abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195485169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Peter R de Vries zit er ook gezellig naast. :')
:') Allemachtig, wat vindt die narcist zichzelf gigantisch belangrijk. Anderhalve meter afstand geldt voor hem natuurlijk ook al niet.

Wat een show maken ze er ook van.... :') Het spijt me zeer, maar ik vind het een lachwekkende en zo niet professionele vertoning. :{w
pi_195485203
quote:
Das die van Nicky’s moeder
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:44:43 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195485208
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Straadthont het volgende:

[..]

:') Allemachtig, wat vindt die narcist zichzelf gigantisch belangrijk. Anderhalve meter afstand geldt voor hem natuurlijk ook al niet.
Mwah, ik ben ook niet per se heel gecharmeerd van de man. Maar feit is wel dat hij in dergelijke zaken een belangrijke rol speelt voor de familie. Voor wat ik heb begrepen is hij eigenlijk al die tijd nauw betrokken geweest bij hen en 24 uur per dag voor hen bereikbaar. Je kunt veel over 'm zeggen, maar hij is wel toegewijd.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:45:14 #283
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195485216
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:42 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Wat een show maken ze er ook van.... :') Het spijt me zeer, maar ik vind het een lachwekkende en zo niet professionele vertoning. :{w
Ik vond het ook zwaar overdreven.
Benieuwd of Peter vanavond in een talkshow gaat aanschuiven om te vertellen hoe moeilijk dit voor hem was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195485219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Scroll dan door.
pi_195485220
Dit was inderdaad niet al te best allemaal. We gaan er maar van uit dat de rechtbank professioneel genoeg is om zich hierdoor niet te laten beïnvloeden.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:45:44 #286
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195485225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Staan er alledrie op. Moeder tante en zus.
pi_195485276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef Za het volgende:

[..]

Eens.
Er was nog een klein meisje thuis, nooit meer feestdagen voor haar, nooit meer een vakantie maar dagen gevuld met leed.

Dat is tamelijk onverantwoordelijk naar dat kind toe.
Ik heb net het boek uit en heb mij hier ook enorm over verbaasd. Ook dat ze de slaapkamer van Nicky compleet hebben verhuisd naar het nieuwe huis, inclusief zijn volle prullenbak.
Enorm treurig allemaal en helemaal voor hun dochter, dat meisje heeft echt geen leven gehad.
pi_195485280
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah, ik ben ook niet per se heel gecharmeerd van de man. Maar feit is wel dat hij in dergelijke zaken een belangrijke rol speelt voor de familie. Voor wat ik heb begrepen is hij eigenlijk al die tijd nauw betrokken geweest bij hen en 24 uur per dag voor hen bereikbaar. Je kunt veel over 'm zeggen, maar hij is wel toegewijd.
Dit, hoe zie je het anders voor je, die pa is helemaal een emotioneel wrak. Moet die moeder daar alleen gaan zitten tegenover haar monster?

Zelfs Jos heeft steun aan zijn advocaat Roethof.

Ik vind de reactie’s hier trouwens best ongepast. Beetje gaan zitten bepalen van achter de veilige toetsenbord hoe zij zich moeten gedragen daar als nabestaanden.
pi_195485293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Ik heb net het boek uit en heb mij hier ook enorm over verbaasd. Ook dat ze de slaapkamer van Nicky compleet hebben verhuisd naar het nieuwe huis, inclusief zijn volle prullenbak.
Enorm treurig allemaal en helemaal voor hun dochter, dat meisje heeft echt geen leven gehad.
Dat ligt niet aan die ouders, misschien heeft die langslepende nare zaak er wat mee te maken?
pi_195485300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik vond het ook zwaar overdreven.
Benieuwd of Peter vanavond in een talkshow gaat aanschuiven om te vertellen hoe moeilijk dit voor hem was.
Ik zou wel eens weten wat hij allemaal verdiend heeft over de rug van nicky.
speak only if it improves the silence.
pi_195485312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Ze waren niet verhuisd omdat ze groter en mooier wilden gaan wonen, maar omdat die situatie in dat dorp zeer onprettig was. Ook voor Femke, mogen zij dat dat zelf beslissen?
pi_195485321
quote:
3s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik zou wel eens weten wat hij allemaal verdiend heeft over de rug van nicky.
Hij heeft nooit een cent gevraagd aan die ouders, ga je mond spoelen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:53:49 #293
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195485334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, hoe zie je het anders voor je, die pa is helemaal een emotioneel wrak. Moet die moeder daar alleen gaan zitten tegenover haar monster?

Zelfs Jos heeft steun aan zijn advocaat Roethof.

Ik vind de reactie’s hier trouwens best ongepast. Beetje gaan zitten bepalen van achter de veilige toetsenbord hoe zij zich moeten gedragen daar als nabestaanden.
Denk jij nog steeds dat Jos de dader is van alle 3 de feiten? Gewoon benieuwd.
pi_195485335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij heeft nooit een cent gevraagd aan die ouders, ga je mond spoelen.
Nee niet aan de ouders. Zij betalen door publiciteit.
pi_195485368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Denk jij nog steeds dat Jos de dader is van alle 3 de feiten? Gewoon benieuwd.
Ik blijf bij mijn scenario ja.

Korte versie Joos en Jos.
pi_195485383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat jij zelf niet wil bepalen hoe een ander denkt en voelt. Ga toch fietsen, het liefst met je kinderen, zien die hun moeder ook nog eens!
Wat jij doet is hele topics naar jezelf toetrekken, het lijkt verdomme wel de grote Ootjekatootje zelfverheerlijk-topic! :') :{w
pi_195485423
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat jij zelf niet wil bepalen hoe een ander denkt en voelt. Ga toch fietsen, het liefst met je kinderen, zien die hun moeder ook nog eens!
Wat jij doet is hele topics naar jezelf toetrekken, het lijkt verdomme wel de grote Ootjekatootje zelfverheerlijk-topic! :') :{w
Mijn kinderen zitten op school vriend... continu rooster.
pi_195485435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze waren niet verhuisd omdat ze groter en mooier wilden gaan wonen, maar omdat die situatie in dat dorp zeer onprettig was. Ook voor Femke, mogen zij dat dat zelf beslissen?
Dat eerste weet ik en ik zeg nergens dat ze mooier en groter willen wonen. Ze mogen van mij alles zelf beslissen net zoals ik het treurig mag vinden.
pi_195485506
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef Straadthont het volgende:

[..]

het lijkt verdomme wel de grote Ootjekatootje zelfverheerlijk-topic! :') :{w
Deed ze ook al bij de vermissing van Anne Faber. Ootjekatootje vindt zichzelf nogal belangrijk :')
pi_195485510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Deed ze ook al bij de vermissing van Anne Faber. Ootjekatootje vindt zichzelf nogal belangrijk :')
Typisch vrouwen.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 14:07:56 #301
40566 Ericr
Livewrong
pi_195485531
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Of Dascha Graafsma of Kris en Lisanne of Sophia Koetsier. Altijd feest met Ootje. Maar goed ook voor de meer buitenissige theorieen moet plaats kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')