Ik ben onderwegquote:
Ik zie nergens KPD staanquote:
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als iemand alleen maar het negatieve in posts kan zien en alleen maar zurigheid kan posten is dat weer het andere uiterste.
Jammer dat het vrouwelijk schoon bij het gebruiken van de neus bij possetje al wegloopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een neus voor vrouwelijk schoon die possetje
Waar en waar staat KPD voor?quote:
ja is met paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een neus voor vrouwelijk schoon die possetje
Ik heb liever geen negatieve mensen om me heen. Als iemand iets recht in m'n bek zegt en het is alleen maar negatief mag diegene wegblijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.
Hahahaha, maar je mist niet zoveelquote:
Zo is dat Mazaru, en negeren is ook een optie. Ze stalkt niet of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
What you see is what you get met soury. Je hoeft ook nooit bang te zijn dat ze via DM over je loopt te stoken. Dat doet ze wel recht in je gezicht. Dat soort mensen heb ik toch liever om me heen.
vals als een hoerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jammer dat het vrouwelijk schoon bij het gebruiken van de neus bij possetje al wegloopt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb liever geen negatieve mensen om me heen. Als iemand iets recht in m'n bek zegt en het is alleen maar negatief mag diegene wegblijven.
Als iemand alleen maar de beste roddels weet mag diegene dat óók.
Zo doe ik het ook met echte vriendschappen. Geen zin in toxisch gedoe.
'Bestaat dat echt?quote:
Ok dan dat is wel cool, en dat is waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo is dat Mazaru, en negeren is ook een optie. Ze stalkt niet of zo.
Jij komt ook alleen maar om de hoek kijken als ik een post maak waar je iets op kunt reageren he snuifneus?quote:
Wat een wijze woorden Brad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb liever geen negatieve mensen om me heen. Als iemand iets recht in m'n bek zegt en het is alleen maar negatief mag diegene wegblijven.
Als iemand alleen maar de beste roddels weet mag diegene dat óók.
Zo doe ik het ook met echte vriendschappen. Geen zin in toxisch gedoe.
Haha Hollandia was eerstquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #1/2019/2020
Is echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat dat een grapje was
Is goed kiloknallerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om de hoek kijken als ik een post maak waar je iets op kunt reageren he snuifneus?
Omdat we graag kaas eten, kopkaas heb ik nog nooit geproefdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zouden wij kaaskoppen genoemd worden?
Doet YouTube toch al.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]Dan mogen ze me eerst wel gaan betalen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]Dan mogen ze me eerst wel gaan betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |