De definitieve ineenstorting van de AZ hype.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een fantastische sportdagWat nomineren jullie als het moment van de dag?
Mentaal labiele Kikiquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
En de grootste teleurstelling is natuurlijk de ontsporing van de Kiki trein.
Afgevoerd in een rolstoel en dan de volgende ronde binnen een uur winnen. Dan ben je een hele grote.quote:
Terwijl de weg naar de finale open lag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
En de grootste teleurstelling is natuurlijk de ontsporing van de Kiki trein.
Zonde, ik kende dit meisje ook helemaal niet waar ze vandaag tegen moest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl de weg naar de finale open lag.
Frank heeft een stuk of vier dochters toch? Misschien maken we ook nog kans.quote:
3, je hebt nog de keuze uit Jacky of Romy.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frank heeft een stuk of vier dochters toch? Misschien maken we ook nog kans.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3, je hebt nog de keuze uit Jacky of Romy.
Dit is niet goed nee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Het lossen van Eliud.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een fantastische sportdagWat nomineren jullie als het moment van de dag?
Last van z'n oren (wellicht door de kou lijkt me dan) zegt 'm.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had dat ook te maken met het weer?
Is dit een faceswap van een willekeurig blondje met Koen Verweij? Ik doe geen oog meer dicht vannacht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Is het legaal om zo jong je lippen te verneuken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ik vind dit echt eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |