De definitieve ineenstorting van de AZ hype.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een fantastische sportdagWat nomineren jullie als het moment van de dag?
Mentaal labiele Kikiquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
En de grootste teleurstelling is natuurlijk de ontsporing van de Kiki trein.
Afgevoerd in een rolstoel en dan de volgende ronde binnen een uur winnen. Dan ben je een hele grote.quote:
Terwijl de weg naar de finale open lag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
En de grootste teleurstelling is natuurlijk de ontsporing van de Kiki trein.
Zonde, ik kende dit meisje ook helemaal niet waar ze vandaag tegen moest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl de weg naar de finale open lag.
Frank heeft een stuk of vier dochters toch? Misschien maken we ook nog kans.quote:
3, je hebt nog de keuze uit Jacky of Romy.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frank heeft een stuk of vier dochters toch? Misschien maken we ook nog kans.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3, je hebt nog de keuze uit Jacky of Romy.
Dit is niet goed nee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Het lossen van Eliud.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een fantastische sportdagWat nomineren jullie als het moment van de dag?
Last van z'n oren (wellicht door de kou lijkt me dan) zegt 'm.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had dat ook te maken met het weer?
Is dit een faceswap van een willekeurig blondje met Koen Verweij? Ik doe geen oog meer dicht vannacht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Is het legaal om zo jong je lippen te verneuken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Ongetwijfeld, maar nu is het ook wel terecht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worden de messen weer geslepen bij de T?
Die krijgen elke dag al extra, die vetbollen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben Saar en Suus nog wat extra's gekregen vandaag @:Mani89 ?
De hele familie zal gratis mogen dankzij ome Ronald denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het legaal om zo jong je lippen te verneuken?
Voor een wielrenster vind ik het er nog vrij gezond uitzienquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:28 schreef Remco het volgende:
Die mag ook wel eens een boterhammetje extra eten.
Het is ook zo volledig inwisselbaar, alsof ze er allemaal hetzelfde uit willen zien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Hij faalt ook nog eens vrij hopeloos.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:26 schreef wimderon het volgende:
Ik wist niet dat Josje grindbak een buitenechtelijk zoon heeft lopen in Italië.
[ twitter ]
[ twitter ]
Die 2e man in het zwart die komt aanrennen in dat tweede filmpjequote:Op zondag 4 oktober 2020 23:26 schreef wimderon het volgende:
Ik wist niet dat Josje grindbak een buitenechtelijk zoon heeft lopen in Italië.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is blijkbaar de vader van de boze coureur (en tevens eigenaar van het circuit).quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 2e man in het zwart die komt aanrennen in dat tweede filmpje
Karretjesracen is geen sport.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar de vader van de boze coureur (en tevens eigenaar van het circuit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(huidige + all-time PCS ranking)
[ Bericht 1% gewijzigd door Aguero op 05-10-2020 17:32:51 ]Citius, Altius, Fortius.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:25 schreef Aguero het volgende:
Het verdict van ruim een jaar WLR.MAL en CippoliniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(huidige + all-time PCS ranking)
Samen heb je dan ongeveer Wout van Aert
quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:25 schreef Aguero het volgende:
Het verdict van ruim een jaar WLR.Akkerfrans en JalabertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(huidige + all-time PCS ranking)![]()
Vroeg rijp.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Evenepoel en Saronni, je zou voor minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |