Mmm 5 oktober 2020quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn valse mensen in elke beroepsgroep. Van arts tot zaaddonor
omdat je bij onze huid type nogal snel ziet als je wat minder lekker in je vel zit dan wordt je huid glimmend, en groen en geel en vettigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat we graag kaas eten, kopkaas heb ik nog nooit geproefd
Volgens mij zie je bij een hersenscan helemaal niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:25 schreef possetje het volgende:
[..]
omdat je bij onze huid type nogal snel ziet als je wat minder lekker in je vel zit dan wordt je huid glimmend, en groen en geel en vettig
als licht getint persoon griep heeft dan zie je dat veel minder aan zijn huid
Que?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef hollandia02 het volgende:
Aangevraagd
@:justin_case kan je me accepteren?
KPDquote:
Misschien heeft @IerseGinger haar ook te hard aangepaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt he. Niet bepaald recht voor zijn raap dit
Misschien wat verdwaalde THC deeltjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zie je bij een hersenscan helemaal niks
Duurt vaak ffquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef hollandia02 het volgende:
Aangevraagd
@:justin_case kan je me accepteren?
Waarom is die alweer weggestreept?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft @:ierseginger haar ook te hard aangepakt
Misschien bij jou ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jammer dat het vrouwelijk schoon bij het gebruiken van de neus bij possetje al wegloopt.
Ja godverdomme!quote:
Weer een mentionquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft @:ierseginger haar ook te hard aangepakt
Kan je wel met je hoofd schudden maar dat weet iedereenquote:
SMquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef hollandia02 het volgende:
Bestaan schijnbaar ook een kelder maar daarvoor dien je een mail te sturen
Die bestaat ook idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef hollandia02 het volgende:
Ooooooooooooooooooooo nee dat hoeft niet persequote:
Ja gast ik zweep je reet helemaal rauwquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef hollandia02 het volgende:
Is dat je ding dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef hollandia02 het volgende:
Compositie al klaar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Ok nou zal de hele rotzooi maar eens aan gaan sluiten enzo Haha
Dan gooi ik bij jou kaarsvet over je buik en steek ik klemmen op je tepelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gast ik zweep je reet helemaal rauw
Het komt allemaal door kdaalderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan komijn denken als ik je zie posten.
Goedemiddag!
Vind dat zelfs te softquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |