Ze hebben in ieder geval hun best gedaan met de koeling dit keer. Genoeg ruimte om lucht te laten doorstromen en afvoeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:40 schreef Drankster het volgende:
WIFI 6, BT 5.1 en NVMe SSD slots zijn ook wel master hoor. Cernygod
L2 en vierkantje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand hoe je van wapens wisselt in vampyr?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah die man is gewoon klein.
Ding is "maar" 40cm hoog ongeveer, dus het lijkt net alsof het een enorme toren is naast zo'n kleine japanner.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 00:20 schreef Drankster het volgende:
Helemaal moeilijk doen voor een mooi platinum screenshot, unlock je een dye bij het halen van de laatste trophy.
[ afbeelding ]
Nummer 50 is wel binnen.
Hoezo? Hoop blabla voor iets andere icoontjes en puntentellingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 00:43 schreef Jimbo het volgende:
https://blog.playstation.(...)ng-changes-detailed/
Oh god, daar gaat het plat hunten....
Store credit verdienen met trophies. Eerder word het niet interessant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoezo? Hoop blabla voor iets andere icoontjes en puntentelling
Heel tof.quote:
375 al bijnaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef KennyPowers het volgende:
Hij wel![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je een nieuwe trophy halen voordat hij update
Als je het hier probeert dan werkt het wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef KennyPowers het volgende:
Hij wel![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je een nieuwe trophy halen voordat hij update
Gisteravond mee begonnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
Is dat Vampyr beetje vermakelijk? Ik twijfel of ik daar ruimte voor wil maken.
Okay, dan geef ik 'm wel een kans binnenkort. Damn heb nog zoveel games en zo weinig tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen.
Is wel vermakelijk
mafia 3 met de kkk?quote:
Ja nu wil je dat wij racistische dingen gaan zeggen.quote:
Lazy developers GENOTquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef KennyPowers het volgende:
Fall Guys heeft maar 4 nieuwe levels waarvan er 2 reskins zijn van oude levels.
Ik heb bepaald wat mijn 2000e trophy moet worden dus nu kan ik niks anders spelen. Wat een kutautist ben ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet idd eerst een trophy halen om naar het nieuwe systeem over te gaan
Genieten met al die games die een of twee weken eerder uitkomen voor ¤70-¤80,-quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:57 schreef Aurelius het volgende:
Meer benieuwd naar Black Friday trouwens
Maar ondertussen is de PS5 alleen maar in het wit verkrijgbaar. Stel smerige racisten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef DKUp het volgende:
Black spelers, Black werknemers, Black creators, Black familie, Black vrienden, Black history month
waaait is er een SP mode?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef KennyPowers het volgende:
Gauntlet is dus alleen single player levels, geen infallible excuses meer
[ afbeelding ]
Gauntlets zijn de race-levels denk ik? Dus dan krijg je niks anders dan dat.quote:
jezus wat pauperquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef KennyPowers het volgende:
Fall Guys heeft maar 4 nieuwe levels waarvan er 2 reskins zijn van oude levels.
Who is your video game boyfriend?quote:
Die zat toch eerst ergens anders?quote:
ik snap nu wat je bedoelt met SP levels....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef KennyPowers het volgende:
Gauntlet is dus alleen single player levels, geen infallible excuses meer
[ afbeelding ]
ze dachten ook van, laten we weer iemand aannemen die er niet als een female troll uit ziet.quote:
Wel een beetje vreemd dat ze zelf zeggen "Deze maand, zoals elke maand, eren we,...."quote:
Dat ziet er zelfs voor een PS4 game nog matig uit.quote:
Toch nog een serieuze reactiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat ze zelf zeggen "Deze maand, zoals elke maand, eren we,...."
Als het zoals elke maand is, dan hoeft t toch ook niet bewust deze maand? Dan doe je t toch altijd al?
Maar ik ben nu heel erg hypocriet bezig, want ik pas wel altijd de PS Pride achtergrond als t weer die maand isDus erges voelt t dan als minderheid toch wel weer goed alsd er aandacht aan besteed wordt, ook al zouden ze t niet hoeven doen.
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch nog een serieuze reactiemaar ik denk er hetzelfde over als jij. Aan de ene kant zou er geen aparte maand of events hoeven zijn, aan de andere kant mag je het 'vieren' als minderheid en is aandacht/bewustwording een goed iets
Voor zulke games (turnbased strategy) moet je gewoon een goede artstyle hebben anders ziet het er debiel uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ziet er zelfs voor een PS4 game nog matig uit.
Het is een beetje dubbelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch nog een serieuze reactiemaar ik denk er hetzelfde over als jij. Aan de ene kant zou er geen aparte maand of events hoeven zijn, aan de andere kant mag je het 'vieren' als minderheid en is aandacht/bewustwording een goed iets
Ook qua animaties ziet het er erg matig uit vind ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Voor zulke games (turnbased strategy) moet je gewoon een goede artstyle hebben anders ziet het er debiel uit.
Totdat elke dag een feestdag is, en dan is t gezelligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.
Behalve voor de boze witte manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat elke dag een feestdag is, en dan is t gezellig
Alle dagen feest genot 🥳quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan blijven we elke maand bezig, en tegenwoordig zijn er zoveel minderheden dat je eigenlijk elke dag wel iets kan vieren/eren.
Die heeft al eeuwen kunnen feestenquote:
Ik haat dramaandagenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft al eeuwen kunnen feesten
Maar vooruit, je krijgt ook een dag!
Maandagen prima?
Meh, matige game wel eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen.
Is wel vermakelijk
Dat was idd een aannamequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haat dramaandagen.
Ik voel me overigens wel gekwetst dat je er automatisch vanuit gaat dat ik een boze witte man ben.
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dus een micro aggression.
pewdiepie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?
Pewdiepiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is die knappe geblondeerde bear met die irritante kutstem?
quote:
Oquote:
MK11quote:
MK11 vond ik maar niks en nu ik die extra dlc zie helemaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MK11
MK11 Aftermath
MK11 Ultimate
Ik word er wel een beetje moe van. Wijze les geleerd voortaan een MK pas kopen als de nieuwe bijna komt. Want dan heb je pas alle characters zonder je t schompes te betalen.
Maar wel Mileena!
Originalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef DKUp het volgende:
Dus een half jaar na Aftermath komt Ultimate.......
Hyena lachend op de vloer.
en met elke kleur wordt die sterkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:21 schreef KennyPowers het volgende:
Of 7 Goku's met een ander kleur haar
Er bestaat een tekken 7 ultimate edition. Nu op psn voor 19,99. Wel alleen season 1 en 2 erbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
MK11 vond ik maar niks en nu ik die extra dlc zie helemaal.
Ja, ik hoop nog op een Tekken 7 Ultimate Edition. Alle content op de next gen en alles mooi geil en snel
Mis je wel seizoen 3 en 4quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Er bestaat een tekken 7 ultimate edition. Nu op psn voor 19,99. Wel alleen season 1 en 2 erbij.
Je bent gek op iemand eerst, maar daarna wordt je door dezelfde persoon verkracht....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Original
Kombat Pack
Aftermath
Kombat Pack 2
En dat allemaal tezamen is Ultimate
Dus als je bij original bent gestart, tja.... ouch
Maar goed, dan kan ik stampvoeten en zeggen dat je genaaid wordt als originele eerste dag fan. Maar zolang we wel met z'n allen t blijven klopen en uitbreiden is t het bedrijf dat lacht.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je bent gek op iemand eerst, maar daarna wordt je door dezelfde persoon verkracht....
Dan ook nog eens meerdere kerenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]heerlijke vergelijking
Maar vervolgens ga je toch door met diegene daten
Jezus christus wat een cringefest.quote:
Hier zitten wel wat babes tussenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:19 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jezus christus wat een cringefest.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hier zitten wel wat babes tussen
GODVERDOMME YURI ROT OP IK HAAT JE
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even uitrusten en dalijk weer een stuk spelen van Catquest 2.
En daarna? Vampyr? Want ik speel nooit de ps+ games eigenlijk.
Maar wil ook Baldurs Gate spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Vind ik ook. Ben nu bij het laatste stuk in SB. Straks verder.....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef DKUp het volgende:
Wow Abby’s stuk is gewoon veel beter in The Last of Us Part 2
Beetje raarquote:
Ik probeerde hem in brand te steken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |