Uro¨ Spajić is een Servisch voetballer die doorgaans als centrale verdediger speelt. Hij verruilde RSC Anderlecht in juli 2018 voor FK Krasnodar. In het seizoen 2020/21 speelt hij op huurbasis voor Feyenoord. Spajić debuteerde in 2015 in het Servisch voetbalelftal.quote:
Dat is duidelijke taalquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Uro¨ Spajić is een Servisch voetballer die doorgaans als centrale verdediger speelt. Hij verruilde RSC Anderlecht in juli 2018 voor FK Krasnodar. In het seizoen 2020/21 speelt hij op huurbasis voor Feyenoord. Spajić debuteerde in 2015 in het Servisch voetbalelftal.
V-v-v-v op een rij!!11!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Sorryquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 60% gewijzigd door _UserName_ op 04-10-2020 13:50 ]
Had je farm een betere naam gevonden?quote:
Lijkt me wat raar om dat nu te zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ten Hag gaat zeggen dat als je de kansen had afgemaakt je gewoon had gewonnen
It ain't over till it's over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Al had het volgens die logica ook 3-0 voor Groningen kunnen staan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax was ongelukkig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Raar lijkt mij prima passen bij de opstelling van ten haagquote:
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf waar komen die 8 minuten vandaan.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lees de post boven die van jou.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef RipCity het volgende:
ACHT?!!!?! dat heb ik nog nooit gezien.
Wth is er gebeurd?
Van mij mogen ze wel affluiten hoor, Ajax scoort toch nooit in de blessuretijd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.
Ja, ik vind het ook een beetje weinig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan nog heeft het spel geen 8 minuten stil gelegen, maar okquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.
Padt lag zeker 3,5 minuut.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog heeft het spel geen 8 minuten stil gelegen, maar ok
Wie niet springt die is een jood?quote:
Bepaald gezang, lekker helder weer.quote:
mimimimimiquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En 6 wissels is doorgaans +3 minuten. Kom je dus op +6, nog steeds geen 8
Goffetomme wat flauwquote:
Nee hoor, geloof nooit dat ajax nog scoort, noch dat het gedaan is om ajax te helpen. Degene die dit bepaald heeft is gewoon incompetentquote:
Als het 1-0 voor Groningen staat is het juist vanzelfsprekend geen spektakelstuk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:07 schreef Zorro het volgende:
Even kijken, schijnt een leuke wedstrijd te zijn als ik de tussenstand zo zie
Die drie seconden dat die speelde?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:07 schreef Zorro het volgende:
PSV won van Groningen met Robben en ajax kan niet winnen van Groningen zonder Robben?
PSV > ajax
Nah, saai & kut. Enige leuke is idd de standquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:07 schreef Zorro het volgende:
Even kijken, schijnt een leuke wedstrijd te zijn als ik de tussenstand zo zie
Helemaal van het veld gespeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:08 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Die drie seconden dat die speelde?
Coachen heeft vandaag toch geen zinquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat hij op Twitter zit tijdens de wedstrijd.
Hup Willem IIquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:10 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:10 schreef peaceman het volgende:
Gefeliciteerd Groningen. Dik en dik verdiend!
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
We gaan napraten met Hedwiges en Pascal...
Nou, dat dacht ik niet! Weggeklikt.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
9 minuten blessuretijdHet moet echt niet gekker worden. Ze doen er toch wel alles aan om dit Ajax niet te laten verliezen_O-
Bij Heracles - PSV 7 wissels en een pingel: 3 minuten
Kudus? Mazraoui? Blind?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef Zorro het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom iedereen ajax zo omhoog praat.
Ik zou bij PSV alleen Antony willen omdat die gewoon goed is en Onana omdat elke keeper een verbetering is. Verder geen idee.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:14 schreef fetX het volgende:
Ajax verspeelt punten.
Dan zal Feyenoord dat zo ook wel doen.
Altijd leuk als Mario even gaat vertellen hoe ze verdedigend moeten staan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Mario Been mag als fan weer zijn Feyenoord analyseren
´op basis van het feit´quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Mario Been mag als fan weer zijn Feyenoord analyseren
Kudus ken ik niet goed genoeg. Die anderen alsjeblieft niet. Mazrdingens kan er helemaal niks van en Blind.. nou ja, ook niet. En die moet ik sowieso niet.quote:
wie?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:04 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Neef_wuppie heeft het niet zo op @:leonos vandaag.
Viergever > Blind.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kudus ken ik niet goed genoeg. Die anderen alsjeblieft niet. Mazrdingens kan er helemaal niks van en Blind.. nou ja, ook niet. En die moet ik sowieso niet.
Nou als je op die positie de Psv-ers beter vindt, moet ik toch wel glimlachen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kudus ken ik niet goed genoeg. Die anderen alsjeblieft niet. Mazrdingens kan er helemaal niks van en Blind.. nou ja, ook niet. En die moet ik sowieso niet.
Heb je Snoetje en Pluisje al een fijne dierendag gewenst?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon
Koop een nieuwe computer.
Nee nog niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Snoetje en Pluisje al een fijne dierendag gewenst?
Ik zegal, ik ken Kudus niet maar die moet het sowieso eerst langer laten zien, Mazr vind ik gewoon niks en is niks beter dan Dumfries en Blind moet ik gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als je op die positie de Psv-ers beter vindt, moet ik toch wel glimlachen.
Dank daarvoor.
Als je denkt dat ik de PSV-ers allemaal zo goed vind heb je het mis. Ik vind die van ajax echter ook niet zo bijzonder.quote:
Ik dacht eigenlijk dat hij het vorig seizoen wel redelijk speelde.quote:
Ik heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Feyenoord heeft specifieke kwaliteiten"
Zegt genoeg.
Dumfries is best oké, maar Mazr is gewoon een betere voetballer. Speelde vandaag ook prima als 1 van de weinigen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zegal, ik ken Kudus niet maar die moet het sowieso eerst langer laten zien, Mazr vind ik gewoon niks en is niks beter dan Dumfries en Blind moet ik gewoon niet.
Heeft Feyenoord ook... Welke en of deze ook iets met voetbal te maken hebben, is dan helaas minder duidelijk...quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Feyenoord heeft specifieke kwaliteiten"
Zegt genoeg.
Ohquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:21 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/Wilderspoezen
@:bluedisplay ofzo
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Tijd voor de Giro en LBL.
"Wielrennen is geen sport..."
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:28 schreef RipCity het volgende:
En hopelijk pakt Feyenoord dan de ruimte. blablabla.
Hoezo mag Been daar als fan zitten? Maduro en de Boer lopen toch ook niet zo te analyseren.
Als hij dat wilt laat hem gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:28 schreef RipCity het volgende:
En hopelijk pakt Feyenoord dan de ruimte. blablabla.
Hoezo mag Been daar als fan zitten? Maduro en de Boer lopen toch ook niet zo te analyseren.
"Vanwege de troosteloze ambiance durf ik geen voorspelling te doen"quote:
Ik hoop dat van Bommel ajax gaat analyseren.quote:
Ik denk dat Mark eerder hatelijk over PSV gaat doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Bommel ajax gaat analyseren.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zometeen juichen voor Willem II godenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Vanwege de troosteloze ambiance durf ik geen voorspelling te doen"
Mark is piswoest dat hij een huisarts voorstelde vorig seizoen, die niet kreeg en Schmidt er nu wel de beschikking over heeftquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark eerder hatelijk over PSV gaat doen.
Ik las ik hoop dat van Bommel ajax gaat annexerenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
4 miljoen gekost toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was Dickie ook vrij duidelijk over.
Nee FOX. (die regelt namelijk de tv uitzendingen)quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:38 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom hoor ik Willem 2 fans? Heeft de KNVB een bandje aangezet?
Foxiequote:Op zondag 4 oktober 2020 14:38 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom hoor ik Willem 2 fans? Heeft de KNVB een bandje aangezet?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee FOX. (die regelt namelijk de tv uitzendingen)
Staat wel erg zachtquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Foxie
Zoals al het hele weekend behalve vrijdag
Lekker gewerkt pik
Ik verwacht een hele slechte wedstrijd van beide kanten. Het zal niet verder komen dan 1-1 of een (onverdiende) 1-2 voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey onlo
Wat zijn jouw verwachtingen voor de middag
Nog 2-3 erbijquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:42 schreef hollandia02 het volgende:
Ik verwacht Champions League achtige wedstrijd qua spel die 3-3 blijft tot de 90+5de minuut waarin een Feyenoorder word gevloerd een penalty krijgt en wint.
Ja die is er snel klaar mee denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Dickie in zijn hoofd al bij de uitgang
Zelf eerst maar eens winnenquote:
Ajax is werkelijk elk jaar kut bij Groningen, dus weet niet waarom je dat had verwacht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelf eerst maar eens winnen![]()
Moet lukken, maar had bijvoorbeeld voor Ajax ook een makkelijke overwinning verwacht.
Je weet maar nooit.
Fortuna thuis kan soms weleens lastig zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet lukken, maar had bijvoorbeeld voor Ajax ook een makkelijke overwinning verwacht.
Je weet maar nooit.
Wanneer was de laatste makkelijke overwinning voor Ajax in Groningen in de Eredivisiequote:Op zondag 4 oktober 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Ik denk niet dat ik die nog ga kijken, ik heb wel weer genoeg geleden vanmiddag.quote:
Was dat Texeira?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral lachwekkend hoe dat tot stand kwam.
Hoe die corner werd weggegeven![]()
Dikjequote:Op zondag 4 oktober 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
In de CL wordt bij 90+5 toch altijd 2-3?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:42 schreef hollandia02 het volgende:
Ik verwacht Champions League achtige wedstrijd qua spel die 3-3 blijft tot de 90+5de minuut waarin een Feyenoorder word gevloerd een penalty krijgt en wint.
Omdat zij toch by far de beste selectie hebben. Veel individuele klasse enzo. Vind het allesbehalve erg dat Groningen won hoorquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is werkelijk elk jaar kut bij Groningen, dus weet niet waarom je dat had verwacht.
Ik heb nu zo'n gruwelijke zin om mijn knopjes te misbruikenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de CL wordt bij 90+5 toch altijd 2-3?
Op de achtergrond, maar niet met volledige concentratie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die nog ga kijken, ik heb wel weer genoeg geleden vanmiddag.
Ohja das waarquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de CL wordt bij 90+5 toch altijd 2-3?
Godverdomme, had ik je maar niet gequotequote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bolle, gefeliciteerd met je verjaardag hè
Ik heb Geertruida.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot voor de manager dit: kol Pavlidis, assist Tresor
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik je maar niet gequote
Niemand houdt je tegen!quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n gruwelijke zin om mijn knopjes te misbruiken
Ajax heeft wel de beste selectie (maar niet met zo'n voorsprong als iedereen roept) maar ook nog veel zwakke plekken en een trainer die iedereen op de verkeerde plek neerzet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat zij toch by far de beste selectie hebben. Veel individuele klasse enzo. Vind het allesbehalve erg dat Groningen won hoor
Dan kijk je toch Sparta - AZ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Als je dacht dat het niet slechter kon dat Ajax krijg je Feyenoord voorgeschoteld
Hij wordt vandaag 42, maar door z'n standaard vertraging viert hij vandaag z'n 38equote:Op zondag 4 oktober 2020 14:46 schreef Tagliano het volgende:
Is Drizzt jarig
Zo ja, gefeliciteerd
Bijkomende vraag: vier je je verjaardag ook altijd een heel stuk later dan het moment zelf of is dat alleen bij goals
YNWA zelfs, bijzonderquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:46 schreef R-woud93 het volgende:
Het publiek gaat er even achter staan.
Vol uitvak genot
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik je maar niet gequote
Kijk alleen maar naar AZ als ze tegen de top 3 spelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kijk je toch Sparta - AZ?
Maar of je daar nou blijer van wordt...
Ik heb 2 Feyenoord-verdedigers.quote:
Zondagquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kijk eens naar de datumWat voor dag is het vandaag?
De verjaardag van @wilderspoezenquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zondagquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Sparta heeft gewoon ook nog niet gescoord dit seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |