Waar zijn die poppetjes van die herken ik wel maar weet niet meer waarvan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asterix en Obelixquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn die poppetjes van die herken ik wel maar weet niet meer waarvan.
Joh je meent het. Maar je kreeg ze ergens bij.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:48 schreef Basp1 het volgende:
Mij schoot ook nog een oud ding te binnen. De frisdrankblikjes afsluiters nadat je een oud frisdrankblikje waarbij het lipje los kwam had geopend kan je deze afsluiter erop klikken en daarop zat dan een tuitje met draaidopje wat je als drinktuit kon gebruiken.
Ik kan geen plaatje ervan vinden..
Bij supermarkt De Heto, een supermarkt in Didam (Gelderland), die overigens al lang niet meer bestaat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zijn die poppetjes van die herken ik wel maar weet niet meer waarvan.
Die Brabanders hebben er niets van begrepen. De drie koningen kwamen juist geschenken brengenquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:26 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, blijkbaar niet iedere 40+er, maar zo gingen we in Brabant vroeger de deuren langs met 3 koningen
De gele gids. Die werden opgemaakt met het zelfde systeem van de Telegraaf Deensquote:
Die heb ik nog steeds liggenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook superleuk speelgoed:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog steeds!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was ook superleuk speelgoed:
[ afbeelding ]
Ik heb de laatste die ik kreeg (van 2017/2018) hier nog liggen.quote:
Zo laat nog? Ik dacht ergens tot 2010 of zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb de laatste die ik kreeg (van 2017/2018) hier nog liggen.
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo laat nog? Ik dacht ergens tot 2010 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |