Je bedoelt punten-post ratioquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:47 schreef Homijn het volgende:
Vroeger kon je hier een post-puntratio boven de 1 halen. Nu mag je al blij zijn met 1/100.
Ja ik genietquote:
90bpm dus ongeveer/. Naja maak ook maar opzetje hier he brad moet het verder uitwerken.quote:
Ik hou niet zo van popcorn, chips is ook goedquote:
Ik zou voor minimaal 180 BPM gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:47 schreef kree het volgende:
Iemand nog een idee over het tempo of zal ik maar wat gokken?
quote:
Ja net als ik. Daarom wegen we allebei boven de 200 kilo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eet toch alleen maar vette zooi ?
Hoi jacqquote:
Vroeg al of je mbv pc componeert of uit je hoofd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
90bpm dus ongeveer/. Naja maak ook maar opzetje hier he brad moet het verder uitwerken.
Hey jippiequote:
Dat was denk ik een aardige kerel en dat ben jij nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:51 schreef possetje het volgende:
Zag een paar jaar geleden een afrikaan en die had overgewicht, maar door zijn charmante manier van doen en laten en bewegen en praten? Had helemaal niemand door dat hij te dik was en had knappe vriendin
Sexy duudje💋quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou voor minimaal 180 BPM gaan.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja net als ik. Daarom wegen we allebei boven de 200 kilo.![]()
Wij zijn gezellige dikkies.
[..]
Hoi jacq
heerlijk nummertjequote:
Het is lastig die tekst trouwens om er gelijk ff iets op te verzinnen wat kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg al of je mbv pc componeert of uit je hoofd?
Mensen zien ook wel dat ik dik benquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:51 schreef possetje het volgende:
Zag een paar jaar geleden een afrikaan en die had overgewicht, maar door zijn charmante manier van doen en laten en bewegen en praten? Had helemaal niemand door dat hij te dik was en had knappe vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |