Ik ben onderwegquote:
Ik zie nergens KPD staanquote:
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als iemand alleen maar het negatieve in posts kan zien en alleen maar zurigheid kan posten is dat weer het andere uiterste.
Jammer dat het vrouwelijk schoon bij het gebruiken van de neus bij possetje al wegloopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een neus voor vrouwelijk schoon die possetje
Waar en waar staat KPD voor?quote:
ja is met paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een neus voor vrouwelijk schoon die possetje
Ik heb liever geen negatieve mensen om me heen. Als iemand iets recht in m'n bek zegt en het is alleen maar negatief mag diegene wegblijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.
Hahahaha, maar je mist niet zoveelquote:
Zo is dat Mazaru, en negeren is ook een optie. Ze stalkt niet of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.
vals als een hoerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jammer dat het vrouwelijk schoon bij het gebruiken van de neus bij possetje al wegloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |