quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Peter R de Vries zit er ook gezellig naast.
Das die van Nicky’s moederquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Video van de tante:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201007_00179064
Mwah, ik ben ook niet per se heel gecharmeerd van de man. Maar feit is wel dat hij in dergelijke zaken een belangrijke rol speelt voor de familie. Voor wat ik heb begrepen is hij eigenlijk al die tijd nauw betrokken geweest bij hen en 24 uur per dag voor hen bereikbaar. Je kunt veel over 'm zeggen, maar hij is wel toegewijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]Allemachtig, wat vindt die narcist zichzelf gigantisch belangrijk. Anderhalve meter afstand geldt voor hem natuurlijk ook al niet.
Ik vond het ook zwaar overdreven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Straadthont het volgende:
[..]Allemachtig, wat vindt die narcist zichzelf gigantisch belangrijk. Anderhalve meter afstand geldt voor hem natuurlijk ook al niet.
Wat een show maken ze er ook van....Het spijt me zeer, maar ik vind het een lachwekkende en zo niet professionele vertoning.
Staan er alledrie op. Moeder tante en zus.quote:
Ik heb net het boek uit en heb mij hier ook enorm over verbaasd. Ook dat ze de slaapkamer van Nicky compleet hebben verhuisd naar het nieuwe huis, inclusief zijn volle prullenbak.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Er was nog een klein meisje thuis, nooit meer feestdagen voor haar, nooit meer een vakantie maar dagen gevuld met leed.
Dat is tamelijk onverantwoordelijk naar dat kind toe.
Dit, hoe zie je het anders voor je, die pa is helemaal een emotioneel wrak. Moet die moeder daar alleen gaan zitten tegenover haar monster?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook niet per se heel gecharmeerd van de man. Maar feit is wel dat hij in dergelijke zaken een belangrijke rol speelt voor de familie. Voor wat ik heb begrepen is hij eigenlijk al die tijd nauw betrokken geweest bij hen en 24 uur per dag voor hen bereikbaar. Je kunt veel over 'm zeggen, maar hij is wel toegewijd.
Dat ligt niet aan die ouders, misschien heeft die langslepende nare zaak er wat mee te maken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ik heb net het boek uit en heb mij hier ook enorm over verbaasd. Ook dat ze de slaapkamer van Nicky compleet hebben verhuisd naar het nieuwe huis, inclusief zijn volle prullenbak.
Enorm treurig allemaal en helemaal voor hun dochter, dat meisje heeft echt geen leven gehad.
Ik zou wel eens weten wat hij allemaal verdiend heeft over de rug van nicky.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond het ook zwaar overdreven.
Benieuwd of Peter vanavond in een talkshow gaat aanschuiven om te vertellen hoe moeilijk dit voor hem was.
Ze waren niet verhuisd omdat ze groter en mooier wilden gaan wonen, maar omdat die situatie in dat dorp zeer onprettig was. Ook voor Femke, mogen zij dat dat zelf beslissen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ik heb net het boek uit en heb mij hier ook enorm over verbaasd. Ook dat ze de slaapkamer van Nicky compleet hebben verhuisd naar het nieuwe huis, inclusief zijn volle prullenbak.
Enorm treurig allemaal en helemaal voor hun dochter, dat meisje heeft echt geen leven gehad.
Hij heeft nooit een cent gevraagd aan die ouders, ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou wel eens weten wat hij allemaal verdiend heeft over de rug van nicky.
Denk jij nog steeds dat Jos de dader is van alle 3 de feiten? Gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, hoe zie je het anders voor je, die pa is helemaal een emotioneel wrak. Moet die moeder daar alleen gaan zitten tegenover haar monster?
Zelfs Jos heeft steun aan zijn advocaat Roethof.
Ik vind de reactie’s hier trouwens best ongepast. Beetje gaan zitten bepalen van achter de veilige toetsenbord hoe zij zich moeten gedragen daar als nabestaanden.
Nee niet aan de ouders. Zij betalen door publiciteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een cent gevraagd aan die ouders, ga je mond spoelen.
Ik blijf bij mijn scenario ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds dat Jos de dader is van alle 3 de feiten? Gewoon benieuwd.
Gelukkig maar dat jij zelf niet wil bepalen hoe een ander denkt en voelt. Ga toch fietsen, het liefst met je kinderen, zien die hun moeder ook nog eens!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind de reactie’s hier trouwens best ongepast. Beetje gaan zitten bepalen van achter de veilige toetsenbord hoe zij zich moeten gedragen daar als nabestaanden.
Mijn kinderen zitten op school vriend... continu rooster.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zelf niet wil bepalen hoe een ander denkt en voelt. Ga toch fietsen, het liefst met je kinderen, zien die hun moeder ook nog eens!
Wat jij doet is hele topics naar jezelf toetrekken, het lijkt verdomme wel de grote Ootjekatootje zelfverheerlijk-topic!![]()
Dat eerste weet ik en ik zeg nergens dat ze mooier en groter willen wonen. Ze mogen van mij alles zelf beslissen net zoals ik het treurig mag vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze waren niet verhuisd omdat ze groter en mooier wilden gaan wonen, maar omdat die situatie in dat dorp zeer onprettig was. Ook voor Femke, mogen zij dat dat zelf beslissen?
Deed ze ook al bij de vermissing van Anne Faber. Ootjekatootje vindt zichzelf nogal belangrijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef Straadthont het volgende:
[..]
het lijkt verdomme wel de grote Ootjekatootje zelfverheerlijk-topic!![]()
Typisch vrouwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Deed ze ook al bij de vermissing van Anne Faber. Ootjekatootje vindt zichzelf nogal belangrijk
Of Dascha Graafsma of Kris en Lisanne of Sophia Koetsier. Altijd feest met Ootje. Maar goed ook voor de meer buitenissige theorieen moet plaats kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Deed ze ook al bij de vermissing van Anne Faber. Ootjekatootje vindt zichzelf nogal belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |