Welke van je assistenten. Jesse Klaver of Jesser Klaver?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah Wim-Lex, lang niet van je gehoord? Goed om te horen dat je nepijsberenacht inmiddels op waarde weet te schatten.
Neem je even contact op met m'n assistent J. Klaver betreffende het inplannen van de formatie? Gr gr.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
img]https://fokstatic.nl/p/6s.gif[/img]
De liefde van de man gaat door de maag, dus ben benieuwd wat ze je voor schoteltquote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef Paul het volgende:
Fugue is aan het koken. Wat denk je dat wij samen gaan eten?![]()
Heerlijke Tagliatelle met kip?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef Paul het volgende:
Fugue is aan het koken. Wat denk je dat wij samen gaan eten?![]()
Dat is waar ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de maag, dus ben benieuwd wat ze je voor schotelt
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijke Tagliatelle met kip?
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik lees bijv dat ze in een dronken bui naaktfoto van haar zelf opstuurt in DM
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Fugue het volgende:
Ik bedoel weet ik veel, ik was toch dronken
Wat een troep, zitten jullie in een kliniek ofzo :squote:Op maandag 11 januari 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
Nog een fotootje van het eten van ons saampjes vanavond. Zo romantic![]()
[ afbeelding ]
ohja? Hoe bedoel je hee?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fugue heeft vast veel ervaring met wit spul
Doodse stilte!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het hier met de liefde tussen @:Paul en @:Fugue
quote:
Wat een zooi Paul, dit lijkt wel een moetje..quote:Op zondag 14 februari 2021 09:34 schreef Paul het volgende:
Ik heb dit romantische ontbijtje geregeld voor Valentijnsdag
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een zooi Paul, dit lijkt wel een moetje..
Schenk die sappen even in en leg die broodjes netjes op een bord.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:34 schreef Paul het volgende:
Ik heb dit romantische ontbijtje geregeld voor Valentijnsdag
[ afbeelding ]
waar komt dezen kick zo vandaanquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wow @:Paul
Heb je Fugue nu ook al weggejaagd.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik werd door iemand hier op gewezen.
Kan niet zeggen wie.
Heeft een ander account nuquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wow @:Paul
Heb je Fugue nu ook al weggejaagd.
Dat zou een hoop oplossen jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:12 schreef 2xHenk het volgende:
We willen @:fugue terug, kunnen we haar ruilen voor @:paul ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |