SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
13 Sentinels: Aegis Rim 22-09-2020
Mafia Definitive Edition 25-09-2020
Genshin Impact 28-09-2020
Crash Bandicoot 4: It's About Time 2-10-2020
FIFA 21 9-10-2020
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:
Het is hier geen KLB.quote:
waarom klaag je dan?quote:
Het was een simpele constatering zonder waardeoordeel mijn vriendelijke over de heg.quote:
Je hebt helemaal gelijk ik zal LEONOS hierop aansprekenquote:
wie ben jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:14 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik met haar speelde.
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht, ...quote:
waar kijk je?quote:
AC Valhalla ziet er best wel leeg uit. Even de AC Valhalla previews afwachten.quote:
Was dat die optie waarbij andere jou ineens konden hacken? Dat moet ik niet. Hou mijn singleplayer games singleplayer aubquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:48 schreef DKUp het volgende:
Maar ja, Watch Dogs Legion Online komt in december met Invasion.
De beste multiplayer mode uit Watch Dogs 1.
Dat vond ik tofquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:48 schreef DKUp het volgende:
Dat vond ik tofquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:48 schreef DKUp het volgende:
Het zal vloeken in de kerk zijnquote:
Dat kan je uit zettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was dat die optie waarbij andere jou ineens konden hacken? Dat moet ik niet. Hou mijn singleplayer games singleplayer aub
Ik twijfel echt welke games ik ga kopen met de launch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vond ik tof
Net zoals die Assassin's Creed multiplayer van destijds.
[..]
Het zal vloeken in de kerk zijn, maar ik kijk meer uit naar die game dan naar Cyberpunk 2077.
Eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was dat die optie waarbij andere jou ineens konden hacken? Dat moet ik niet. Hou mijn singleplayer games singleplayer aub
Ik vind dat soort dingen prima als je de main story hebt doorlopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik pak eerst cyberpunk op. Daarna watchdogs als die iets in prijs is gedaald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het zal vloeken in de kerk zijn, maar ik kijk meer uit naar die game dan naar Cyberpunk 2077.
Hou op man, met die bagger seasonpasses en dlc bullshit. Om te kotsenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef Lionheaad het volgende:
Seasonpass van watchdogs ziet er goed uit.
Met extra hero characters (eentje van AC) en extra story line.
Misschien maar voor kerst vragen.
WAT ZEG JE ME NOU?!?!?!?!??!?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vond ik tof
Net zoals die Assassin's Creed multiplayer van destijds.
[..]
Als er lui met zulke namen invaden dan weet je dat je disconnecten moetquote:
Black Ops Cold War?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Blackst4r het volgende:
Ik vind die engine van CoD er steriel en gaar uit zien
bij de ps4 had ik ze allemaal gekocht...zonde van t geldquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Jimbo het volgende:
bi
[..]
bij de ps4 had ik ze allemaal gekocht...zonde van t geld
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition is wel een zekerheid, de rest blijf ik maar moeilijk vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Jimbo het volgende:
bi
[..]
bij de ps4 had ik ze allemaal gekocht...zonde van t geld
Daarom wacht ik er meestal mee totdat de seasonpass nog maar een paar euro is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Hou op man, met die bagger seasonpasses en dlc bullshit. Om te kotsen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef DKUp het volgende:
Naughty Dog's Anti-Blackness (TLOU2 Spoilers)
https://www.resetera.com/(...)ou2-spoilers.301376/
Godver de godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik wacht wel wel een leuke bundel rond de kerst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition en COD Black Ops Cold War in ieder geval.
Dan zijn er de games die ik wil spelen maar wanneer...
AC Valhalla
WD Legion
Cyberpunk 2077
Planet Coaster
Dirt 5
ja maar... die bundel gaat er nog niet rond kerst zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik wacht wel wel een leuke bundel rond de kerst.
Dan is cyberpunk ook goedkoper.
Ik wist niet dat ze een eigen GH game haddenquote:
Heeft Sony daar al iets over gezegd eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft Sony daar al iets over gezegd eigenlijk?Nope, niks, nada.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zeg ik gratis tussen haakjes want hell no dat ik weer geld ga dokken voor een game die na 2 jaar al een remaster krijgt. :’)
Zal sowieso wel bc worden. Enige reden dat ik nog ff wacht is omdat ik deze ook op ps5 wil spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:10 schreef Drankster het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld.
Aardig wat kippenvel momenten gehad, ga zeker een NG+ doen als deze een (gratis) PS5 upgrade krijgt.
Wat voor een headset is het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
PS4 kan geen microfoon vinden van mijn koptelefoon. Iemand oplossing?
Idem dito, ouwe vogelzoeker!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal sowieso wel bc worden. Enige reden dat ik nog ff wacht is omdat ik deze ook op ps5 wil spelen
Nou, ik speel al sinds de release, dus wacht niet op mijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:39 schreef Fugue het volgende:
Hoe ver ben jij @:leonos we gaan nu door met Ghost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geile kikker (Y)quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, ik speel al sinds de release, dus wacht niet op mij![]()
Ga daarna ook DBZ spelen!Ohja dan ben jij Q1 2021 ook wel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Poeh jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
[..]
Poeh jaNooit eerder gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik ga vanavond maar weer eens verderquote:
ja, psn+ gaat over je psn account. Niet over welk console je je account gebruiktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef Kingside het volgende:
Weet iemand hier wanneer je nu 12 maanden Playstation Plus aanschaft, of je dit ook mee kan nemen naar de PS5? Ik ben van plan om in het begin van het jaar een PS5 te kopen (mits op voorraad) en mijn Playstation Plus is nu afgelopen maar wil het ook niet 8 maanden voor niks hebben..
in vr is dit echt een top game. Zonder vr lijkt het me maar kutquote:
Ze hebben geen volwaardige nieuwe game met de launch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef KennyPowers het volgende:
Hadden ze de tijd en energie voor die Astrobot cheap ass kutdemo niet in een volwaardige game kunnen stoppen?
Dus de PS5 bestaat wel!quote:
CernyGOATquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef DKUp het volgende:
Je kan je PS5 nu goed stofzuigen.
Ik ga stuk
Mwah die man is gewoon klein.quote:
gokjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Verwisselbare covers![]()
Laat ik daar net een zooi domeinen voor gekocht hebben
Geen idee, weet dat ik er een paar had maar welke niet meerquote:
Ze hebben in ieder geval hun best gedaan met de koeling dit keer. Genoeg ruimte om lucht te laten doorstromen en afvoeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:40 schreef Drankster het volgende:
WIFI 6, BT 5.1 en NVMe SSD slots zijn ook wel master hoor. Cernygod
L2 en vierkantje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hoe je van wapens wisselt in vampyr?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah die man is gewoon klein.
Ding is "maar" 40cm hoog ongeveer, dus het lijkt net alsof het een enorme toren is naast zo'n kleine japanner.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 00:20 schreef Drankster het volgende:
Helemaal moeilijk doen voor een mooi platinum screenshot, unlock je een dye bij het halen van de laatste trophy.
[ afbeelding ]
Nummer 50 is wel binnen.
Hoezo? Hoop blabla voor iets andere icoontjes en puntentellingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 00:43 schreef Jimbo het volgende:
https://blog.playstation.(...)ng-changes-detailed/
Oh god, daar gaat het plat hunten....
Store credit verdienen met trophies. Eerder word het niet interessant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoezo? Hoop blabla voor iets andere icoontjes en puntentelling
Heel tof.quote:
375 al bijnaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef KennyPowers het volgende:
Hij wel![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je een nieuwe trophy halen voordat hij update
Als je het hier probeert dan werkt het wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef KennyPowers het volgende:
Hij wel![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je een nieuwe trophy halen voordat hij update
Gisteravond mee begonnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
Is dat Vampyr beetje vermakelijk? Ik twijfel of ik daar ruimte voor wil maken.
Okay, dan geef ik 'm wel een kans binnenkort. Damn heb nog zoveel games en zo weinig tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen.
Is wel vermakelijk
mafia 3 met de kkk?quote:
Ja nu wil je dat wij racistische dingen gaan zeggen.quote:
Lazy developers GENOTquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef KennyPowers het volgende:
Fall Guys heeft maar 4 nieuwe levels waarvan er 2 reskins zijn van oude levels.
Ik heb bepaald wat mijn 2000e trophy moet worden dus nu kan ik niks anders spelen. Wat een kutautist ben ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet idd eerst een trophy halen om naar het nieuwe systeem over te gaan
Genieten met al die games die een of twee weken eerder uitkomen voor ¤70-¤80,-quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:57 schreef Aurelius het volgende:
Meer benieuwd naar Black Friday trouwens
Maar ondertussen is de PS5 alleen maar in het wit verkrijgbaar. Stel smerige racisten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef DKUp het volgende:
Black spelers, Black werknemers, Black creators, Black familie, Black vrienden, Black history month
waaait is er een SP mode?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef KennyPowers het volgende:
Gauntlet is dus alleen single player levels, geen infallible excuses meer
[ afbeelding ]
Gauntlets zijn de race-levels denk ik? Dus dan krijg je niks anders dan dat.quote:
jezus wat pauperquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef KennyPowers het volgende:
Fall Guys heeft maar 4 nieuwe levels waarvan er 2 reskins zijn van oude levels.
Who is your video game boyfriend?quote:
Die zat toch eerst ergens anders?quote:
ik snap nu wat je bedoelt met SP levels....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef KennyPowers het volgende:
Gauntlet is dus alleen single player levels, geen infallible excuses meer
[ afbeelding ]
ze dachten ook van, laten we weer iemand aannemen die er niet als een female troll uit ziet.quote:
Wel een beetje vreemd dat ze zelf zeggen "Deze maand, zoals elke maand, eren we,...."quote:
Dat ziet er zelfs voor een PS4 game nog matig uit.quote:
Toch nog een serieuze reactiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat ze zelf zeggen "Deze maand, zoals elke maand, eren we,...."
Als het zoals elke maand is, dan hoeft t toch ook niet bewust deze maand? Dan doe je t toch altijd al?
Maar ik ben nu heel erg hypocriet bezig, want ik pas wel altijd de PS Pride achtergrond als t weer die maand isDus erges voelt t dan als minderheid toch wel weer goed alsd er aandacht aan besteed wordt, ook al zouden ze t niet hoeven doen.
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch nog een serieuze reactiemaar ik denk er hetzelfde over als jij. Aan de ene kant zou er geen aparte maand of events hoeven zijn, aan de andere kant mag je het 'vieren' als minderheid en is aandacht/bewustwording een goed iets
Voor zulke games (turnbased strategy) moet je gewoon een goede artstyle hebben anders ziet het er debiel uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ziet er zelfs voor een PS4 game nog matig uit.
Het is een beetje dubbelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch nog een serieuze reactiemaar ik denk er hetzelfde over als jij. Aan de ene kant zou er geen aparte maand of events hoeven zijn, aan de andere kant mag je het 'vieren' als minderheid en is aandacht/bewustwording een goed iets
Ook qua animaties ziet het er erg matig uit vind ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Voor zulke games (turnbased strategy) moet je gewoon een goede artstyle hebben anders ziet het er debiel uit.
Totdat elke dag een feestdag is, en dan is t gezelligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.
Behalve voor de boze witte manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat elke dag een feestdag is, en dan is t gezellig
Alle dagen feest genot 🥳quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.
Die heeft al eeuwen kunnen feestenquote:
Ik haat dramaandagenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft al eeuwen kunnen feesten
Maar vooruit, je krijgt ook een dag!
Maandagen prima?
Meh, matige game wel eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen.
Is wel vermakelijk
Dat was idd een aannamequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haat dramaandagen.
Ik voel me overigens wel gekwetst dat je er automatisch vanuit gaat dat ik een boze witte man ben.
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dus een micro aggression.
pewdiepie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?
Pewdiepiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?
quote:
Oquote:
MK11quote:
MK11 vond ik maar niks en nu ik die extra dlc zie helemaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MK11
MK11 Aftermath
MK11 Ultimate
Ik word er wel een beetje moe van. Wijze les geleerd voortaan een MK pas kopen als de nieuwe bijna komt. Want dan heb je pas alle characters zonder je t schompes te betalen.
Maar wel Mileena!
Originalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef DKUp het volgende:
Dus een half jaar na Aftermath komt Ultimate.......
Hyena lachend op de vloer.
en met elke kleur wordt die sterkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:21 schreef KennyPowers het volgende:
Of 7 Goku's met een ander kleur haar
Er bestaat een tekken 7 ultimate edition. Nu op psn voor 19,99. Wel alleen season 1 en 2 erbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
MK11 vond ik maar niks en nu ik die extra dlc zie helemaal.
Ja, ik hoop nog op een Tekken 7 Ultimate Edition. Alle content op de next gen en alles mooi geil en snel
Mis je wel seizoen 3 en 4quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Er bestaat een tekken 7 ultimate edition. Nu op psn voor 19,99. Wel alleen season 1 en 2 erbij.
Je bent gek op iemand eerst, maar daarna wordt je door dezelfde persoon verkracht....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Original
Kombat Pack
Aftermath
Kombat Pack 2
En dat allemaal tezamen is Ultimate
Dus als je bij original bent gestart, tja.... ouch
Maar goed, dan kan ik stampvoeten en zeggen dat je genaaid wordt als originele eerste dag fan. Maar zolang we wel met z'n allen t blijven klopen en uitbreiden is t het bedrijf dat lacht.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent gek op iemand eerst, maar daarna wordt je door dezelfde persoon verkracht....
Dan ook nog eens meerdere kerenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]heerlijke vergelijking
Maar vervolgens ga je toch door met diegene daten
Jezus christus wat een cringefest.quote:
Hier zitten wel wat babes tussenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:19 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jezus christus wat een cringefest.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hier zitten wel wat babes tussen
GODVERDOMME YURI ROT OP IK HAAT JE
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even uitrusten en dalijk weer een stuk spelen van Catquest 2.
En daarna? Vampyr? Want ik speel nooit de ps+ games eigenlijk.
Maar wil ook Baldurs Gate spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Vind ik ook. Ben nu bij het laatste stuk in SB. Straks verder.....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef DKUp het volgende:
Wow Abby’s stuk is gewoon veel beter in The Last of Us Part 2
Beetje raarquote:
Ik probeerde hem in brand te steken.quote:
flinke grind voor lvl 999 wel..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef KennyPowers het volgende:
New trophy point values:
Bronze: 15
Silver: 30
Gold: 90
Platinum: 300
The only difference above is that platinum trophies are now worth more (300 points instead of 180). The values of bronze, silver, and gold trophies did not change.
New trophy level calculation:
Once again, the trophy level calculation is not a smooth curve, but rather has cut-offs. Here is how it works:
Levels 1 - 99: 60 points (4 bronzes) per level up
Levels 100 - 199: 90 points (6 bronzes) per level up
Levels 200 - 299: 450 points (30 bronzes) per level up
Levels 300 - 399: 900 points (60 bronzes) per level up
Levels 400 - 499: 1350 points (90 bronzes) per level up
Levels 500 - 599: 1800 points (120 bronzes) per level up
Levels 600 - 699: 2250 points (150 bronzes) per level up
Levels 700 - 799: 2700 points (180 bronzes) per level up
Levels 800 - 899: 3150 points (210 bronzes) per level up
Levels 900 - 999: 3600 points (240 bronzes) per level up
Generieke game, dus die moet een beetje uitkomen zonder te veel games er omheen.quote:
Sommige platformen mogen liever vandaag dan morgen sterven. Digitale games zijn de toekomst, je ziet wat er van komt. Succes met je Digital Only consolesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar zijn ze nou mee bezig bij Sony
[ twitter ]
“We believe in generations.”quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar zijn ze nou mee bezig bij Sony
[ twitter ]
Dying Light 2 is het idd angstvallig stil over.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef DKUp het volgende:
Biomutant en Dying Light 2 zijn ook twee van die titels die je graag zal spelen maar het is totaal onduidelijk wanneer die games komen.
Maar wel vijf jaar bezig zijn met updates, dlc en expansions voor het eerste deel. Niks meer zeggen over het tweede deel buiten een tweet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dying Light 2 is het idd angstvallig stil over.
Het blijft doodzonde wat ze met The Avengers gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Generieke game, dus die moet een beetje uitkomen zonder te veel games er omheen.
Ziet er in ieder geval interessanter uit dan The Avengers inderdaad.
Hopelijk gaat het met Dying Light 2 niet hetzelfde als met Dead Island 2quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar wel vijf jaar bezig zijn met updates, dlc en expansions voor het eerste deel. Niks meer zeggen over het tweede deel buiten een tweet.
Die game schijnt nog steeds niet dood te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het met Dying Light 2 niet hetzelfde als met Dead Island 2
Dat krijg je met al die Destiny-achtige games. Dramatisch genre.....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het blijft doodzonde wat ze met The Avengers gedaan hebben.
Met alles wat het Avengers universum te bieden heeft hadden ze een kneiter van een game kunnen maken, een dikke singleplayer game van 30-40 uur of zo.
Maar nee
Gaat bepalen of die game meteen op mijn PS5 draait of niet/later.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
Open beta 10 t/m 12 oktober en 17 t/m 19 oktober.
Voor dit geld kan je beter een Xbox Series X kopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Aether het volgende:
PS5 SSD
https://www.anandtech.com(...)and-thunderbolt-dock
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geld. Over een jaar of wat veel betaalbaarder lijkt mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:58 schreef Aether het volgende:
PS5 SSD
https://www.anandtech.com(...)and-thunderbolt-dock
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies, alsof je dagelijks je SSD gaat swappen. Liever de vrijheid tussen verschillende modellen SSD’s dan altijd die van Microsoft/Seagate moeten kopen die waarschijnlijk altijd te duur is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef PjotterFRL het volgende:
Mjah kun je wel betere merken kopen dan die SeaGate van de Xbox. Vind die PlayStation oplossing een stuk beter. Tuurlijk, je moet je console er voor openschroeven terwijl bij Xbox het een kaartje is dat je er makkelijk in steekt. Maar hiermee heb je wel meer vrijheid.
Denk dat het meer is voor mensen die hem mee willen nemen naar bijv vrienden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja precies, alsof je dagelijks je SSD gaat swappen. Liever de vrijheid tussen verschillende modellen SSD’s dan altijd die van Microsoft/Seagate moeten kopen die waarschijnlijk altijd te duur is.
Bij de Xbox 360 had ze ook al woekerprijzen voor de originele HDD’s.
Seagate heeft één jaar exclusiviteit op die dingen. Dus daar zit je dan sowieso het eerste jaar mee. Ondertussen zullen die voor de PS5 al een stuk goedkoper zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja precies, alsof je dagelijks je SSD gaat swappen. Liever de vrijheid tussen verschillende modellen SSD’s dan altijd die van Microsoft/Seagate moeten kopen die waarschijnlijk altijd te duur is.
Ooh, een jaar valt nog mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:41 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Seagate heeft één jaar exclusiviteit op die dingen. Dus daar zit je dan sowieso het eerste jaar mee. Ondertussen zullen die voor de PS5 al een stuk goedkoper zijn.
De prijs van de Xbox expansion card ligt ongeveer 20 tot 30 euro boven een vergelijkbare SSD met dezelfde capaciteit en snelheid. Dat noem ik geen woekerprijzen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal om hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat het meer is voor mensen die hem mee willen nemen naar bijv vrienden.
'Heuj gast, vanavond halo spelen?"
"Ja tof, maar ik heb hem nog niet gekocht"
"Oh geen probleem, we kunnen bij mij gamen"
"ah nee man, lastig, wijf is aan 't zeiken dat ik vanavond bij de kleine moest blijven, kan wel hier anders.. dan koop ik hem zo wel"
"Oh joh, doe geen moeite, hij staat op mn SSD, ik neem hem wel mee en dan kunnen we direct spelen"
"ah nice man"
"nice..."
Jezus man, wat zijn dat voor paupergesprekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat het meer is voor mensen die hem mee willen nemen naar bijv vrienden.
'Heuj gast, vanavond halo spelen?"
"Ja tof, maar ik heb hem nog niet gekocht"
"Oh geen probleem, we kunnen bij mij gamen"
"ah nee man, lastig, wijf is aan 't zeiken dat ik vanavond bij de kleine moest blijven, kan wel hier anders.. dan koop ik hem zo wel"
"Oh joh, doe geen moeite, hij staat op mn SSD, ik neem hem wel mee en dan kunnen we direct spelen"
"ah nice man"
"nice..."
voor mensen met kinderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:57 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jezus man, wat zijn dat voor paupergesprekken
Hoezeer ik ook Marvel-fan ben, dit spel heb ik echt op de budgetbak lijst gezetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het blijft doodzonde wat ze met The Avengers gedaan hebben.
Met alles wat het Avengers universum te bieden heeft hadden ze een kneiter van een game kunnen maken, een dikke singleplayer game van 30-40 uur of zo.
Maar nee
Ik vond de beta best vermakelijk, maar de campaign schijnt maar iets van 8 tot 10 uur te duren, dus dat wordt idd een budgetbakkie of marktplaats.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook Marvel-fan ben, dit spel heb ik echt op de budgetbak lijst gezet
@Jimboquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef Cod_player het volgende:
Is Tony Hawk het een beetje waard te kopen voor de huidige prijs? Ben niet van plan "missies" en zo te doen, wil gewoon beetje rond skaten en wat trucjes doen, hoef geen throphys enzo te halen.
Wat is de huidige prijs?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef Cod_player het volgende:
Is Tony Hawk het een beetje waard te kopen voor de huidige prijs? Ben niet van plan "missies" en zo te doen, wil gewoon beetje rond skaten en wat trucjes doen, hoef geen throphys enzo te halen.
@Jimboquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef Cod_player het volgende:
40 euro, maar gezien ik waarschijnlijk maar elke keer half uurtje wat rond skate en het spel dan weer afsluit denk ik dat ik beter op een prijsverlaging kan wachten.quote:
Ik zag het ook voor 3 keer een derde staan.quote:
Dat klinkt wel weer aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zag het ook voor 3 keer een derde staan.
Nah, te duur denk, keer in de sale oppikken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef Cod_player het volgende:
[..]
40 euro, maar gezien ik waarschijnlijk maar elke keer half uurtje wat rond skate en het spel dan weer afsluit denk ik dat ik beter op een prijsverlaging kan wachten.
1/27e van de oorspronkelijke prijs is wel erg weinig. Goeie deal!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zag het ook voor 3 keer een derde staan.
Goede tip voor de beste settings (al blijft het een kwestie van veel proberen, veel spelen en voorkeur):quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:46 schreef Xqtress het volgende:
Battlefield via MP hier in mijn woonplaats gekocht van een klein jochie.
Leuke shooter, en ik raak zo nu en dan ook nog iets dus dan ben ik al blij.
Wat is de huidige prijsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:16 schreef Cod_player het volgende:
50 euro de gram.quote:
Duur. Tegenwoordig is het 40-45quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
50 euro de gram.
Gr gr Mo & Yildriz
Het gaat voor mij zo'n tijdsoverbruggingsspel worden tot de PS5 er weer isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond de beta best vermakelijk, maar de campaign schijnt maar iets van 8 tot 10 uur te duren, dus dat wordt idd een budgetbakkie of marktplaats.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Blackst4r het volgende:
Wil Ghosts of Sucky Sucky 5 Dorrah wel halen, maar vind het nog te duur.
Elke euro dubbel en dwars waard. En Tripelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:38 schreef Blackst4r het volgende:
Wil Ghosts of Sucky Sucky 5 Dorrah wel halen, maar vind het nog te duur.
Ik wist niet of die hier al gepost wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die hands-on hoort gewoon hier @:dud0r
[ twitter ]
LGBTOU2 doet mijn PS4 opstijgen naar hogere sferen, maar het is te doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij blijft Ghost of TjapChoi een PS5 titel. Net als LGBTOU II. Ben wel blij dat het gros hier positief is over die games. Dat stemt me positief over 2021.
Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:04 schreef over_hedge het volgende:
nog 1 week tot de co op voor Ac japan
Dit is serieus waarom ik liever discs hebquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sommige platformen mogen liever vandaag dan morgen sterven. Digitale games zijn de toekomst, je ziet wat er van krijgt. Succes met je Digital Only consoles![]()
![]()
![]()
![]()
Ghost of Sushi-chef krijgt een grote update met oa coop/multiplayer.quote:
Ho ho, elk jaar een nieuw hoesje en een nieuw getalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:03 schreef DKUp het volgende:
FIFA zelden nieuwe dingen of verbeteringen.
Deze nik bewaard hem ook even voor de ps5.quote:
Ik eet 1x per week chips.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die hands-on hoort gewoon hier @:dud0r
[ twitter ]
Wel een code dan.quote:
De PS5 zit direct in de zak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wel een code dan.
Of is met code gelijk raak en zonder code pech gehad?
Er staat een code heeeeel goed verborgen aan de binnenkant (en als je die eenmaal gevonden hebt is die 's avonds amper te lezen).quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wel een code dan.
Of is met code gelijk raak en zonder code pech gehad?
ik heb minutenlang staan zoeken inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staat een code heeeeel goed verborgen aan de binnenkant (en als je die eenmaal gevonden hebt is die 's avonds amper te lezen).
Die code voer je in op de website en dan zie je meteen of hetof
is.
Doe eens normaal zwart sterretje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:48 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
DA'S EEN BESTE PUUT MIEN JING HUEHEUEHUEUEH
Jeetje die titels gaan we echt missenquote:
Ik zit hier ook al intens verdrietig in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jeetje die titels gaan we echt missen
@Jimbo was fan van shadow complexquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jeetje die titels gaan we echt missen
En dat pareltje is dus niet beschikbaar op je PS5quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
@:jimbo was fan van shadow complex
Afro Sumurai 2:
Reception
Upon release, Afro Samurai 2: Revenge of Kuma received widely negative reviews from critics and fans of the series.
Polygon called it one of the worst games of 2015.[12] Giant Bomb called it the worst game of the year.[13] It was the second worst-reviewed game of 2015 according to aggregate review website Metacritic.[14]
Withdrawal and cancelled trilogy
In November 2015, Afro Samurai 2 was pulled from the PSN and Steam. In an interview with CGMagazine on the game's withdrawal, Versus Evil's Steve Escalante called the game "a failure" and announced the cancellation of the other two volumes and refunds for customers.[15] Escalante later expanded on the decision in an interview with Gamasutra, saying, "Given the game quality was not what people were expecting, it didn’t sell like hot cakes, let’s just put it like that."[16]
Gevonden!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staat een code heeeeel goed verborgen aan de binnenkant (en als je die eenmaal gevonden hebt is die 's avonds amper te lezen).
Die code voer je in op de website en dan zie je meteen of hetof
is.
Voor ¤500,- weg met dat ding en doe er iets leuks mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een limited kh ps4 pro..
Nog steeds twijfe of ik deze niet verkoop en dan de ps5 ervan koop.
De gozer van de GM zei dat die hetzelfde waard is als bij release of meer -> 500 euro of meer
Wat zouden jullie doen?
shadow complexquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
@:jimbo was fan van shadow complex
Afro Sumurai 2:
Reception
Upon release, Afro Samurai 2: Revenge of Kuma received widely negative reviews from critics and fans of the series.
Polygon called it one of the worst games of 2015.[12] Giant Bomb called it the worst game of the year.[13] It was the second worst-reviewed game of 2015 according to aggregate review website Metacritic.[14]
Withdrawal and cancelled trilogy
In November 2015, Afro Samurai 2 was pulled from the PSN and Steam. In an interview with CGMagazine on the game's withdrawal, Versus Evil's Steve Escalante called the game "a failure" and announced the cancellation of the other two volumes and refunds for customers.[15] Escalante later expanded on the decision in an interview with Gamasutra, saying, "Given the game quality was not what people were expecting, it didn’t sell like hot cakes, let’s just put it like that."[16]
wissen, schoonmaken, in de doos terug stoppen, sealen en 20 jaar wachtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
De gozer van de GM zei dat die hetzelfde waard is als bij release of meer -> 500 euro of meer
Wat zouden jullie doen?
Jij was toch een Kingdom Hearts fan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |