Bij mij ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:06 schreef jerney het volgende:
Chufiiii
Bij mij ging het takketraag tegen het einde
Het ging mooi op tempo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het risico van meedoen maar niet in de stats willen
Ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:09 schreef kree het volgende:
Wie hier blijft nu ook gewoon maar wakker totdat we wat licht zien>?
Huh?quote:
Ik heb gewoon onwijs geen slaap En ok 3 uur ofzo en het is licht.quote:
Even een paar oortjes erbij pakken.quote:
Alleen jammer dat @Justin_Case zo weer wakker is en de boel hier vol gaat lopen spammenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het was echt een mooi tempo.
Duidelijk geen dood topic...
risico ? jij hep gewoon gelukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het risico van meedoen maar niet in de stats willen
Dat is mijn grootste bevrijding deze maand.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen jammer dat @:justin_case zo weer wakker is en de boel hier vol gaat lopen spammen
Deftig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Kon jij bij de laatste twee ook niet deftig posten?
Vanaf 3.40.07 kon ik niets meer. Op niet 1 apparaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Kon jij bij de laatste twee ook niet deftig posten?
Waar zeg ik dat?quote:
Gedeelde smart, I Guess..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vanaf 3.40.07 kon ik niets meer. Op niet 1 apparaat.
Oh wacht toch nog 1 erna.
Inderdaad. De roem is voor chufiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele DT is geluk hebben. Maar jij hebt de DT, dus de eeuwige roem voor vandaag gaat nou jou
Dankzij hem worden er maar weinig punten gepakt in de ochtend. Dat is wel goed. Staat hij nu #2?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste bevrijding deze maand.
Ja klopt. 2equote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij hem worden er maar weinig punten gepakt in de ochtend. Dat is wel goed. Staat hij nu #2?
We kunnen wel een rel gebruikenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:16 schreef kree het volgende:
Lol hahahaha gaan we nu al beginnen? Meestal deze tijd is het nog allemaal wel vriendschappelijk leuk topic?
Was hier al den heule nacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat jij altijd je wekker zet voor de DT
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou meequote:
Ik heb je niet gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ontkend elke vorm van aanwezigheid
Ben ik straks weer de l*l zeker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou mee
Zou zomaar kunnen. Ik ga achter @jerney aan over ern minuut of wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Be nik staks weer de l*l zeker.
Ik zie een patroonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen
Was dat niet gewoon op chaturbate?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |