jou bef ik geeneens als ik 9 miljoen kado krijgquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was denk ik een aardige kerel en dat ben jij niet
Armen om haar middel en danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Niet alleen zo koken, maar gewoon al zo bij iemand kunnen staan/doen is![]()
Hoef je nog niet eens perse een boobgrab te doen, maar gewoon armen om d'r middel heen
Beter eerst melodie en dan daar de tekst op aan passen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lastig die tekst trouwens om er gelijk ff iets op te verzinnen wat klopt
Ik ben 1.81 en 85 kgquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen zien ook wel dat ik dik benMaar het boeit mensen vrij weinig
Voor m'n gezondheid is het kut, maar mensen behandelen mij voor mijn gevoel niet raar/anders omdat ik dik ben.
Maar misschien als ik ooit op een wat normaler gewicht zit dat mensen opeen wél anders gaan doenDie verhalen lees ik weleens.
betekentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt punten-post ratioEen post-puntratio > 1 betekend meer posts dan punten en een ratio van 1/100 betekent 1 post voor 100 punten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Armen om haar middel en dan
[ afbeelding ]
Boekentip die een beetje in het verlengde daarvan ligt: 'Knap voor een dik meisje' Zij valt ook veel af en beschrijft hoe ze dat ervaart qua reacties.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen zien ook wel dat ik dik benMaar het boeit mensen vrij weinig
Voor m'n gezondheid is het kut, maar mensen behandelen mij voor mijn gevoel niet raar/anders omdat ik dik ben.
Maar misschien als ik ooit op een wat normaler gewicht zit dat mensen opeen wél anders gaan doenDie verhalen lees ik weleens.
Housennnnquote:
Eensgelijksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef possetje het volgende:
[..]
jou bef ik geeneens als ik 9 miljoen kado krijg
Tja kan ook spiermassa zijn. Doe maar even een pic gooien zonder shirt zodat we je dat een beetje kunnen inschatten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 en 85 kg
Ben ik dik?
Ik heb allleen ipad en viorige was uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg al of je mbv pc componeert of uit je hoofd?
Ik je wel hoor, gratisquote:
Nee vind ik niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 en 85 kg
Ben ik dik?
Goeie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Boekentip die een beetje in het verlengde daarvan ligt: 'Knap voor een dik meisje' Zij valt ook veel af en beschrijft hoe ze dat ervaart qua reacties.
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ben 1.81 en 85 kg
Ben ik dik?
Zit na te denken met welk programma mijn zoons werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb allleen ipad en viorige was uit mijn hoofd.
En verder midi keyboard.
Had eerder ook laptop en sowieso heb ik de hele zooi ook maar niet hier. Dus die vorige was beetje uit mn hoofd verzonnen zonder iets. Maar nu probeer ik stukje in te spelen even. En kan want weet dat t werkt. Maar zit nog beetje in twijfel hoe precies.
ff zoeken hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja kan ook spiermassa zijn. Doe maar even een pic gooien zonder shirt zodat we je dat een beetje kunnen inschatten.
Nee dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |