abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195481976
quote:
88s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Als we het aantal testen afschalen dan gaat de piek vanzelf naar beneden, ook een methode om het gewenste resultaat te bereiken.

:X
Feitelijk veranderd er niet zo heel veel dan, de zieken komen nog steeds in de ziekenhuizen, maar we zien de besmettingen niet meer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:48:27 #152
236264 crew  capricia
pi_195481978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukt om voor morgen een afspraak te maken, krijg ik de email bevestiging niet binnen :{ kan ik alsnog achteraan gaan bellen want die heb je nodig als bewijs.

Prutsers.
Rustig aan.
Overigens heb ik beide keren dat ik me heb laten testen, die email nog nooit nodig gehad.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195481989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Feitelijk veranderd er niet zo heel veel dan, de zieken komen nog steeds in de ziekenhuizen, maar we zien de besmettingen niet meer.
Zoals de situatie in jan/feb/mrt/apr
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:50:39 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195482017
Regeringen kunnen door het aantal testen het aantal besmettingen per miljoen inwoners behoorlijk sturen, er wordt eigenlijk nooit gecorrigeerd voor aantal testen of voor bevolkingsdichtheid. Je bent als regering wel gek als je enorm veel gaat testen want dan wordt de kans dat je een rood land wordt groter.

Ik zou het beter vinden als de riool waarden de graadmeter worden, alleen daar zitten ook veel haken en ogen aan, van hoeveel personen is dat rioolverwerkingspunt en hoe verdund is het, ik denk dat riool waarden alleen handig zijn in een heel gemiddelde vorm over één heel land en goed gecorrigeerd. Maar wel één van de eerlijkste methoden om iedereen mee te nemen in de uitslag.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:50:55 #155
236264 crew  capricia
pi_195482021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb ‘m binnen :)
Dus het is je gewoon gelukt om online een afspraak voor morgen te maken?
Dat klinkt niet slecht.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:51:33 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195482034
quote:

[..]

Inderdaad maar naar buiten toe verschilt het enorm omdat we dat als eerste meetpunt hebben.
pi_195482055
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat doet de BSO/Kinderdagverblijf van mijn dochter dus.
Die koopt commerciële testen in. Omdat ze anders de planning niet rond krijgen.
75 euro (?) voor een test is een stuk goedkoper dan iemand 4/5 dagen thuis houden.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:53:19 #158
236264 crew  capricia
pi_195482056
quote:

[..]

Ik hoop dat iedereen inziet dat pas ingrijpen op moment dat de ziekenhuizen overstromen, gewoon te laat is.

Je hebt die tests nodig om te sturen. Je wil nl ook gewoon weten wat de verdubbelingstijd is etc.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 10:53:50 #159
236264 crew  capricia
pi_195482062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:53 schreef Predator40 het volgende:

[..]

75 euro (?) voor een test is een stuk goedkoper dan iemand 4/5 dagen thuis houden.
Het zijn commerciële keuzes.
Prima, wmb.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195482063
quote:
88s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad maar naar buiten toe verschilt het enorm omdat we dat als eerste meetpunt hebben.
Dat is dus meteen het grote makken van de mensheid, altijd maar bezig zijn met politieke spelletjes. Niet meer gaan testen omdat we er dan anders slecht uitzien richting het buitenland. Goed idee man, misschien moeten we gewoon kijken naar hoe we het probleem gaan oplossen? Kop in het zand steken doen ze maar in bananenrepublieken.
pi_195482068
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er zijn al hele teststraten tegen betaling.
Thuiszorg, sommige scholen en veel bedrijven gaan al niet meer naar de ggd.
Klopt het dat een particuliere test in een commercieel lab tussen de 100 en 150 euro kost? Vind ik een beetje veel voor 2-3 dagen Duitsland... :{
pi_195482091
https://www.telegraaf.nl/(...)mensen-binnen-hebben

Weer een mooi voorbeeld van het selectieve handelen van gemeentes als het gaat om het uitdelen van die ontheffingen.

1600 m2 mogen net zoveel mensen naar binnen als een object van 160 m2...
blablablabla
pi_195482098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Klopt het dat een particuliere test in een commercieel lab tussen de 100 en 150 euro kost? Vind ik een beetje veel voor 2-3 dagen Duitsland... :{
100 euro voor de test
25 euro voor de non-covid verklaring

Aan de andere kant, als ik nu op vakantie zou mogen door een test te doen, zou ik dat zeker overwegen.
Een jaar zonder echte vakantie begint door te wegen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:58:09 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195482133
quote:

[..]

Ja klopt. Wij hebben dat dan ook niet gedaan, zouden eigenlijk deze week 5 dagen in Duitsland zijn, maar hebben gekozen voor een omboeking/voucher, volgend jaar in te wisselen.
pi_195482147
quote:

[..]

Dat heeft te maken met aantal. 10k testen per dag of 50 testen per dag scheelt behoorlijk in prijs per test.
Massaal testen in een commercieel lab is waarschijnlijk goedkoper dan in een ziekenhuislab. Daar ligt het probleem.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:00:00 #166
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195482157
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat klinkt niet slecht.
*Crickets*
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:05:44 #167
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195482219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:53 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Probeer eens een naastgelegen postcode. Soms schijnt dat een beter resultaat te geven.
Werkelijk te zot voor woorden dat je als aanvragende gebruiker, trucjes moet uithalen om een afspraak te krijgen.
Mja, vanaf begin af aan in dit gedoe, zou de huisarts/post een test moeten kunnen doen. Mijn part in het geval de GGD dit niet (meer aan) kan. Ook omdat het mij onwenselijk lijkt dat mogelijk besmette personen zich mobiel, laat staan regionaal, gaan verplaatsen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:10:14 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195482258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:55 schreef Elan het volgende:

Weer een mooi voorbeeld van het selectieve handelen van gemeentes als het gaat om het uitdelen van die ontheffingen.

slaat echt nergens op
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:14:08 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195482300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:55 schreef Elan het volgende:

Maatwerk is weer ver te zoeken.
pi_195482317
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:05 schreef Vallon het volgende:

[..]

Werkelijk te zot voor woorden dat je als aanvragende gebruiker, trucjes moet uithalen om een afspraak te krijgen.
Mja, vanaf begin af aan in dit gedoe, zou de huisarts/post een test moeten kunnen doen. Mijn part in het geval de GGD dit niet (meer aan) kan. Ook omdat het mij onwenselijk lijkt dat mogelijk besmette personen zich mobiel, laat staan regionaal, gaan verplaatsen.
Eens, ik ben ook voor betere triage voordat een test aangevraagd kan worden, het probleem is natuurlijk de symptomen behoorlijk generiek zijn
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 11:18:16 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195482334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:53 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Dat is dus meteen het grote makken van de mensheid, altijd maar bezig zijn met politieke spelletjes. Niet meer gaan testen omdat we er dan anders slecht uitzien richting het buitenland. Goed idee man, misschien moeten we gewoon kijken naar hoe we het probleem gaan oplossen? Kop in het zand steken doen ze maar in bananenrepublieken.
Mee eens maar je ziet nu wel de effecten van veel positieven hebben. Ik zou graag zo objectief mogelijk meten maar ik denk dat regeringen helaas ook met dit soort zaken bezig zijn. Je wilt natuurlijk uiteindelijk sturen op de gezondheidzorg maar je hebt een ander eerste meetpunt, die helaas nogal variabel is. Vooral de steekproef is nu heel anders dan in de eerste golf, nadeel daarvan is dat het moeilijker is om deze nieuwe steekproef te correleren met de vorige en daarop gebaseerd aannames te maken op de belasting van de gezondheidzorg.
pi_195482341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maatwerk is weer ver te zoeken.
Daar hebben ze geen zin in...
pi_195482350
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat klinkt niet slecht.
Na veel pijn en moeite ja.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195482382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

slaat echt nergens op
Belachelijk.
Simpel kledingzaakje hier, ik denk alles bij mekaar 80 m2 en dan schat ik het ruim in laat 41 mensen toe stond op de deur.

Zit hier zo'n basic fit mogen er 70 in, blij dat ik daar niet train. Het is pure willekeur.
blablablabla
pi_195482386
quote:
88s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mee eens maar je ziet nu wel de effecten van veel positieven hebben. Ik zou graag zo objectief mogelijk meten maar ik denk dat regeringen helaas ook met dit soort zaken bezig zijn. Je wilt natuurlijk uiteindelijk sturen op de gezondheidzorg maar je hebt een ander eerste meetpunt, die helaas nogal variabel is. Vooral de steekproef is nu heel anders dan in de eerste golf, nadeel daarvan is dat het moeilijker is om deze nieuwe steekproef te correleren met de vorige en daarop gebaseerd aannames te maken op de belasting van de gezondheidzorg.
Is toch ook beetje onze eigen schuld? We hadden de afgelopen maanden misschien wel de meeste soepele regels van Europa, dat komt je nu duur te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')