Heb ik al opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ga eens wat pilletjes slikken tegen die zure chagrijnigheid mens.
Nou kijk weet je hoe grappig ik het ook vindt andere Maar waarom ik het algemeen hou is omdat het dan nog gewoon te posten is ook buiten dit topic of zonder gezeik ermee,quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hou het zelf liever wat algemener, maar DJMO liep een beetje te rijmen en dat is ook oke. Is dat een versie die ik niet post
Die van Kree is wat meer algemeen over DTS zelf denk ik? En dat is in deze situatie beter, anders komt er alleen maar gezeik van. @:Justin_Case wil er niet in @:Jacqmetdiemoeilijkenaam wil er ook niet in en zei dat we moesten overleggen met andere users een paar topics terug..
Dus beter de algemene versie. Maar misschien draaien mensen nog bij
Ja moet ook. De R zit in de maand, dan heb je veel es nodigquote:
Wat is es? is dat lekkerquote:
Nou als jij dit zuur vindt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ga eens wat pilletjes slikken tegen die zure chagrijnigheid mens.
Es?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja moet ook. De R zit in de maand, dan heb je veel es nodig
Ze kan niets anders doen dan rare opmerkingen plaatsen, zuur doen. Ze is overall gewoon heel onvriendelijk en heeft een hele nare vibe over zich heen hangenquote:
Ik heb er wel twee gevonden onder het shirt van een nieuw scharrelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Rookworstquote:
Ja dat is idee 2 want vindt t wel leuk. Maar denk we kunnen nog wat toevoegen aan deze? Of denk jij we laten het zo? Ik mis nl nogsteeds de bridge al en half toontje hoger. Maar voor je er moeite in steekt mss nog couplet of 2 errbij. Want ideetjes zijn er genog nog. Dus denk ga ff liedtekst verder erbij maken en dan moet jij nog weer kijken of je er wat mee kunt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar. Jij kan natuurlijk ook gewoon een heel nieuw liedje maken. Gewoon wat akkoorden pakken en gaan.
Hier, voorzetje: Fmaj > E/G# > Amin > C. Ballad, tempo +- 70 Elk akkoord 2 tellen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee gevonden onder het shirt van een nieuw scharrel![]()
you wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jééquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ze kan niets anders doen dan rare opmerkingen plaatsen, zuur doen. Ze is overall gewoon heel onvriendelijk en heeft een hele nare vibe over zich heen hangenKan d'r niet plaatsen, maar als ze post is de sfeer meteen weg
Graag gedaan maatje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed idee...zure komkommer![]()
Ik krijg altijd ideeën hier op FOK!
Je hebt gelijk. Zo'n mager 6je mag blij zijn als ik haar aan kijkquote:
Tip doe er niks mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
Ff rustig aan he @:DJMO Haha ik sla ze op want anders is het zo weg na 10 topics verder. Maar ok ga eens even rustig aan kijken ermee wat kan
Jij denkt dat ik de tekst niet opgeslagen heb?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
Ff rustig aan he @:DJMO Haha ik sla ze op want anders is het zo weg na 10 topics verder. Maar ok ga eens even rustig aan kijken ermee wat kan
ja, geen idee. Ik denk ik praat even gezellig meequote:
Ja kan ik wel tekst weer bedenken enzo maar mis ff kabeltje hier he nu om iets met piano te doen. Maar kan wel beetje ideetjes geven onderhand 2 dagen nog en dan is er wel nieuwe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee man. Uitdaging voor jou nu!
Probeer jij nu eens hiermee iets te bedenken. Ik heb op jouw tekst wat bedacht, ga jij wat bedenken op de tekst van DJMO. Gewoon simpel, ook met zang erbij. Jij kan dat
Hou je kop kokquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, geen idee. Ik denk ik praat even gezellig mee
Ik heb een pagina terug of zo je wat gegeven:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan ik wel tekst weer bedenken enzo maar mis ff kabeltje hier he nu om iets met piano te doen. Maar kan wel beetje ideetjes geven onderhand 2 dagen nog en dan is er wel nieuwe.
Rest is beetje uit mijn hoofd dan.
Maar als ik je goed begrijp we houden deze zoals ie is en maken een nieuwe?
reactie op editquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |