SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Zucht.... mag nog blij zijn dat ik niet zoveel kosten heb. Maar anders was dit heel groot probleem geworden wel nuDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd op het moment niet, Haat het om het te zeggen hoor maar negative sleep aan ingen zeker corona erbij nog.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Doe eens normaal man.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dan mag ook mod dat aanpassenquote:~FEYENOORD~
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van mij was 6bij 3,5
Maar kleincellig is zo klein dat ziet men niet. Dat gaat door je lijf voor je het kan zien. Gelukkig had ik grootcellig
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Arme Moquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier kunnen geen antidepressiva tegenop.
Succes, en van het zelfdequote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Rob het volgende:
En weer iets nuttigs gevonden om te doen
(moest wel even zoeken)
Fijne middag verder...![]()
![]()
Ja, soms grof in zijn bek maar wel een goed hart.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.F.K.A. SuperwormJim![]()
Tot laters Robertoquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Rob het volgende:
En weer iets nuttigs gevonden om te doen
(moest wel even zoeken)
Fijne middag verder...![]()
![]()
![]()
Niet dat ik je hier weg wil hebben of zo, maar past de sfeer van KLB niet beter bij je?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Js die was te verwachten en mooi nr btw Maar tet it go zou ik maar al te graag laten, alleen in de praktijk gaat dat betekenen slaap onder een brug eergens ofzo.![]()
![]()
Beter zo dan andersom ❤️quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, soms grof in zijn bek maar wel een goed hart.![]()
Gewoon geen pagina's gebruiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef m1st1g het volgende:
Waarom doet op de 1e pagina elke keer autorefresh het niet ?![]()
O dat is Erg SBE.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onlang een Fokvriend verloren. Hij had rugpijn vd zomer en kreeg pijnstillers want het zal wel een beknelde zenuw zijn. Niet dus, kanker in een ver gevorderd stadium.
Lig nu ook plat met een zenuwbeklemming in de rug. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mss maar kan nog niet de manier vinden waarom. Ik heb best goeie diploma's. Alleen rijbeijs he dat killed me nuquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
En bovenal; wees de Albron dankbaar dat je deze ervaringen mag meemaken in dit leven!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je last van de situatie en kun je deze veranderen?![]()
![]()
Zekers.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaatIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Apart. Hier nergens last van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan werkt het helemaal niet ben ik net achter.![]()
Thuiswerken als vrachtwagenchauffeur misschien een optie?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Mss maar kan nog niet de manier vinden waarom. Ik heb best goeie diploma's. Alleen rijbeijs he dat killed me nu![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaat
~FEYENOORD~
Hier gaat het goed, hoe is het met de voetzolen ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
* DJMO strompelt binnen, even kijken hoe het hier gaat![]()
Hi Heldinquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
![]()
Zwaar kut, zoals je ziet!quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
Au.
![]()
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het ruikt hier zo lekker naar rode pesto, uien en knoflook
Welke pasta heb je erbij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zodra ik het nu in de pan gooi ben ik met 6 minuten wel zover dat ik kan gaan eten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: