Ik ben zelfs een heel grote beelddenkerquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit beelddenker dus niet zo miepen
Wordt dat even lekker slapen straksquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een heel grote beelddenker
Reuzinnenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maat 38 heb ik. Maar ben 1.82m. Meestal hebben die mensen iets grotere voeten
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt dat even lekker slapen straks
Ms is Fax een manlet?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. zo groot is dat toch niet??
Manlet klinkt niet zo heel lief he?quote:
Jawelquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.. zo groot is dat toch niet??
Ik heb er niet zo veel verstand van , maar mijn dochter is best lang en die heeft idd best grote voetenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maat 38 heb ik. Maar ben 1.82m. Meestal hebben die mensen iets grotere voeten
Een vriendin van mij vroeger was 1.79m en zij had maat 44. Het was wel zo dat dat niet zo echt opviel door haar lengte maar ze vond het zelf wel best erg.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 01:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel verstand van , maar mijn dochter is best lang en die heeft idd best grote voeten![]()
Mijn dochter schaamde zich vroeger ook, zij heeft maat 41. Gelukkig is dat tegenwoordig niet echt een probleem meer, maar ik kan me voorstellen dat je vriendin daar best wel moeite mee heeft gehad. Hopelijk nu niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 01:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vroeger was 1.79m en zij had maat 44. Het was wel zo dat dat niet zo echt opviel door haar lengte maar ze vond het zelf wel best erg.
Koetsjiekoetsjiekoequote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach dat is toch heul niet klein...
Maar helaas kan Modus het niet uitleggen, want mansplainingquote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooeee die is leuk!! Die wil ik ook kunnen maken
Ja ok das waar.. daar kon m niet meer op antwoordenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar helaas kan Modus het niet uitleggen, want mansplaining
Even testen of het werkt (ik heb nog nergens een testtopic kunnen vinden, dus dan maar hier):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok das waar.. daar kon m niet meer op antwoorden![]()
Die is ook wel schattig!! Ik ga het ook eens proberen:
[ afbeelding ]
Daar klopt nog iets niet. Bij mij is het img ipv url. Zoals bovenin het balkje op de rozevla site, kun je gewoon plakken en klaar!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok das waar.. daar kon m niet meer op antwoorden![]()
Die is ook wel schattig!! Ik ga het ook eens proberen:
[ afbeelding ]
De rozevla site?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar klopt nog iets niet. Bij mij is het img ipv url. Zoals bovenin het balkje op de rozevla site, kun je gewoon plakken en klaar!
Nu ooit nog leren hoe je gifjes plaatst.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |