Je moet niet zo liegenquote:
Ik heb gewoon hele vervelende dingen gepost ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Al die kloontjesZeker omdat jullie je schamen voor je fok verleden. Terecht wel overigens.
fok is helemaal kut nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom doet de update-functie het niet de helft van de tijd en verdwijnt mijn post-knop naar "bezig..."
Geen halve?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele vervelende dingen gepost ja.
ff een forum@fok.nl hoor, abuse modrechten van @fugue.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Jezus let eens even opHij was al dicht hoor
Hey profquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrouwenverjager las ik net maar wel leuk? Heb je het al goedgemaakt met Ronnie haha
Ik wil chai hier natuurlijk niet de grond in boren, maar chloe bennetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs chai is nog knapper dan dat wijf
Ik weet niet wie je bent dus tjahquote:
Tjonge wat slim gedaan weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.
Echt hè, daarom gewoon weer verder onder deze naamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Al die kloontjesZeker omdat jullie je schamen voor je fok verleden. Terecht wel overigens.
Nou nu dus wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent dus tjah
Gast jij bent een dwerg van 1.85m ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik klik elke keer op die tyfusreclames. Fok mobiel is niet te doen voor grote blote mannenklauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |