Ik heb ook mijn twijfels, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat er intern al bekend is bij dat de R-waarde die morgen gecommuniceerd gaat worden in het dashboard is gestegen van 1,3 naar 1,5.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
Elke grapjas kan het 'format' van dat vorige berichtje nu kopiëren. Ik zou het met een flinke korrel zout nemen, want er staan ook foutjes in (de datum, de huidige R-waarde).
Het is maar net welke grafiek je erbij pakt:quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier dus de vergelijking maart met nu. Het gaat minder hard, maar het gaat ons alsnog keihard raken: [ afbeelding ]
Laten we het hopen. Ik gunde het hen die hier halsreikend naar uitkijken al niet.quote:
En schrijft ook geen 'burgermeester'.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan niet, Rutte heeft een oude Nokia zonder Whatsapp.
Berg doden zeg die laatste weken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is maar net welke grafiek je erbij pakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand kijkt hier halsreikend naar uit, jij misschien?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef galantis het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik gunde het hen die hier halsreikend naar uitkijken al niet.
Betwijfel het. Mark Rutte lijkt me daar niet het type voor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch zit er wel een avondklokje aan te komen denk ik
Ja, zie hierboven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:35 schreef Ven1972 het volgende:
Ik verneem dat dit fake is wat iemand hierover een app toegestuurd is?
Zelf ben ik daar nog niet achter maar vermoed serieus dat er een andere vorm van registratie & beleidsmatig opvolging is. Vooralsnog gok ik op een hoe het gezondheidssysteem is georganiseerd dat zich primair richt op (lokale) clusters dan op individuen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat Duitsland met vergelijkbare kwaliteit van zorg en bevolkingssamenstelling op 300k+ besmettingen uit komt op slechts 9500 doden en wij met 136k geregistreerde gevallen op 6500 doden? Percentage dat daar overleefd ligt bijna een derde hoger, omdat ze die ouderen wel gewoon op lieten nemen en geen capaciteitsproblemen hadden op de IC's.
En begin niet over testen, want iemand die je niet als zodanig diagnosticeert kan je ook niet label Coronadode opplakken.
Als ik geen toegang had tot internet had gehad had ik je misschien geloofd. En nee, ik ben wel de laatste.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:34 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Niemand kijkt hier halsreikend naar uit, jij misschien?
De vorige keer klopte het. En zulke vreemde maatregelen staan er nou ook weer niet in.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goh, verassend, een min of meer anoniem bericht van Whatsapp is ook al niet meer te vertrouwen, waar gaat de wereld toch heen?!?!?
Lijkt de grafiek bij ons wel zou het dan toch allemaal bijna hetzelfde gaan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is maar net welke grafiek je erbij pakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halsreikend is nogal een ongepast woordje hier, vind je niet?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik geen toegang had tot internet had gehad had ik je misschien geloofd. En nee, ik ben wel de laatste.
De vorige keer was het lek niet anoniem met een foutieve datumquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:37 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De vorige keer klopte het. En zulke vreemde maatregelen staan er nou ook weer niet in.
Toen wisten we al dat er crisisoverleggen gaan de waren, klopte de datum, etc.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:37 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De vorige keer klopte het. En zulke vreemde maatregelen staan er nou ook weer niet in.
Begint meer op de nieuwe Spaanse serie La Valla te lijkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat mijn containment suggestie zo gek nog niet is
quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Je begrijpt het! Dan kopen ze biertjes en drankjes veel eerder in de supermarkt voor 22.00 uur dat ze gaan sluiten!
stoere boy !!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Avondklokje, is de oorlog al uitgebroken?
Komend weekend illegale feestjes tot minsten 0600
dat dacht ik alquote:
Nee joh ben veel te oud daarvoor, en woon niet eens in Nederland.quote:
#jijdoetnietmeermeequote:Op maandag 5 oktober 2020 18:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Berg doden zeg die laatste weken.
In maart waren er zeker minstens 10x zoveel cases als waargenomen, dus we hebben nog wel even te gaan tot een echte piek.
Oh gaat het nu ineens daarom. Snap wel dat je die cijfers toevallig niet paraat hebt, het zou de mensen nog 'verbazen' .quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En het gaat niet alleen over 'niet sterven', het gaat ook om kwaliteit van leven.
Ik wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:31 schreef JohnBercow het volgende:
Maar ik ben ook niet 100% overtuigd van het bericht.
Baasquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
En nu ook bevestigd door de overheid als Fake News
Die rijksoverheid-twittertje is tegenwoordig niet te vertrouwen, zul je zien dat ze morgen een avondklok in petto hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Maar het heb op WhatsApp gestaan!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Ja en op Feesboekquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar het heb op WhatsApp gestaan!
Het is geen lijst, slordig van het ministerie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:50 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
In me groepsap!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar het heb op WhatsApp gestaan!
Sowieso een kromme zin: “ Op sociale media gaat een lijst rond met nieuwe besluiten coronamaatregelen.” Trap er niet in mensen!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Het is geen lijst, slordig van het ministerie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |