Hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
Namen in dat liedje levert een boel gezeik op dus doen
Ik sta er niet inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
Ja dat lukt me wel maar moet ff in het liedje passen nu natuurlijk. En die tekst van @DJMO is daar niet op geschreven dus dat is dan de uitdaging wel denk ik. Want ok doen we er nog wel wat coupletjes bij? Ik verzin wel ff om iig het in het zelfde soort idee te krijgen en dan moet jij je "magic" Weer ff doen gehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee man. Uitdaging voor jou nu!
Probeer jij nu eens hiermee iets te bedenken. Ik heb op jouw tekst wat bedacht, ga jij wat bedenken op de tekst van DJMO. Gewoon simpel, ook met zang erbij. Jij kan dat
Ja Schakel is al een behoorlijke tijd niet meer hier geweestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
En Schakeltopia. Al een tijdje niet gezien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
En Schakeltopia. Al een tijdje niet gezien.
Azpilicueta was zijn account voor Kiid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wie is toch die belhamel waar iedereen naar refereert? Jullie zijn allemaal amateurs behalve @:chia
Hou het zelf liever wat algemener, maar DJMO liep een beetje te rijmen en dat is ook oke. Is dat een versie die ik niet postquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
Ik nog steeds, Voor een deel he. Maar heb ook ff niks om vers te koken.quote:
Ja. Hopelijk niets vervelends verder, maar gewoon andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Schakel is al een behoorlijke tijd niet meer hier geweest
hoe oud be jequote:
Oh ja dat was mijn FOK!mattie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Azpilicueta was zijn account voor Kiid.
Je snapt dat DJMO een persiflage neerzette?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hou het zelf liever wat algemener, maar DJMO liep een beetje te rijmen en dat is ook oke. Is dat een versie die ik niet post
Die van Kree is wat meer algemeen over DTS zelf denk ik? En dat is in deze situatie beter, anders komt er alleen maar gezeik van. @:Justin_Case wil er niet in @:Jacqmetdiemoeilijkenaam wil er ook niet in en zei dat we moesten overleggen met andere users een paar topics terug..
Dus beter de algemene versie. Maar misschien draaien mensen nog bij
Maar. Jij kan natuurlijk ook gewoon een heel nieuw liedje maken. Gewoon wat akkoorden pakken en gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat lukt me wel maar moet ff in het liedje passen nu natuurlijk. En die tekst van @:DJMO is daar niet op geschreven dus dat is dan de uitdaging wel denk ik. Want ok doen we er nog wel wat coupletjes bij? Ik verzin wel ff om iig het in het zelfde soort idee te krijgen en dan moet jij je "magic" Weer ff doen gehehe
Weet niet of ik dat snapquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat DJMO een persiflage neerzette?
Je vergeet je billenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:53 schreef DJMO het volgende:
Zo. laatste versie. ben er wel klaar mee![]()
FOK! DTS draait om de puntjes maken
kapen, bolken en onzin lullen
Alles om in de kampioenslijst te geraken
Het is echt om van te smullen
Wakker worden, het eerste wat je doet
Is DTS checken op de laatste rellen
koffie met suiker en melk smaakt goed
De drama’s zijn zo te voorspellen
Mario over de zeik want geen punt
DJMO met d’r gezeur over een kuthaan
Paul die graag met de vrouwtjes stunt
ToT die alles langs zich heen laat gaan
SuperwormJim die die boel probeert te sussen
Kree die in de ruimte loopt te blaten
Dotteke die als een malle alles loopt te plussen
DeBraad die alles aan elkaar weet te praten
JacquelineHassalbaink die het zorgen niet laten kan
En vergeet dud0r niet die de lege gaatjes vult
Ook Ferrous en jerney kunnen er wat van
Er is geen mogelijkheid dat je je vervelen zult
Toch is DTS niet alleen maar kommer en kwel
Veel users delen lief en leed met elkaar
Soms ontstaat daardoor weer een nieuwe rel
Maar meestal staan we voor elkaar klaar
Rob die een usb-kabel op de batterwijweg dropt
Jippie die de Frontpage ook nog van nieuws voorziet
Justin_Case die zich in het weekend verstopt
In DTS verveelt men zich nimmer nooit niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |