Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax keert sneaky lekker bonussen uit ondanks aanspraak op de NOW2-regeling.
https://www.accountant.nl(...)anks-beroep-op-now2/
hier roddelen we niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ikweethetookniet dit maar niet lezen.
Dit ging weer HEEL makkelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hier roddelen we niet.
@:ikweethetookniet
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax keert sneaky lekker bonussen uit ondanks aanspraak op de NOW2-regeling.
https://www.accountant.nl(...)anks-beroep-op-now2/
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Las in het FD dat ze het nog hebben laten toetsen bij Deloitte en de huisjuristen. Vanwege het gebroken boekjaar zou het geen probleem zijn
Vandaag wel ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jij verveelt je wel heel erg hé?
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes. Ook voor de niet fan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag wel ja.
Uurtje gesport net maar @:ggmm @:onlogisch
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een leuke podcast trouwens, prima verhaaltjes ook voor de niet fan.
Hij kan goed vertellen maar heeft er gewoon niet zo heel veel verstand van. Dan kun je beter wegblijven bij teveel tactiek. Een beetje hetzelfde als Freek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat Krabby goed te pruimen is, als schrijvende pers heb ik er meestal een hele andere mening over.
Bedankt grote vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.
Kan dit vertaald worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
Harrie Derks van Achilles is flink de lul
[ twitter ]
Donder op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:03 schreef Doevelaer het volgende:
Harrie Derks van Achilles is flink de lul
[ twitter ]
Dat kan.quote:
Gewoon kut en anders niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Hij is in ieder geval geen homo, dat valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan.
De beste man probeerde af te spreken met een 14 jarig meisje, natuurlijk een Catfish. In het Whatsapp gesprek werd nog even benadrukt dat ze 14 is, maar dat leek hem weinig te deren. Op de plek waar afgesproken was, werd hij natuurlijk opgewacht door niet een14 jarig meisje.
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kan ik doen. Maar ik deel liever een tweetje waarin een of andere gast dit roept, spelfouten incluis, dan dat ik de screenshots van het gesprek + de video a 2,5 minuut waarin ze hem confronteren direct post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |