SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar won Alaphilippe die is er dit jaar niet bij.
Start: 11.30 uur in Herve
Finish: 16.18-16.49 uur op de Muur van Hoei
Afstand: 202 kilometer
De volgende renners starten in deze wedstrijden (onder voorbehoud):
Marc Hirschi, Tadej Pogačar, Primo¸ Roglič, Diego Ulissi, Sergio Higuita, Michał Kwiatkowski, Sepp Kuss, Adam Yates, Maximilian Schachmann, Andrea Bagioli, Wout Poels
De wedstrijd is ook dit jaar weer live te zien bij Sporza op Eén (vanaf 14.00 uur), bij de NOS op NPO1 en op Eurosport 2 (vanaf 15.00 uur).
En dan op zondag Luik-Bastenaken-Luik
ParcoursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar won Fuglsang die is er dit jaar niet bij.
Afstand: 256 kilometer
Start: 10.10 uur in Luik
Finish: 16:42-17:23 uur in Luik
En in Luik staan ook Valverde, Dan Martin, Van Avermaet, Gilbert, Alaphilippe aan de start als het goed is.
De wedstrijd is ook dit jaar weer live te zien bij Sporza, NOS en Eurosport (tijden volgen nog)
Voor beide wedstrijden is de vrouwenwedstrijd in de ochtend op dezelfde dag.
Het weer in de Ardennen deze week. Woensdag blijft het waarschijnlijk droog, zondag kan er wat regen vallen en staat er een windkracht 5.
Klimmen kan ie al niet, ik ken er wel minstens 5 opnoemen die beter dan hem klimmen. Sprinten kan ik er ook al wel zo 5 opnoemen. Tijdrijden ook. Wat blijft er overquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er komt op dit moment geen enkele Nederlander in de buurt van MvdP.
Laat staan als we spreken over wie het aantrekkelijkst koerst.
Jongen toch...quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou een aantal posters hier al kalend zijn? Zoveel stress en woestheid Wuyts en Lefevere oproepen.
Heb jij misschien gedronken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Klimmen kan ie al niet, ik ken er wel minstens 5 opnoemen die beter dan hem klimmen. Sprinten kan ik er ook al wel zo 5 opnoemen. Tijdrijden ook. Wat blijft er over
Wat schieten ze er echt mee op?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij die overwinning van Mathieu gisteren staan ze nog maar een paar punten achter Arkea. Lopen nu nog verder in natuurlijk.
De klassiekers gaan belangrijk zijn, om maar even een open deur in te trappen.
Startrecht in de meeste grote wedstrijden toch volgend jaar?quote:
In ieder geval zekerheid dat ze de Tour kunnen rijden.quote:
Ja ok, als je Etienne van Empel vandaag in de Giro zag dan schat ik die ook hoger in dan MvdP.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Klimmen kan ie al niet, ik ken er wel minstens 5 opnoemen die beter dan hem klimmen. Sprinten kan ik er ook al wel zo 5 opnoemen. Tijdrijden ook. Wat blijft er over
Hij is eigenlijk bobsleeërquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef Fretwork het volgende:
Waarom juicht Roglic in een telemark-houding? Iemand een idee?
Je vertrouwt Prudhomme niet?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In ieder geval zekerheid dat ze de Tour kunnen rijden.
Ja dat zo iemand uberbaupt beroepsrenner isquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dat lukt zonder die prijs ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Startrecht in de meeste grote wedstrijden toch volgend jaar?
Denk jij dat hij ooit een kans maakt om een grote ronde te winnen, een van de drie grote rondes?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja dat zo iemand uberbaupt beroepsrenner is
Nou, kom maar op.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Klimmen kan ie al niet, ik ken er wel minstens 5 opnoemen die beter dan hem klimmen. Sprinten kan ik er ook al wel zo 5 opnoemen. Tijdrijden ook.
Gaat om de Tour. Hoewel dat zou betekenen geen OS op de MTBquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat lukt zonder die prijs ook wel.
Doe dan maar nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat om de Tour. Hoewel dat zou betekenen geen OS op de MTB
Dat is geen zegen volgens Adri van der Poel. Om als ploeg verplicht aan alle grote koersen te moeten meedoen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Startrecht in de meeste grote wedstrijden toch volgend jaar?
Alpecin hoeft dat toch niet omdat ze geen WT ploeg zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is geen zegen volgens Adri van der Poel. Om als ploeg verplicht aan alle grote koersen te moeten meedoen.
Lijkt me lastig te combineren en als hij gaat heeft hij een extra uitdaging om een goede startpositie te krijgen omdat hij geen MTB rijdt dit jaar.quote:
Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Sam Oomen.quote:
Volgende uitdaging: Nederlanders die heuvels en tijdrijden en sprinten kunnen combineren op de wijze waarop Van der Poel dat kan. Niet onbelangrijk in dit soort koersen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Sam Oomen.
Dylan Groenewegen, Fabio Jakobsen, Wim Stroetinga, Arvid de Kleijn, Olav Kooij.
Tom Dumoulin, Wilco Kelderman, Jos van Emden, Dylan van Baarle, Sebastian Langeveld.
Mathijs Paasschens vergeet je nog.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Bauke Mollema, Wilco Kelderman, Sam Oomen.
Tom Dumoulin, Wilco Kelderman, Jos van Emden, Dylan van Baarle, Sebastian Langeveld.
En Martijn Tusveld, maar we vergeven het hem.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mathijs Paasschens vergeet je nog.
Roy Eefting, Coen Vermeltfoort, Bas van der Kooijquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar klaagt Wuyts over?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik zeggen dat het geklaag over Wuyts inmiddels net zo irritant is als het geklaag van Wuyts?
Dit dus. Het gaat niet om één discipline, maar om de combinatie van die disciplines. Dat maakt de betere renner, vooral voor de klassiekers en de rondes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende uitdaging: Nederlanders die heuvels en tijdrijden en sprinten kunnen combineren op de wijze waarop Van der Poel dat kan. Niet onbelangrijk in dit soort koersen.
Iemand kwam even een beetje de mafklapper uithangen over dat er handenvol betere Nederlandse wielrenners zijn op dit momentquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:32 schreef Bill_Hillie het volgende:
We gaan hier toch niet discussieren over de klasse van Van der Poel of wel
Ja t hele wielrennen bestaat uit de grote rondes. De rest is om in vorm te rijdenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Denk jij dat hij ooit een kans maakt om een grote ronde te winnen, een van de drie grote rondes?
zelfs niet eens winnen, maar gewoon bij de top 10 staat bij de bookmakers als mogelijke winnaar
Het irritante aan Wuyts is ook helemaal niet het geklaag van Wuyts.quote:
Volgens mij heb ik dat Prudhomme al min of meer voor een camera horen verklaren. CCC en NTT out, Alpecin en Wanty in.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat om de Tour. Hoewel dat zou betekenen geen OS op de MTB
Is niet erg om een tegendraadse mening te hebben, maar het moet wel ergens op slaan natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand kwam even een beetje de mafklapper uithangen over dat er handenvol betere Nederlandse wielrenners zijn op dit moment
Wij willen Delko.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat Prudhomme al min of meer voor een camera horen verklaren. CCC en NTT out, Alpecin en Wanty in.
Zolang ons een nieuwe afgang van Total Direct Energie maar bespaard blijft.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat Prudhomme al min of meer voor een camera horen verklaren. CCC en NTT out, Alpecin en Wanty in.
dat was ook echt een eendagsvlieg in LBLquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Wout Poels op een prachtige 87e plek.
Inderdaad, dat in 2016 was pas echt een fluke.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was ook echt een eendagsvlieg in LBL
Riis gaat zijn projectje, waar hij jarenlang naar gehint heeft, toch niet zomaar opgeven? Toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had al het idee dat het er anders uitzag dan vorig jaar. Wel een verbetering imo. Geeft meer mogelijkheden op een leuke/tactische laatste 2 km.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zie overigens nu pas dat de finish weer op een andere locatie is TOV vorig jaar. Toen werd er gefinisht op de boulevard de avroy. Nu op de quay des ardennes
Over 10 jaar zetten we Poels in het rijtje Zauggquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Wout Poels op een prachtige 87e plek.
Leuk dat je het opbrengt, maar ik ken een obscuur feitje. Het schijnt dat Roglic vroeger schansspringer is geweest. Had je niet gedacht he!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In ieder geval zekerheid dat ze de Tour kunnen rijden.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Riis gaat zijn projectje, waar hij jarenlang naar gehint heeft, toch niet zomaar opgeven? Toch?Hij heeft Doug zijn licentie toch nog niet eens? Puur op basis van mooie praatjes loopt hij Doug nu al maanden voor de voeten als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riis is een bald fraud.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft Doug zijn licentie toch nog niet eens? Puur op basis van mooie praatjes loopt hij Doug nu al maanden voor de voeten als ik me niet vergis.
Jazekerquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef Evertjan het volgende:
iemand al de vloek van de regenboogtrui genoemd?
Wel champagne! Kan zich volledig klem gaan zuipen vanavondquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag was de laatste koers van Tom Leezer.
DNF LEEZER Tom Team Jumbo-Visma
Poëtisch.
Poels won ooit nog op de Angliru!quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Coppi het volgende:
[..]
Over 10 jaar zetten we Poels in het rijtje Zaugg
Oh, dacht hij geschrapt werd: https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/233682/ampquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo heeft die rit nog steeds op zijn naam staan
Zowel Cobo als Poels hebben die rit niet gewonnen. De UCI heeft gewoon Cobo verwijderd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo heeft die rit nog steeds op zijn naam staan
Dus Froome heeft toen de Vuelta ook niet gewonnen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zowel Cobo als Poels hebben die rit niet gewonnen. De UCI heeft gewoon Cobo verwijderd.
Jawel, want in het eindklassement is Froome wel op de eerste plaats gezet. In de etappes is Cobo gewoon verwijderd zonder dat renners een plek opschuiven in de etappe.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus Froome heeft toen de Vuelta ook niet gewonnen?
Ik zie het. In het eindklassement hebben ze alleen de volgende 3 doorgeschoven om het podium te vullen en is er dus geen vierde plaats.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Jawel, want in het eindklassement is Froome wel op de eerste plaats gezet. In de etappes is Cobo gewoon verwijderd zonder dat renners een plek opschuiven in de etappe.
Scenario droomplan: Bjarne wacht tot de contracten van alle rotzooi die er rondfietst verscheurd zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft Doug zijn licentie toch nog niet eens? Puur op basis van mooie praatjes loopt hij Doug nu al maanden voor de voeten als ik me niet vergis.
Volgens mij heeft hij expres de Tour verloren. Hij kijkt zo enorm op tegen die toespraken. Plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 4 oktober 2020 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Altijd mooi die 'toespraken' van Roglic.
Van die vijf renners waarvan er een Campenaerts is bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Scenario droomplan: Bjarne wacht tot de contracten van alle rotzooi die er rondfietst verscheurd zijn.
Nee, maar die verwachting heeft vd Poel zelf ook niet. Moet je dus dan ook niet van hem verwachten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Denk jij dat hij ooit een kans maakt om een grote ronde te winnen, een van de drie grote rondes?
zelfs niet eens winnen, maar gewoon bij de top 10 staat bij de bookmakers als mogelijke winnaar
Ik zie een Peter Sagan ook nooit een grote ronde winnen of zelfs maar enige kans maken op een top-10-finish in het eindklassement. Een Paolo Bettini kwam er ook nooit in de buurt. Wat een baggerrenners, Ramon Carretero is nog beterquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar die verwachting heeft vd Poel zelf ook niet. Moet je dus dan ook niet van hem verwachten.
Prima gast en de enige die in 3 disciplines fietst (veld,weg en MTB).
Waarschijnlijk zou ook geen enkele wielrenner het erg vinden als deze “traditie” stoptquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij expres de Tour verloren. Hij kijkt zo enorm op tegen die toespraken. Plaatsvervangende schaamte
Die plicht geldt alleen voor WT ploegen. Niet voor het niveau eronder.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is geen zegen volgens Adri van der Poel. Om als ploeg verplicht aan alle grote koersen te moeten meedoen.
Werd zoiets niet gezegd over Nozal in die Vuelta waar hij tweede werd?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij expres de Tour verloren. Hij kijkt zo enorm op tegen die toespraken. Plaatsvervangende schaamte
Waar heb je dat aan verdiend?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Begin nu toch een beetje te balen dat ik ooit geblokt ben door Johan B.
Getweet dat hij mocht wegrotten in een cel oid, je weet wel, jeugdzondes.quote:
met Sunweb was hij toch ook altijd heel goed? Hoe mocht daar ook overal in meekijken tochquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:58 schreef Beregd het volgende:
Zonnevelds ultieme doel is met iedereen hommeles te hebben in het peleton die niet voor jumbo rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |