SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Zucht.... mag nog blij zijn dat ik niet zoveel kosten heb. Maar anders was dit heel groot probleem geworden wel nuDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd op het moment niet, Haat het om het te zeggen hoor maar negative sleep aan ingen zeker corona erbij nog.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Doe eens normaal man.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dan mag ook mod dat aanpassenquote:~FEYENOORD~
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van mij was 6bij 3,5
Maar kleincellig is zo klein dat ziet men niet. Dat gaat door je lijf voor je het kan zien. Gelukkig had ik grootcellig
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Arme Moquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kunnen geen antidepressiva tegenop.
Succes, en van het zelfdequote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Rob het volgende:
En weer iets nuttigs gevonden om te doen
(moest wel even zoeken)
Fijne middag verder...![]()
![]()
Ja, soms grof in zijn bek maar wel een goed hart.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.F.K.A. SuperwormJim![]()
Tot laters Robertoquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Rob het volgende:
En weer iets nuttigs gevonden om te doen
(moest wel even zoeken)
Fijne middag verder...![]()
![]()
![]()
Niet dat ik je hier weg wil hebben of zo, maar past de sfeer van KLB niet beter bij je?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.![]()
![]()
Beter zo dan andersom ❤️quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, soms grof in zijn bek maar wel een goed hart.![]()
Gewoon geen pagina's gebruiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef m1st1g het volgende:
Waarom doet op de 1e pagina elke keer autorefresh het niet ?![]()
O dat is Erg SBE.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.
Lig nu ook plat met een zenuwbeklemming in de rug. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mss maar kan nog niet de manier vinden waarom. Ik heb best goeie diploma's. Alleen rijbeijs he dat killed me nuquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
En bovenal; wees de Albron dankbaar dat je deze ervaringen mag meemaken in dit leven!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?![]()
![]()
Zekers.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Apart. Hier nergens last van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan werkt het helemaal niet ben ik net achter.![]()
Thuiswerken als vrachtwagenchauffeur misschien een optie?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mss maar kan nog niet de manier vinden waarom. Ik heb best goeie diploma's. Alleen rijbeijs he dat killed me nu![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaat
~FEYENOORD~
Hier gaat het goed, hoe is het met de voetzolen ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaat![]()
Hi Heldinquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
![]()
Zwaar kut, zoals je ziet!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
![]()
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het ruikt hier zo lekker naar rode pesto, uien en knoflook
Welke pasta heb je erbij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zodra ik het nu in de pan gooi ben ik met 6 minuten wel zover dat ik kan gaan eten.![]()
Een kennis vanmij had hetzelfde. Zijn advokaat heeft geregeld dat hij zijn rijbewijs mocht blijven gebruiken tot aan de rechtszaak. Hij had rijbewijs nodig Voor zijn werk. Ondertussen is hij ander werk gaan zoeken waarbij hij de auto niet nodig had. Je moet zelf stappen ondernemen en niet zielig blijven doen. Neem de verantwoording van je fout en ga verder blijf niet zo hangenquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mss maar kan nog niet de manier vinden waarom. Ik heb best goeie diploma's. Alleen rijbeijs he dat killed me nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😱 Geen tagliatelle?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen. Ik heb gebakken aardappelschijfjes erbij![]()
Terugblik op de #Hartstocht (Fotoverslag)quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, hoe is het met de voetzolen ?
Inmiddels zijn m'n voeten wel weer hersteld; heb wel een beetje spierpijn in m'n benen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zoveel heb ik nu niet gemaakt hoor. +/- 150 gram kip, 100 gram champignons 250 gram sperzieboontjes een uitje en een paar aardappels in schijfjes.quote:![]()
En dat zijn wijze woorden van Dotquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kennis vanmij had hetzelfde. Zijn advokaat heeft gereld dat hij zijn rijbewijs mocht blijven gebruiken tot aan de rechtszaak. Hij had rijbewijs nodig Voor zijn werk. Ondertussen is hij ander werk gaan zoeken waarbij hij de auto niet nodig had. Je moet zelf stappen ondernemen en niet zielig blijven doen. Neem de verantwoording van je fout en ga verder blijf niet zo hangen![]()
![]()
Geen in olie verhitte aardappelstrookjes waar Geert Wilders een heel raar woord voor heeft?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen. Ik heb gebakken aardappelschijfjes erbij![]()
Fucking DIT, ja!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kennis vanmij had hetzelfde. Zijn advokaat heeft geregeld dat hij zijn rijbewijs mocht blijven gebruiken tot aan de rechtszaak. Hij had rijbewijs nodig Voor zijn werk. Ondertussen is hij ander werk gaan zoeken waarbij hij de auto niet nodig had. Je moet zelf stappen ondernemen en niet zielig blijven doen. Neem de verantwoording van je fout en ga verder blijf niet zo hangen![]()
Dat heb je dan goed gedaan, Spierpijn is niet erg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terugblik op de #Hartstocht (Fotoverslag)
Inmiddels zijn m'n voeten wel weer hersteld; heb wel een beetje spierpijn in m'n benen![]()
Geniet er maar lekker vanquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nu niet gemaakt hoor. +/- 150 gram kip, 100 gram champignons 250 gram sperzieboontjes een uitje en een paar aardappels in schijfjes.![]()
![]()
moemoequote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee dit keer niet, in boter gebakken schijfjes heb ik meer trek inquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen in olie verhitte aardappelstrookjes waar Geert Wilders een heel raar woord voor heeft?![]()
Hoe noemt hij die dan? Fitna?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen in olie verhitte aardappelstrookjes waar Geert Wilders een heel raar woord voor heeft?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey moemoe🦥Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen in de kerkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Friet!quote:Kun je het je voorstellen?
Wie noemt patat nou zo?
Geert Wilders: "Het is dus friet en géén patat!"![]()
Ik noem het frietjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben raarquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ziet er ook goed uit Beetje rare kleuren maar de opmaak is goed![]()
![]()
Lijkt wel een plastic kippetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Dotteke Is ssstttttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best nog wel duur ook, al die mondkapjes...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zouden meer mensen moeten dragen in de kerk.![]()
Drie laags 50 voor 9,95quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Best nog wel duur ook, al die mondkapjes...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan te beseffen dat het voor maximaal 25 minuten beschermd. Daarna zijn ze al te nat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Best nog wel duur ook, al die mondkapjes...![]()
Die man spoort niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Friet!Kun je het je voorstellen?
Wie noemt patat nou zo?
Geert Wilders: "Het is dus friet en géén patat!"
Dat idd....dan kan het snel gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan te beseffen dat het voor maximaal 25 minuten beschermd. Daarna zijn ze al te nat.![]()
Langer heb kk ze ook niet op. Ik heb trouwens ook van die faceshields besteldquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En dan te beseffen dat het voor maximaal 25 minuten beschermd. Daarna zijn ze al te nat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb van de week weer twee pakken besteldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Loopt behoorlijk op dan uiteindelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb van de week weer twee pakken besteld![]()
Ow da's beter dan bij iBood!quote:
https://www.ibood.com/ext(...)ndmasker-type-i.html
(Ze hebben daar ook wel betere, voor ¤14,95.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Langer heb kk ze ook niet op. Ik heb trouwens ook van die faceshields besteld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Langer heb kk ze ook niet op. Ik heb trouwens ook van die faceshields besteld![]()
![]()
Als je een mondkapje voor eenmalig gebruik uit beleefdheid af doet, maak je dan een wegwerpgebaar?quote:
#amateurfilosoof #GesnaterMetDeNater #filosofie-is-naatjeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Even zoeken dan kan je ze wel goedkoop krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
Zijn echt goedkoop vergeleken met 3 maanden terug.![]()
Zie nu 7,95 was hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil niet die wasbare dingenquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb met leuke printjes besteld bij Ali van de weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je een mondkapje voor eenmalig gebruik uit beleefdheid af doet, maak je dan een wegwerpgebaar?
#amateurfilosoof #GesnaterMetDeNater #filosofie-is-naatje![]()
Beter voor type LR II gaan (uit mijn hoofd) als je tot kwetsbare groep behoortquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's beter dan bij iBood!
https://www.ibood.com/ext(...)ndmasker-type-i.html
(Ze hebben daar ook wel betere, voor ¤14,95.![]()
Ik haal er net weer een paar uit de wasmachine. Ben je uiteindelijk wel goedkoper mee uitquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb met leuke printjes besteld bij Ali van de weekIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja dat zijn volgens mij die van 15 euro!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter voor type LR II gaan (uit mijn hoofd) als je tot kwetsbare groep behoort![]()
![]()
Omdat is een neutrale kleur. Ik kon alleen blauw en geel vindenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar dan heb je er ook minimaal 8 per dag van nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haal er net weer een paar uit de wasmachine. Ben je uiteindelijk wel goedkoper mee uit![]()
Uiteindelijk welquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haal er net weer een paar uit de wasmachine. Ben je uiteindelijk wel goedkoper mee uit![]()
![]()
Nee dat zijn die FFP2 of KN95, maar die zijn inmiddels ook voorxeligerquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zijn volgens mij die van 15 euro!![]()
Klopt. Spatten is gevaarlijker dan die aerosolen zolang er goed geventileerd word.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze beschermt tegen spatten maar toch niet bij aërosolen?![]()
Mijn situatie is ook zo lastige uit te leggen. En neem ik niet kwalijk als jullie t niet snappen hoor want meeste niet.Do what you love, love what you do!![]()
8?? Welnee, als ik buiten loop heb ik er geen op tenzij ik over de markt loop of zo. Ik ga niet 8 keer per dag een winkel inquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar dan heb je er ook minimaal 8 per dag van nodig.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
In effen kleur ook zwart, roze, groen, rood, paars etc.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is een neutrale kleur. Ik kon alleen blauw en geel vinden![]()
Moet je op 60 grasden wassen en apart. Tel dat bij je koop prijs op zijn ze al snel,duurquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haal er net weer een paar uit de wasmachine. Ben je uiteindelijk wel goedkoper mee uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha okee heb je een linkje naar die pagina op iBood dan? Ik weet vrij zeker dat ik er geen FFP2 of KN95 zag staan, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee dat zijn die FFP2 of KN95, maar die zijn inmiddels ook voorxeliger![]()
![]()
Elke keer dat je het afzet, moet je een nieuwe opdoen. nadat je je handen hebt gewassen, andersheeft het nog geen nut.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
8?? Welnee, als ik buiten loop heb ik er geen op tenzij ik over de markt loop of zo. Ik ga niet 8 keer per dag een winkel in![]()
Zo gek ben ik ook weer niet. 60 graden oke, maar gewoon bij de rest van de was.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op 60 grasden wassen en apart. Tel dat bij je koop prijs op zijn ze al snel,duurIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik kon ze niet vindenquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
In effen kleur ook zwart, roze, groen, rood, paars etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet bij Iboodquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee heb je een linkje naar die pagina op iBood dan? Ik weet vrij zeker dat ik er geen FFP2 of KN95 zag staan, maar ik kan me vergissen.![]()
Ja daar had ik het dus de hele tijd over!quote:
Gevonden: https://www.ibood.com/ext(...)-iir-mondmasker.html![]()
Ik zet er 1 op als ik de winkel ingaat en die gaat af zodra ik de winkel uitloop. Als ik thuis kom gooi ik hem in de wasmand. In de auto heb ik ontsmettingsspul liggen waar ik mijn handen mee schoon maak.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Elke keer dat je het afzet, moet je een nieuwe opdoen. nadat je je handen hebt gewassen, andersheeft het nog geen nut.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja deze zijn het iir, type 2quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar had ik het dus de hele tijd over!
Gevonden: https://www.ibood.com/ext(...)-iir-mondmasker.html![]()
Ik ga naar de winkel als het lekker rustig is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zet er 1 op als ik de winkel ingaat en die gaat af zodra ik de winkel uitloop. Als ik thuis kom gooi ik hem in de wasmand. In de auto heb ik ontsmettingsspul liggen waar ik mijn handen mee schoon maak.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vraagje, Je gaat tanken met de auto daarna naar de AH voor boodschappen en dan nog even naar de kappen. Hoeveel verschillende maskers heb je dan gebruikt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zet er 1 op als ik de winkel ingaat en die gaat af zodra ik de winkel uitloop. Als ik thuis kom gooi ik hem in de wasmand. In de auto heb ik ontsmettingsspul liggen waar ik mijn handen mee schoon maak.
2e vraag hoe vaak heb je je handen gedesinfecteerd?![]()
Belachelijk zeg. Dat kost je gewoon een euro per mondkapje die je na een half uurtje weggooitquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
https://www.efarma.nl/chirurgisch-mondmasker-type-2/99011620
Achterlijk duur dezeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
3 maskers minstens 6 keer desinfecterenquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vraagje, Je gaat tanken met de auto daarna naar de AH voor boodschappen en dan nog even naar de kappen. Hoeveel verschillende maskers heb je dan gebruikt?
Ik las dat je ze om de 3 uur moet wisselen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vraagje, Je gaat tanken met de auto daarna naar de AH voor boodschappen en dan nog even naar de kappen. Hoeveel verschillende maskers heb je dan gebruikt?
* Homijn wil zo onderhand wel eens punten scorenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dan doe je het goed.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
3 maskers minstens 6 keer desinfecteren![]()
Het mooie is ik kan hier zo een beat onder zetten enzo en is het voor de jeugd ineens wel popu;ari. Lol niet eens te veel verkrachten nr voor mijquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je een mondkapje voor eenmalig gebruik uit beleefdheid af doet, maak je dan een wegwerpgebaar?
#amateurfilosoof #GesnaterMetDeNater #filosofie-is-naatje![]()
![]()
Echt, denk dat veel mensen een poot wordt uitgerukt deze periodequote:Op zondag 4 oktober 2020 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Belachelijk zeg. Dat kost je gewoon een euro per mondkapje die je na een half uurtje weggooit![]()
na 25 minuten zijn die goedkope al niet meer betrouwbaar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik las dat je ze om de 3 uur moet wisselen.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Het mooie is ik kan hier zo een beat onder zetten enzo en is het voor de jeugd ineens wel popu;ari. Lol niet eens te veel verkrachten nr voor mij
Ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:53 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil zo onderhand wel eens punten scoren![]()
Handgel stuitert qua prijs ook echt extreem op en neer deze maanden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, denk dat veel mensen een poot wordt uitgerukt deze periode![]()
Loopt snel op...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, denk dat veel mensen een poot wordt uitgerukt deze periode![]()
Met tanken zet ik geen masker op. Voor de AH wel en voor de kapper ook. 2 dusquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
2e vraag hoe vaak heb je je handen gedesinfecteerd?
En drie keer mijn handen gedesinfecteerd. En als ik thuis kom dan was ik ze nog een keer onder de kraan. Ik weet wel dat dat niet 100% coronaproof is, maar dat is een masker sowieso al niet.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Handzeep was ook al weer op bij de lidl.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Handgel stuitert qua prijs ook echt extreem op en neer deze maanden.![]()
Ja wat bedoel je wel of niet? Ik hou het liever bij oribineell enzo. Maar wil het wel bewijzen hoor dat dit met een beat kan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geen last van gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef m1st1g het volgende:
Nu al de melding van database problemen. Dat wordt een lange DT vannachtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En dan maar hopen dat je een 'goede hebt. Ik zweer bij de handgel van het Kruidvat met officieel N nummer van goedkeuringquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Handgel stuitert qua prijs ook echt extreem op en neer deze maanden.![]()
9 van de 10x is het oribineell idd beter dan de koffer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je wel of niet? Ik hou het liever bij oribineell enzo. Maar wil het wel bewijzen hoor dat dit met een beat kan?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
9 van de 10x is het oribineell idd beter dan de koffer.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja ik had daar laatst zo'n grote pot gekocht, volgens mij was dat wat Bavaria gemaakt had?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je een 'goede hebt. Ik zweer bij de handgel van het Kruidvat met officieel N nummer van goedkeuring
Bij Big Bazaar hadden ze veel goedkopere gel, maar nu hebben ze alleen achterlijk dure zooi van 7 euro voor een kloterig klein handflesje of zo.![]()
Meestal wordt het pure verkrachting van een goed nr.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
9 van de 10x is het oribineell idd beter dan de koffer.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan mis je nog wel wat stappen als je het goed wil doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met tanken zet ik geen masker op. Voor de AH wel en voor de kapper ook. 2 dus
En drie keer mijn handen gedesinfecteerd. En als ik thuis kom dan was ik ze nog een keer onder de kraan. Ik weet wel dat dat niet 100% coronaproof is, maar dat is een masker sowieso al niet.
Aan de andere kant geef ik je gelijk hoor.![]()
Vaak wel ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal wordt het pure verkrachting van een goed nr.![]()
Id jaquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
9 van de 10x is het oribineell idd beter dan de koffer.
Maar er zitten wel eens uitzonderingen tussen;
Welke kunnen jullie vinden die beter zijn als recover ipv origineel. ?Do what you love, love what you do!![]()
Is ook niet haalbaar lijkt mij. 100% goed doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan mis je nog wel wat stappen als je het goed wil doen.
Aan de andere kant geef ik je gelijk hoor.![]()
Zou kunnen, vind zelf die van 250 ml makkelijk formaatquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had daar laatst zo'n grote pot gekocht, volgens mij was dat wat Bavaria gemaakt had?
Bij Big Bazaar hadden ze veel goedkopere gel, maar nu hebben ze alleen achterlijk dure zooi van 7 euro voor een kloterig klein handflesje of zo.![]()
Geen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Id ja
Welke kunnen jullie vinden die beter zijn als recover ipv origineel. ?
Tijd om te koken. Alles uit de oven.
Aardappelen, bloemkool, broccoli
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Er zijn wel uitzonderingen waarbij er een Johnny Cash gedaan wordt, maar het ligt er ook vaak aan wat je als eerste gehoord hebt; het oribineell of de koffer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal wordt het pure verkrachting van een goed nr.
Hoor je de koffer als eerste (broekkies), dan vind je het oribineell vaak maar ouderwets en saai klinken.![]()
Alleen als je in eens steriele omgeving werkt gaat het je lukken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar lijkt mij. 100% goed doen.![]()
Ff snel 2 revocers die ik beter dan het oribineell vind:quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Id ja
Welke kunnen jullie vinden die beter zijn als recover ipv origineel. ?
Hurt
Seemann![]()
Ben Bohemian Rhapsody pas gaan waarderen na een uitvoering bij American Idol, vond er daarvoor geen ruk aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Id ja
Welke kunnen jullie vinden die beter zijn als recover ipv origineel. ?![]()
Mwah for shure er zijn er wel hoor die veel meer recover geworden zijn als origineel. Maar moet eerlijk zeggen kom er ook niet zo op.quote:
Maar noem bv tiesto enzo Met zn heel klassieke nr van 600 jaar terug ofzo. Dat is al een voorbeeld ervan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil niet al te panisch worden maar ook niet al te makkelijk. Het is best lastig om de juiste instelling te vinden. Net zo met die 1,5 m. Ik probeer het wel, maar soms dan geef ik het op omdat je gewoon niet vooruit kan komen in de winkel door de mensen die vinden dat er niets aan de hand is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Aan de andere kant geef ik je gelijk hoor.
De tweedeling hierover in de maatschappij zie je steeds meer en maakt het nog eens extra moeilijk.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat lukt al bijna niet in een operatiekamerquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen als je in eens steriele omgeving werkt gaat het je lukken.![]()
![]()
Om heel eerlijk te zijn, ik ben zelf ook te laks maar zie wel de noodzaak van verschillende maatregelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil niet al te panisch worden maar ook niet al te makkelijk. Het is best lastig om de juiste instelling te vinden. Net zo met die 1,5 m. Ik probeer het wel, maar soms dan geef ik het op omdat je gewoon niet vooruit kan komen in de winkel door de mensen die vinden dat er niets aan de hand is.
De tweedeling hierover in de maatschappij zie je steeds meer en maakt het nog eens extra moeilijk.![]()
Ik las dat Viruswaanzin voor morgen acties gepland heeft staan bij scholen. Die gasten mogen ze van mij direct oppakkenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil niet al te panisch worden maar ook niet al te makkelijk. Het is best lastig om de juiste instelling te vinden. Net zo met die 1,5 m. Ik probeer het wel, maar soms dan geef ik het op omdat je gewoon niet vooruit kan komen in de winkel door de mensen die vinden dat er niets aan de hand is.
De tweedeling hierover in de maatschappij zie je steeds meer en maakt het nog eens extra moeilijk.![]()
Ergens is het een wereld nr. omdat er zoveel genre's in voorkomen van klassiek tot rock. Maar zovaak gedraaid dat ik het niet eens wil horen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben Bohemian Rhapsody pas gaan waarderen na een uitvoering bij American Idol, vond er daarvoor geen ruk aan.
Die zijn gewoon gek. Jaartje Pieterbaan centrum zou ze goed doenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las dat Viruswaanzin voor morgen acties gepland heeft staan bij scholen. Die gasten mogen ze van mij direct oppakken![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las dat Viruswaanzin voor morgen acties gepland heeft staan bij scholen. Die gasten mogen ze van mij direct oppakkenBij scholen?
Echt, alsof jongeren niet al genoeg schijt aan de maatregelen hebben!
![]()
Stelletje halve garequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las dat Viruswaanzin voor morgen acties gepland heeft staan bij scholen. Die gasten mogen ze van mij direct oppakken![]()
![]()
Nou ja genoeg om het publiek te pakken nu ken ik het origineel natuurlijk. Maar het pakt publiek dus ok geslaagd he. Muzikaal technisch...... wenee staat show op te voeren en handjes in de luncht en ff wat de freq in te schuven live. Ja wtf dat is geen muziek maken maar mag hopen is ervoor al gedaan want ddat is altijd een bandje afspelen En iedereen gaat gek enzo.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zal het eens opzoekenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]Bij scholen?
Echt, alsof jongeren niet al genoeg schijt aan de maatregelen hebben!
![]()
Ik ook, vooral omdat de ouderen zo kwetsbaar zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand zou besmetten die eraan zou overlijden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik ben zelf ook te laks maar zie wel de noodzaak van verschillende maatregelen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ja genoeg om het publiek te pakken nu ken ik het origineel natuurlijk. Maar het pakt publiek dus ok geslaagd he. Muzikaal technisch...... wenee staat show op te voeren en handjes in de luncht en ff wat de freq in te schuven live. Ja wtf dat is geen muziek maken maar mag hopen is ervoor al gedaan want ddat is altijd een bandje afspelen En iedereen gaat gek enzo.....![]()
Ze halen gelukkig heel veel van die sites van het internet. Die groepen worden ook steeds agressiever.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las dat Viruswaanzin voor morgen acties gepland heeft staan bij scholen. Die gasten mogen ze van mij direct oppakkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
Loooollll alemaal los op en opname zonder band.... lol allemaal in 100x opnieu opgenomen. Nou als je dat nog live mag noemen......Do what you love, love what you do!![]()
Walgelijke griezel is dat toch. Knettergek die ventquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wel een goed nummerquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef kree het volgende:
Loddd sllrmssl op en opname zonder band.... lol allemaal in 100x opnieu opgenomen. Nou als je dat nog live mag noemen......![]()
![]()
Rijp voor opname.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijke griezel is dat toch. Knettergek die ventActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt, staatsgevaarlijke gekquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijke griezel is dat toch. Knettergek die vent![]()
Welke stappen mist ze dan. Voor het opzetten reinigen thuis komen reinigenquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Aan de andere kant geef ik je gelijk hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk tussen de 2 pieken in kon ik er wel wat begrip voor opbrengen dat ze terug naar het oude normaal willen, maar kijk naar de situatie nu. WTF?quote:![]()
Ik zal het straks even uitwerken voor jequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke stappen mist ze dan. Voor het opzetten reinigen thuis komen reinigen![]()
Ik was mijn handen thuis zet voor de winkel masker op ga naar binnen ontsmet mijn handen. Doe de boodschappen. Masker af en kntmet mijn handen. Kom thuis was mijn handenen gezichtquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook niet haalbaar lijkt mij. 100% goed doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sowieso qua nr wel maar een springende dj dat handjes in de lucht ook echt weer denk ik al. Tjaquote:
En afgezien daarvan is het geen origineel want gewoon gejat van oude composer he
Dat nog even ter duidelijkheid want niet zelf verzonnen. Ff beat eronder gezet en je gaat wereldwijde beat dj worden Ff wat freq dingen draaien.,... maakt dat je een muziekant? In soorte maar niet in het muzikale spelen zelf iig. Naja blijft mooi nr dat wel. Zou willen dat ik zo aantal milj kon verdienen ookDo what you love, love what you do!![]()
Schema?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal het straks even uitwerken voor je![]()
👍🏻😘quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal het straks even uitwerken voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit begrip gehad voor die vent. Je kon erop wachten dat het weer de verkeerde kant op zou gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk tussen de 2 pieken in kon ik er wel wat begrip voor opbrengen dat ze terug naar het oude normaal willen, maar kijk naar de situatie nu. WTF?
En de winter moet nog beginnen ook.
Ik hou mijn hart vast![]()
![]()
Het is ook al een oud klassiek nr.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sowieso qua nr wel maar een springende dj dat handjes in de lucht ook echt weer denk ik al. Tja
En afgezien daarvan is het geen origineel want gewoon gejat van oude composer he
Dat nog even ter duidelijkheid want niet zelf verzonnen. Ff beat eronder gezet en je gaat wereldwijde beat dj worden Ff wat freq dingen draaien.,... maakt dat je een muziekant? In soorte maar niet in het muzikale spelen zelf iig. Naja blijft mooi nr dat wel. Zou willen dat ik zo aantal milj kon verdienen ookActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Net wat ik zeg, denk dat hij de realiteit kwijt aan het raken isquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Nooit begrip gehad voor die vent. Je kon erop wachten dat het weer de verkeerde kant op zou gaan.
En de winter moet nog beginnen ook.
Ik hou mijn hart vast![]()
Heb je ook handschoentjes aan? Doe ik nu wel weer...quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was mijn handen thuis zet voor de winkel masker op ga naar binnen ontsmet mijn handen. Doe de boodschappen. Masker af en kntmet mijn handen. Kom thuis was mijn handenen gezicht![]()
FTFYquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Net wat ik zeg, denk dat hij de realiteit kwijt aan het raken is![]()
Ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je ook handschoentjes aan? Doe ik nu wel weer...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja beetje wel. Maar dit is niet verzonnen door hem maar zeg maar jaar of 500 eerder terug. En ok dan is het al niet onwijs origineel. Maar meeste weten dat niet natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook al een oud klassiek nr.
En maakt ook niet uit want ik vindt hem ook best ok. Maar weet wel het is geen origineel van die kerel. T mag omdat die allang al uit copyrights zijn.
Zoek maar ok
adagio in aDo what you love, love what you do!![]()
Het nr komt uit de jaren '30. Ik mot sowieso niets van house muziek hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Maar dit is niet verzonnen door hem maar zeg maar jaar of 500 eerder terug. En ok dan is het al niet onwijs origineel. Maar meeste weten dat niet natuurlijk.
En maakt ook niet uit want ik vindt hem ook best ok. Maar weet wel het is geen origineel van die kerel. T mag omdat die allang al uit copyrights zijn.
Zoek maar ok
adagio in aActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kan ook. Je hoort veel verhalen ook...dat karretjes ook niet heel besmettelijk zijn. Af en toe heel onduidelijk.quote:![]()
Ik hou niet zo van deze stijl nl. Maar deze kan ik nog wel waarderen ofzo. Maar er zit echt niks innovatiefs in ook weer behalve van opname afzpelen. Niks muzikanten enzo. En dat is wel kut want dat gaat bij mij altijd voor. Geen emotie ja mss bij mensen wel zo. Maar niet in muziek.Do what you love, love what you do!![]()
Ga ik waarschijnlijk wel doen. Vind ik nuttiger dan een masker, maar die ga ik waarschijnlijk ook wel op doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je ook handschoentjes aan? Doe ik nu wel weer...![]()
Maar je hoort ook dat als er iemand geniest heeft in de lift dat het een half uur blijft dwarrelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Je hoort veel verhalen ook...dat karretjes ook niet heel besmettelijk zijn. Af en toe heel onduidelijk.
Laat ik het eens anders vragen. Met welke nrs die jullie live hoorde wel eens traantje gelaten?Do what you love, love what you do!![]()
Ja heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je hoort ook dat als er iemand geniest heeft in de lift dat het een half uur blijft dwarrelen.
Ik ga ook niet meer met de lift![]()
![]()
Nouuu ligt er maar net aan hoe hoog je moet zijn. Ik heb kennissen die op de 11e verdieping wonenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen.
Ik ga ook niet meer met de lift
Deed ik sowieso al nauwelijks.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen.
Ik ga ook niet meer met de liftActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb ze nu wel aangeschaft.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je ook handschoentjes aan? Doe ik nu wel weer...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je je echt zorgen maakt om het virus moet je gewoon alles als potentiële besmettingsbron zien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook. Je hoort veel verhalen ook...dat karretjes ook niet heel besmettelijk zijn. Af en toe heel onduidelijk.
Speaking of which; mijn broer stuurde vanmorgen een foto vanaf Schiphol waar 1 van zijn mede-passagiers in full hazmat-suit stond, met volwaardig gasmasker op (volledig gelaatsmasker, ook met oogbescherming dus), en in het vliegtuig deed hij ook handschoentjes aan. (Waarom niet eerder?)
![]()
Ja daar moet je voor uitkijken. We moeten ook niet compleet doorschieten.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mijn vader woont op de 3e verdieping...dan pak ik de trap welquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuu ligt er maar net aan hoe hoog je moet zijn. Ik heb kennissen die op de 11e verdieping wonen![]()
![]()
Komt door de mensen die het hardste riepen van paniekzaaiers. En de anti mondmasker mensen. En toch op vakantie gaan en feesten bezoekenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:16 schreef mazaru het volgende:
ik vraag me echt af waar het heen gaat. De winter is nog niet eens begonnen en het gaat al fout.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha jullie ontwijken mijn vraag. Van wat voor liedje moest je wel eens huilen? Toen het live gespeeld werd he of traantjes iig.? Vertel is?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog wel te doen. En naar beneden vanaf de 11e is ook geen probleem, dan ga je met de zwaartekracht meequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader woont op de 3e verdieping...dan pak ik de trap wel
Ik heb juist jarenlang smetvrees gehad en ben daar overheen gekomen.quote:
Nu met corona heb ik juist geprobeerd er niet in door te schieten, maar nu begint het toch wel weer wat enger te worden.![]()
Ja in een lift blijft het lang daar ga ik dus ook niet meer inquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je hoort ook dat als er iemand geniest heeft in de lift dat het een half uur blijft dwarrelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral door de vakantiegangers heb ik gelezen, maar dat is ook diezelfde groep.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door de mensen die het hardste riepen van paniekzaaiers. En de anti mondmasker mensen. En toch op vakantie gaan en feesten bezoekenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Niks ontwijken, we zijn gewoon met een ander onderwerp bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Haha jullie ontwijken mijn vraag. Van wat voor liedje moest je wel eens huilen? Toen het live gespeeld werd he of traantjes iig.? Vertel is?
Bij concerten heb ik nooit hoeven te blèren. Ben wel vaak enorm opgezweept door een goed optreden.![]()
Geen ideequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Haha jullie ontwijken mijn vraag. Van wat voor liedje moest je wel eens huilen? Toen het live gespeeld werd he of traantjes iig.? Vertel is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beste wat je kan doen.quote:
Awhhh noit gehad dan? Zal ik er eentje als voorbeeld maar doen dan ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een keer in de 14 dagen boodschappen doen vraag mij alleen af wat ik met oppassen en de hulp moet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Vlieger?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Awhhh noit gehad dan? Zal ik er eentje als voorbeeld maar doen dan ook?![]()
Nee niet echt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Awhhh noit gehad dan? Zal ik er eentje als voorbeeld maar doen dan ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik.moet iedereen de groeten doen hier van freshfruitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Oppassen is straks ook niet meer verstandig, de hulp zou ook een masker moeten dragen en handschoentjesquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Een keer in de 14 dagen boodschappen doen vraag mij alleen af wat ik met oppassen en de hulp moet doen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook hor dat soort liedjes maar ook de veel modernerene en is deze niet.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik.moet iedereen de groeten doen hier van freshfruitGroetjes terug!
Hopelijk mag hij snel weer terug komen!![]()
![]()
Ja hier moet ik ook altijd om janken, maar niet van ontroering!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ook hor dat soort liedjes maar ook de veel modernerene en is deze niet.![]()
![]()
Groetjes terug, wanneer is hij weer aanwezig hier?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik.moet iedereen de groeten doen hier van freshfruit![]()
Vanavond 2300 uurFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het ligt meer aan de bui die je hebt. Als je al depri bent dan jank je sneller om een liedjequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef kree het volgende:
Hmmm ik kan best wel vaak traantjes krijnen met liedjes?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk daar net zo over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook altijd om janken, maar niet van ontroering!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als ik dat nummer hoor dan zie ik altijd Paul de Leeuw voor me die dat liedje met een knulletje zong en dat joch haast verpulverdequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook altijd om janken, maar niet van ontroering!
Beter de muziek van die Mongolen, The Huquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook altijd om janken, maar niet van ontroering!![]()
![]()
Niet alleen als je depri bent.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ligt meer aan de bui die je hebt. Als je al depri bent dan jank je sneller om een liedje
Soms kan een mooi nummer je ook ontroeren.
Of met The Voice / Got talent / whatever als je eerst ziet dat iemand hartstikke onzeker is en hoort dat diegene de hele leven gepest is, en die weet me daar dan een performance neer te zetten met een gouden strotje!![]()
Bijvoorbeeld.![]()
Nouja bedoel ik lich ook niet in tranen. Maar het trekt onwijze dingen aan uit het verleden enzo he in dat liedjequote:Op zondag 4 oktober 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier moet ik ook altijd om janken, maar niet van ontroering!
En mjaaaa nou komen wel eens teraantjes van maar heb ik wel meer en als ik het zo thuis luister maakt het niet uit. Maar heb er zoveel liedjes christelijk die ik live doe dan en gaan ze allemaal mekken. Ja en is het emo lastig nr zeg is wel lastig dat ff vast te houden dan ook als toch de spil erin als toetsenist min of meer. En dat is heel lastig soms.Do what you love, love what you do!![]()
Dire Straits, U2, Tina Turner, Elvis, reggae, soul...quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Beter de muziek van die Mongolen, The HuIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
#Patat!Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar kreeg ik ook traantjes vanquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alleen als je depri bent.
Of met The Voice / Got talent / whatever als je eerst ziet dat iemand hartstikke onzeker is en hoort dat diegene de hele leven gepest is, en die weet me daar dan een performance neer te zetten met een gouden strotje!![]()
Bijvoorbeeld.
Het is ook vaak niet het liedje zelf maar de herinneringen die je er aan hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja bedoel ik lich ook niet in tranen. Maar het trekt onwijze dingen aan uit het verleden enzo he in dat liedje
En mjaaaa nou komen wel eens teraantjes van maar heb ik wel meer en als ik het zo thuis luister maakt het niet uit. Maar heb er zoveel liedjes christelijk die ik live doe dan en gaan ze allemaal mekken. Ja en is het emo lastig nr zeg is wel lastig dat ff vast te houden dan ook als toch de spil erin als toetsenist min of meer. En dat is heel lastig soms.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Of de tekstquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook vaak niet het liedje zelf maar de herinneringen die je er aan hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook gaaf ja, maar er is zo veel meer goede muziek!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Beter de muziek van die Mongolen, The Hu
Gisteravond nog de hele avond met 2 kameraden muziek zitten luisteren.
Dit nummer kwam 3x langs!![]()
![]()
Nou moet deze nog even luisteren maar als live optreden dan kan je bui ff helemaal niet schelen en toch moeten spelen he. Want aneders compleet drama enzo. Lolquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alleen als je depri bent.
Bijvoorbeeld.
Nee dus moet je beetje gevoel uitschakelen wel want muziek moet wel door enzo. Dus maar is soms lastig geef t toeDo what you love, love what you do!![]()
Lieffiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Christelijke muziek kan erg mooi zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja bedoel ik lich ook niet in tranen. Maar het trekt onwijze dingen aan uit het verleden enzo he in dat liedje
En mjaaaa nou komen wel eens teraantjes van maar heb ik wel meer en als ik het zo thuis luister maakt het niet uit. Maar heb er zoveel liedjes christelijk die ik live doe dan en gaan ze allemaal mekken. Ja en is het emo lastig nr zeg is wel lastig dat ff vast te houden dan ook als toch de spil erin als toetsenist min of meer. En dat is heel lastig soms.
![]()
Dan slaat de tekst weer op een herinnering. Bij mij iig wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Langer dan een uur open dit topic.
Duurt langDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: