Daar wordt niemand vrolijk van, alhoewel *insert it's raining men gifje*quote:
Ligt er een beetje aan wat waar op terecht komt natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar wordt niemand vrolijk van, alhoewel *insert it's raining men gifje*
Ohoh zijn er zones? Hmm misschien is dit dan net zo'n geval als dat ik niet doorhad dat het driehoekje met rondjes eronder een mtb pad aangeeft, ik dacht dat het driehoekje een pijltje wasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms is het niet helemaal duidelijk wat kitezone en zwemzone is, en niet iedereen houdt zich eraan helaas
Haha ik wilde net zeggen dat aangezien ik aanneem dat Faxie een wetsuit aanheeft bij het kiten ik me niet voor kon stellen dat iets op een dusdanige manier neer kan komen dat iemand er vrolijk van zou wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Als er naaktstranden zijn en kitesurfstranden, zijn er dan ook naaktkitesurfstranden?
Is niet boos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo boos als jij hallo zegt?
Nuja, dit is boos:quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat zegt dat mannetje dan voor jou?
Ik weet niet wat jij bedoelt met huehuehuehuequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het dan meer een: Hallon huehuehuehue???
Ik ga een beetje wenen denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt met huehuehuehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |