quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar helaas kan Modus het niet uitleggen, want mansplaining
Even testen of het werkt (ik heb nog nergens een testtopic kunnen vinden, dus dan maar hier):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok das waar.. daar kon m niet meer op antwoorden![]()
Die is ook wel schattig!! Ik ga het ook eens proberen:
[ afbeelding ]
Deze: https://rozevla.nl/smilies/quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De rozevla site?
ik voel me dommer worden met de minuut
Nee gifjes lukken nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit ging ook niet zoals gewenst?
OMG smiley heavenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze: https://rozevla.nl/smilies/
Haha er gaat een wereld voor je open, zoveel smilies
Mja en nee... ik kreeg die konijn van u en Amy niet gekopieerdquote:
Die smiley die je post is anders wel een gifjequote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee gifjes lukken nog niet
Misschien dat dat mobiel lastiger is dan op desktop, dus ik geef het op.
Tijd om naar het strand te gaan! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja en nee... ik kreeg die konijn van u en Amy niet gekopieerd
Ja, maar ik probeerde zelfgemaakte gifjes via imgur oid te uploaden en dan hier te delen, dat lukt nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die smiley die je post is anders wel een gifje
Link eindigt op .gif (https://rozevla.nl/fok2/zonn.gif)
Nee joh!! Blijven oefenen!!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeerde zelfgemaakte gifjes via imgur oid te uploaden en dan hier te delen, dat lukt nog nietnaja, dan hou ik mn privé collectie maar voor mezelf
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeerde zelfgemaakte gifjes via imgur oid te uploaden en dan hier te delen, dat lukt nog nietnaja, dan hou ik mn privé collectie maar voor mezelf
Ach nee joh, een SC is net ideaal om zo een dingen uit te kunnen proberen. Zeker als het niet echt een specifieke SC is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm het ligt dus aan de link van imgur. Dit wordt me te ingewikkeld. Sorry voor het misbruiken van de sc!
(maar wel lekker fris)
Volgens mij welquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:Faxie er wordt hier gewoon gekitesurfed! (is dat de juiste spelling?)
Bij Nieuwvliet. Gezellig tussen de zwemmende mensen (ok, ze zaten wel wat verder in de zee, maar heb soms het idee dat de kite boven m'n hoofd zoeft, dan hoop ik altijd dat hij niet neerstortquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij welWaar is dat? Ik was bij de Oosterschelde kering
Ineens een Faxie op je hoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij Nieuwvliet. Gezellig tussen de zwemmende mensen (ok, ze zaten wel wat verder in de zee, maar heb soms het idee dat de kite boven m'n hoofd zoeft, dan hoop ik altijd dat hij niet neerstort)
Soms is het niet helemaal duidelijk wat kitezone en zwemzone is, en niet iedereen houdt zich eraan helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij Nieuwvliet. Gezellig tussen de zwemmende mensen (ok, ze zaten wel wat verder in de zee, maar heb soms het idee dat de kite boven m'n hoofd zoeft, dan hoop ik altijd dat hij niet neerstort)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |