dat was ook echt een eendagsvlieg in LBLquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Wout Poels op een prachtige 87e plek.
Inderdaad, dat in 2016 was pas echt een fluke.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was ook echt een eendagsvlieg in LBL
Riis gaat zijn projectje, waar hij jarenlang naar gehint heeft, toch niet zomaar opgeven? Toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat Prudhomme al min of meer voor een camera horen verklaren. CCC en NTT out, Alpecin en Wanty in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had al het idee dat het er anders uitzag dan vorig jaar. Wel een verbetering imo. Geeft meer mogelijkheden op een leuke/tactische laatste 2 km.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zie overigens nu pas dat de finish weer op een andere locatie is TOV vorig jaar. Toen werd er gefinisht op de boulevard de avroy. Nu op de quay des ardennes
Over 10 jaar zetten we Poels in het rijtje Zauggquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Wout Poels op een prachtige 87e plek.
Leuk dat je het opbrengt, maar ik ken een obscuur feitje. Het schijnt dat Roglic vroeger schansspringer is geweest. Had je niet gedacht he!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In ieder geval zekerheid dat ze de Tour kunnen rijden.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Riis gaat zijn projectje, waar hij jarenlang naar gehint heeft, toch niet zomaar opgeven? Toch?Hij heeft Doug zijn licentie toch nog niet eens? Puur op basis van mooie praatjes loopt hij Doug nu al maanden voor de voeten als ik me niet vergis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riis is een bald fraud.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft Doug zijn licentie toch nog niet eens? Puur op basis van mooie praatjes loopt hij Doug nu al maanden voor de voeten als ik me niet vergis.
Jazekerquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef Evertjan het volgende:
iemand al de vloek van de regenboogtrui genoemd?
Wel champagne! Kan zich volledig klem gaan zuipen vanavondquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag was de laatste koers van Tom Leezer.
DNF LEEZER Tom Team Jumbo-Visma
Poëtisch.
Poels won ooit nog op de Angliru!quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Coppi het volgende:
[..]
Over 10 jaar zetten we Poels in het rijtje Zaugg
Oh, dacht hij geschrapt werd: https://www.indeleiderstrui.nl/algemeen-nieuws/233682/ampquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo heeft die rit nog steeds op zijn naam staan
Zowel Cobo als Poels hebben die rit niet gewonnen. De UCI heeft gewoon Cobo verwijderd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cobo heeft die rit nog steeds op zijn naam staan
Dus Froome heeft toen de Vuelta ook niet gewonnen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zowel Cobo als Poels hebben die rit niet gewonnen. De UCI heeft gewoon Cobo verwijderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |