Hier de cassiere op aansprekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Oh ik heb de caissière aangesproken op een moeder, oma en 4 (!!!) kinderen in de winkel. Ze keek me wat schaapachtig aan en verder niets.
Tokkies
Buitenlanders? Niet iedereen kan de borden lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Oh ik heb de caissière aangesproken op een moeder, oma en 4 (!!!) kinderen in de winkel. Ze keek me wat schaapachtig aan en verder niets.
Tokkies
Oma moet lekker thuisblijven en op de kinderen passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het probleem is dan vooral die oma, het RIVM houdt toch stug vol dat kinderen geen enkele rol spelen in de verspreiding?
Ik had geen manager (Hi, I'm Karen) voor handen.quote:
White trashquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Buitenlanders? Niet iedereen kan de borden lezen.
White trash staat gelijk aan Kut Marrokkanen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je niet blanken ooit aanmerken als trash? Bruin vuil, ofzo?
Je bent als het goed is heel goed bekend met termen als zand-neger, kutmarokkanen enzo. Daar zijn andere woorden voor. Je weet zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je niet blanken ooit aanmerken als trash? Bruin vuil, ofzo?
Nee, white is puur raciaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
White trash staat gelijk aan Kut Marrokkanen toch?
En over mensen die in die termen denken heb ik ook een mening.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent als het goed is heel goed bekend met termen als zand-neger, kutmarokkanen enzo. Daar zijn andere woorden voor. Je weet zelf.
Vanavond tijdens de persco dan maar niet naar de super. Gelukkig had ik een week of twee geleden al gehamsterd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:55 schreef Donna het volgende:
Kidneybonen. Schap leeg.
Houdbare melk. Schap leeg.
Rijst. Schap leeg.
Afbakbroodjes. Schap leeg.
WC PAPIER. LEEG!
Haha! Jawel hoor, maar het is idd in verhouding wel een dure plek om te wonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:06 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ehh ja.. Kan me niet herinneren dat Joure sociale huur heeft
Maar ook heel mooiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha! Jawel hoor, maar het is idd in verhouding wel een dure plek om te wonen
Ok wappie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
Helaas kunnen ze het binnenkort wel verplichten, dit land is gek geworden
Schuimgenot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
bronquote:Supermarkten moeten op hygiëne letten, verbod op alcoholverkoop na 20.00 uur
Supermarkten moeten beter toezien op het deurbeleid, het maximale aantal klanten per winkel en hygiënische maatregelen. Daarnaast mag er na 20.00 uur geen alcohol meer worden verkocht. Winkels die in overtreding zijn, kunnen per direct worden gesloten. Dat heeft premier Mark Rutte dinsdagavond bekendgemaakt.
"We zien op dit moment dat het nog te druk is in de winkels. We gaan met detailhandel in gesprek om deurbeleid en hygiënebeleid aan te scherpen. Als we ter plekke zien dat het toch niet goed gaat, dan kan een winkel per direct worden gesloten”, zo sprak de premier.
In een statement zegt Albert Heijn dat het nog niet kan zeggen hoe het de aangekondigde maatregelen in de praktijk zal toepassen. Wel laat Albert Heijn weten dat het zal optrekken met andere supermarkten onder de regie van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL).
"De aangescherpte maatregelen hebben gevolgen voor onze collega's, klanten en winkels en roepen veel vragen op over de toepassing hiervan. Wij werken hier achter de schermen hard aan zodat we een bijdrage kunnen leveren aan de overheidsmaatregelen en tegelijkertijd een prettige en veilige winkel- en werkomgeving voor medewerkers en klanten kunnen waarborgen", aldus een reactie van Albert Heijn.
Nee hoor.quote:
Je weet dat jij oa de reden bent waarom we weer bij af zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor.
Doe´m, soort van op als ik de binnenruimte binnentreed waarna ik hem al snel af doe.
Nee dat is het virus en de mensen met een slechte gezondheid. Zonder die twee was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je weet dat jij oa de reden bent waarom we weer bij af zijn?
Wat is het nut nog van de grondwet? Ze vegen er in Den Haag hun reet mee af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
Dat jij nog steeds niets weet over dit virus na een half jaar...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat is het virus en de mensen met een slechte gezondheid. Zonder die twee was er niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |