Kijkende naar RTP?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet vandaag restjes Chinees, wat kan het leven toch mooi zijn.
Erik ten Hag heeft mijn hele dag vergald.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet vandaag restjes Chinees, wat kan het leven toch mooi zijn.
Drank ten Hag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erik ten Hag heeft mijn hele dag vergald.
Ik heb nog niets gezien. Primadeluxe dus ook maar overslaan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Worden de messen weer geslepen bij de T?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien. Primadeluxe dus ook maar overslaan?
Uiteraard, maar dat was ook al voor dit weekend.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Worden de messen weer geslepen bij de T?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
De T is altijd negatief. Zet ie jeugd erin dan is het niet goed. Zet ie jeugd op bank is het ook niet goed. Ach ach jee
lolquote:
Finish LBL natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een fantastische sportdagWat nomineren jullie als het moment van de dag?
Dit was toch gewoon expres op het been van de tegenstander gaan staan. Hoe zou dat geen rood zijn? Idioot die Alvarez.quote:
Dat vond ik niet maar die discussie is al wat uitgekauwd en wat mij betreft hadden ze Alvarez 34 wedstrijden schorsing gegeven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was toch gewoon expres op het been van de tegenstander gaan staan. Hoe zou dat geen rood zijn? Idioot die Alvarez.
Ajaxquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet de komst van Davy naar Ajax?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |