Uro¨ Spajić is een Servisch voetballer die doorgaans als centrale verdediger speelt. Hij verruilde RSC Anderlecht in juli 2018 voor FK Krasnodar. In het seizoen 2020/21 speelt hij op huurbasis voor Feyenoord. Spajić debuteerde in 2015 in het Servisch voetbalelftal.quote:
Dat is duidelijke taalquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Uro¨ Spajić is een Servisch voetballer die doorgaans als centrale verdediger speelt. Hij verruilde RSC Anderlecht in juli 2018 voor FK Krasnodar. In het seizoen 2020/21 speelt hij op huurbasis voor Feyenoord. Spajić debuteerde in 2015 in het Servisch voetbalelftal.
V-v-v-v op een rij!!11!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Sorryquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 60% gewijzigd door _UserName_ op 04-10-2020 13:50 ]
Had je farm een betere naam gevonden?quote:
Lijkt me wat raar om dat nu te zeggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ten Hag gaat zeggen dat als je de kansen had afgemaakt je gewoon had gewonnen
It ain't over till it's over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Al had het volgens die logica ook 3-0 voor Groningen kunnen staan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax was ongelukkig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Raar lijkt mij prima passen bij de opstelling van ten haagquote:
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf waar komen die 8 minuten vandaan.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lees de post boven die van jou.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef RipCity het volgende:
ACHT?!!!?! dat heb ik nog nooit gezien.
Wth is er gebeurd?
Van mij mogen ze wel affluiten hoor, Ajax scoort toch nooit in de blessuretijd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.
Ja, ik vind het ook een beetje weinig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan nog heeft het spel geen 8 minuten stil gelegen, maar okquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 wissels en die minuten durende blessure van de keeper van groningen.
Padt lag zeker 3,5 minuut.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog heeft het spel geen 8 minuten stil gelegen, maar ok
Wie niet springt die is een jood?quote:
Bepaald gezang, lekker helder weer.quote:
mimimimimiquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En 6 wissels is doorgaans +3 minuten. Kom je dus op +6, nog steeds geen 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |