Meen je niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:55 schreef Donna het volgende:
Kidneybonen. Schap leeg.
Houdbare melk. Schap leeg.
Rijst. Schap leeg.
Afbakbroodjes. Schap leeg.
WC PAPIER. LEEG!
Ja was hier gisteren ook nog goed gevuld. Had het dan ook niet verwacht nu ik weekboodschappen ging doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meen je niet!![]()
Gaan we weer.![]()
Hier was alles nog gewoon gevuld.
Wtf, waar dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:55 schreef Donna het volgende:
Kidneybonen. Schap leeg.
Houdbare melk. Schap leeg.
Rijst. Schap leeg.
Afbakbroodjes. Schap leeg.
WC PAPIER. LEEG!
Friesland. Je weet wel, die mensen waarvan ze zeggen dat ze zo nuchter zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wtf, waar dan?In Utrecht is alles er nog zoals voorheen.
Ohhh doen ze dat zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Friesland. Je weet wel, die mensen waarvan ze zeggen dat ze zo nuchter zijn.
Hier bij de AH ook, maar inmiddels veel meer dan vorige week.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef vencodark het volgende:
Ik heb het idee dat onze AH en Jumbo het hun personeel zelf laat beslissen. De ene heeft namelijk wel een soort mondkapje op en de ander niet.
Was je in Drachten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Friesland. Je weet wel, die mensen waarvan ze zeggen dat ze zo nuchter zijn.
okee, dat is wel zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt dit niet wegzetten als onzin. Het helpt niet en doet meer kwaad dan goed.
Gelukkig kunnen ze het in Nederland niet verplichten.
En 10 minuten later alle tokkies aan het hamsterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Het zal vanavond om 19u wel lekker rustig zijn in de supermarkt.
In de meeste supermarkten waren de mandjes al maanden weer terug, werden karren niet meer schoongemaakt en hield men eigenlijk ook amper nog afstand. Dat er weer wat aan maatregelen gedaan wordt is iets van de laatste paar weken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:54 schreef Modus het volgende:
Kutstudenten weer die verzuchten dat ze allebei een karretje moeten. Ga alleen naar de supermarkt geldt ook pas een half jaar ofzo, dus konden ze nog niet weten natuurlijk
Man man man
Chiquita bananen alleen verkrijgbaar bij AH.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:35 schreef Leonos het volgende:
Onzin dat hamsteren, je kan altijd bestellen bij de lokale pizza tent
Alcohol zal inmiddels toch wel uitverkocht zijn? #droogleggingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En 10 minuten later alle tokkies aan het hamsteren
Nee Joure. Vorige keer ging het hier ook zo snel downhillquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Was je in Drachten?
Ik was net bij de grote AH, niks aan de hand (nog).
Ik heb wel paar kratten gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Chiquita bananen alleen verkrijgbaar bij AH.
Even de jumbo in onderweg naar de Plus voor een aanbieding.
[..]
Alcohol zal inmiddels toch wel uitverkocht zijn? #drooglegging
Joure staat anders wel bekend als een elite-dorpquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee Joure. Vorige keer ging het hier ook zo snel downhill![]()
Dan verwacht je toch dat de Unox soep gehamsterd wordt ipv de huismerk kidneybonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Joure staat anders wel bekend als een elite-dorp
"Ga alleen" is nooit weggeweest. Met jequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
In de meeste supermarkten waren de mandjes al maanden weer terug, werden karren niet meer schoongemaakt en hield men eigenlijk ook amper nog afstand. Dat er weer wat aan maatregelen gedaan wordt is iets van de laatste paar weken.(Nouja, je had geen muntje meer nodig voor de karren en er stond een tafeltje met schoonmaakmiddelen die door vrijwel niemand nog gebruikt werden.)
Ehh ja.. Kan me niet herinneren dat Joure sociale huur heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch dat de Unox soep gehamsterd wordt ipv de huismerk kidneybonen
Nee, de 1,5 meter ook niet. Toch kon ik de afgelopen maanden vaak zat nog geen 0,5 meter tussen winkelend publiek ontdekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
"Ga alleen" is nooit weggeweest. Met je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dan vooral die oma, het RIVM houdt toch stug vol dat kinderen geen enkele rol spelen in de verspreiding?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Oh ik heb de caissière aangesproken op een moeder, oma en 4 (!!!) kinderen in de winkel. Ze keek me wat schaapachtig aan en verder niets.
Tokkies
Hier de cassiere op aansprekenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Oh ik heb de caissière aangesproken op een moeder, oma en 4 (!!!) kinderen in de winkel. Ze keek me wat schaapachtig aan en verder niets.
Tokkies
Buitenlanders? Niet iedereen kan de borden lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Tokkies
Oma moet lekker thuisblijven en op de kinderen passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het probleem is dan vooral die oma, het RIVM houdt toch stug vol dat kinderen geen enkele rol spelen in de verspreiding?
Ik had geen manager (Hi, I'm Karen) voor handen.quote:
White trashquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Buitenlanders? Niet iedereen kan de borden lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |