abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:57:44 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195421410
Er is een agenda om het complotdenken uit te bannen.

En mijn recente ervaringen hier op BNW bevestigen dat, de sfeer is steeds grimmiger geworden en het contrast te groot voor enigszins redelijke discussie. Er zijn steeds meer mensen die twijfelen aan officiële berichtgevingen en zich afvragen of de waarheid die ons voorgeschoteld word wel klopt. Dat is natuurlijk geen goed nieuws voor "the powers that should not be". Dus wat doe je, je maakt een vangnet voor degenen die daar naar op zoek gaan in de vorm van gecontroleerde oppositie. Zogenaamde vrije geesten die echte feiten mengen met onzin en absurde theorieën. Voor de nieuwe waarheidszoeker lastig om te doorzien en voor de mensen die complotdenkers wantrouwen een handige tool om mee te schermen.

Een paar goede voorbeelden in Nederland zijn Lange Frans, Jenssen, Janet Ossebaard en Sven Hulleman. Alex Jones speelt die rol in internationale complotwereld enz.
Velen vragen hier op BNW telkens wat de rol van Trump is. Nou dat moet nu toch wel duidelijk worden, al vanaf dag één roept hij de meest controversiële dingen en heeft hij het over "fake news". De MSM zet hem al vanaf dag één weg als idioot en zie hoe er nu door de meesten over hem gesproken wordt. Ook tijdens de corona hoax roept Trump weer vanalles waar menigeen van achter zijn oren krabt. En nu heeft arme Donald ineens zelf corona. Hij is dus helemaal geen vijand van de cabal maar hij doet alsof, hij is immers zelf multimiljonair. En denk maar niet dat "The powers that should not be" iemand als president van de VS tolereren die tegen hen is.

Het gecontroleerde complotdenken is dus een valkuil geworden voor waarheidszoekers.

Maar waar gaat dit heen? Wat als je sraks geen vaccin accepteert, wat als je geen coronatest wil?
Verplichte GGZ? Buitengesloten worden van de maatschappij? De toekomst zal het uitwijzen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195421725
quote:
6s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:57 schreef Izzy73 het volgende:

En mijn recente ervaringen hier op BNW bevestigen dat, de sfeer is steeds grimmiger geworden en het contrast te groot voor enigszins redelijke discussie. Er zijn steeds meer mensen die twijfelen aan officiële berichtgevingen en zich afvragen of de waarheid die ons voorgeschoteld word wel klopt. Dat is natuurlijk geen goed nieuws voor "the powers that should not be". Dus wat doe je, je maakt een vangnet voor degenen die daar naar op zoek gaan in de vorm van gecontroleerde oppositie. Zogenaamde vrije geesten die echte feiten mengen met onzin en absurde theorieën. Voor de nieuwe waarheidszoeker lastig om te doorzien en voor de mensen die complotdenkers wantrouwen een handige tool om mee te schermen.

Een paar goede voorbeelden in Nederland zijn Lange Frans, Jenssen, Janet Ossebaard en Sven Hulleman. Alex Jones speelt die rol in internationale complotwereld enz.
Velen vragen hier op BNW telkens wat de rol van Trump is. Nou dat moet nu toch wel duidelijk worden, al vanaf dag één roept hij de meest controversiële dingen en heeft hij het over "fake news". De MSM zet hem al vanaf dag één weg als idioot en zie hoe er nu door de meesten over hem gesproken wordt. Ook tijdens de corona hoax roept Trump weer vanalles waar menigeen van achter zijn oren krabt. En nu heeft arme Donald ineens zelf corona. Hij is dus helemaal geen vijand van de cabal maar hij doet alsof, hij is immers zelf multimiljonair. En denk maar niet dat "The powers that should not be" iemand als president van de VS tolereren die tegen hen is.

Het gecontroleerde complotdenken is dus een valkuil geworden voor waarheidszoekers.

Maar waar gaat dit heen? Wat als je sraks geen vaccin accepteert, wat als je geen coronatest wil?
Verplichte GGZ? Buitengesloten worden van de maatschappij? De toekomst zal het uitwijzen.
Dus zo'n beetje alle bij het publiek bekende kopstukken in de wereld van het complotdenken, inclusief Trump, zijn gecontroleerde oppositie?
En dan is er een gilde van 'nieuwe waarheidszoekers', die het enerzijds maar lastig hebben om dit te doorzien, maar anderzijds wel op dezelfde hoop gegooid worden als die nep complotdenkers van de gecontroleerde oppositie?
En dat schaadt dan de taak waar de nieuwe waarheidszoekers, de echte waarheidszoekers in feite, voor staan?
Want straks wordt het complotdenken aan banden gelegd, op sociale media?
Maar wie zijn dan die 'nieuwe waarheidszoekers'?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-10-2020 12:28:33 ]
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:40:50 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_195422076
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
Want straks wordt het complotdenken aan banden gelegd, op sociale media?
Het complotdenken 'moet' ook aan banden worden gelegd.

Het zorgt voor een ongezond wantrouwen tegen de media, tegen journalistiek.

Het zorgt voor enorme verdeeldheid tussen groepen, families, vrienden, het contrast tussen beide politieke kanten, vooral in Amerika, wordt alleen maar groter.

Het drijft mensen die sowieso al vatbaar zijn hiervoor nuts en zorgt ervoor dat ze alleen maar extremer worden. The social dilemma op Netflix is een goeie docu die hier verder op ingaat.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195422117
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het complotdenken 'moet' ook aan banden worden gelegd.

Het zorgt voor een ongezond wantrouwen tegen de media, tegen journalistiek.

Het zorgt voor enorme verdeeldheid tussen groepen, families, vrienden, het contrast tussen beide politieke kanten, vooral in Amerika, wordt alleen maar groter.

Het drijft mensen die sowieso al vatbaar zijn hiervoor nuts en zorgt ervoor dat ze alleen maar extremer worden. The social dilemma op Netflix is een goeie docu die hier verder op ingaat.
Klopt, echter het verbieden van meningsuitingen gaat natuurlijk ook in tegen het recht op vrije meningsuiting. Dus je begrijpt daarin het spanningsveld ligt.
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:52 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_195422162
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, echter het verbieden van meningsuitingen gaat natuurlijk ook in tegen het recht op vrije meningsuiting. Dus je begrijpt daarin het spanningsveld ligt.
Het kan wel, maar op zo'n manier dat de vrijheid van meningsuiting niet ondermijnt wordt. Social media zelf kan hier een grote rol in spelen gezien zij diegene zijn die het nu ook deels faciliteren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195422170
Complotdenken in de volksmond gaat vooral om heel eenzijdig 'kritisch' denken, maar vervolgens niet kritisch zijn op de eigen hypothesen. Dat mag zeker aan banden worden gelegd.

Bovendien leidt dat juist af van de echte misstanden en dat is weer koren op de molen van degenen die hun macht echt misbruiken.
pi_195422244
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het kan wel, maar op zo'n manier dat de vrijheid van meningsuiting niet ondermijnt wordt. Social media zelf kan hier een grote rol in spelen gezien zij diegene zijn die het nu ook deels faciliteren.
Wat ik begrijp is men al druk doende enige vorm van restricties toe te passen, op de grotere boards, zoals FB en Twitter. Maar goed, dat zorgt wel voor de nodige kritiek natuurlijk en vervolgens worden er nieuwe boards opgericht met een soepelere insteek totdat daar ook een grens wordt bereikt en dan volgt er een board met nog soepelere richtlijnen etc.
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:18 #8
319979 Fok-it
All is well
pi_195422265
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is men al druk doende enige vorm van restricties toe te passen, op de grotere boards, zoals FB en Twitter. Maar goed, dat zorgt wel voor de nodige kritiek natuurlijk en vervolgens worden er nieuwe boards opgericht met een soepelere insteek totdat daar ook een grens wordt bereikt en dan volgt er een board met nog soepelere richtlijnen etc.
Je kan best richtlijnen toepassen zonder aan de vrijheid van meningsuiting te komen toch? Prima dat je kritisch denkt maar richtlijnen mbt objectieve bronnen en dergelijke lijkt me niet meer dan redelijk.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:57:57 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195422356
quote:
6s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:57 schreef Izzy73 het volgende:

Het zogenaamde complotdenken willen ze maar al te graag de kop indrukken omdat steeds meer mensen zien dat het allemaal niet klopt daarom worden protesten ook aangepakt. Bij jezelf blijven en je niet laten beïnvloeden door wie dan ook en al helemaal niet door vingertjeswijzers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195422572
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Chia het volgende:
Complotdenken in de volksmond gaat vooral om heel eenzijdig 'kritisch' denken, maar vervolgens niet kritisch zijn op de eigen hypothesen. Dat mag zeker aan banden worden gelegd.

Dit.
pi_195422937
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je kan best richtlijnen toepassen zonder aan de vrijheid van meningsuiting te komen toch? Prima dat je kritisch denkt maar richtlijnen mbt objectieve bronnen en dergelijke lijkt me niet meer dan redelijk.
Jawel, ik ben het daar ook niet mee eens, ik geef slechts aan dat je dus in een bepaald spanningsveld terechtkomt. En eigenlijk ook dat hierdoor juist het complotdenken wordt aangewakkerd.
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:27:42 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_195423012
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, ik ben het daar ook niet mee eens, ik geef slechts aan dat je dus in een bepaald spanningsveld terechtkomt. En eigenlijk ook dat hierdoor juist het complotdenken wordt aangewakkerd.
Ach alsof we nu niet in een enorm spanningsveld zitten. Zal me niks verbazen als het daadwerkelijk tot een burgeroorlog komt in Amerika, iets waar heel wat genuanceerde burgers daar bang voor zijn, en het hele fake news verhaal, de mediahaat en alle complottheorieën werken daar absoluut naar toe.
pi_195423109
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ach alsof we nu niet in een enorm spanningsveld zitten. Zal me niks verbazen als het daadwerkelijk tot een burgeroorlog komt in Amerika, iets waar heel wat genuanceerde burgers daar bang voor zijn, en het hele fake news verhaal, de mediahaat en alle complottheorieën werken daar absoluut naar toe.
Ik ben niet zo bang voor een burgeroorlog hoor. Wat ongeregeldheden misschien, die flink worden uitvergroot, maar situatie was in de jaren 60 en 70 veel explosiever in de VS bijvoorbeeld.
I´m back.
pi_195423662
Iedereen heeft recht op een mening en complotdenken is bovengronds gegaan. Je ziet ook wel dat dit soort complotten drijfzand zijn om beleid op te voeren. In de realiteit is het tegenwoordig meer fascisme met zalvende praatjes voor nogal extreme kanten en bepaalde rare gedachtenkronkels richting anderen. Niet veel anders dan in andere tijden waarin er wat opborrelde.

Kun je niet verbieden dit. Ieder individu kent nauwelijks z'n eigen buurt maar projecteert beperkte kennis op een hele wereld. We moeten 't er mee doen.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2020 @ 16:37:49 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_195426951
Als complotdenken uitgebannen wordt, Geef je de complotdenkers weer een stok om mee te slaan. 'Zie je nou wel, dat de elite ons de mond wil snoeren!!!'
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 17:10:42 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_195427653
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zogenaamde complotdenken willen ze maar al te graag de kop indrukken omdat steeds meer mensen zien dat het allemaal niet klopt daarom worden protesten ook aangepakt. Bij jezelf blijven en je niet laten beïnvloeden door wie dan ook en al helemaal niet door vingertjeswijzers.
Daar ben ik het wel mee eens. Bovendien is dit BNW en hier wordt over complotten gepraat. Anders kun je BNW wel opdoeken.
Gelukkig is er ook NWS waar men kan posten als men niet geïnteresseerd is in alternatieve geluiden.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:34:05 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195429129
quote:

Bovendien leidt dat juist af van de echte misstanden en dat is weer koren op de molen van degenen die hun macht echt misbruiken.
Aan banden leggen lijkt me ook weer niet goed, maar met feiten aanpakken moet zeker gebeuren ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195429159
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Bovendien is dit BNW en hier wordt over complotten gepraat. Anders kun je BNW wel opdoeken.
Gelukkig is er ook NWS waar men kan posten als men niet geïnteresseerd is in alternatieve geluiden.
Wat is het nut van complotten discussiëren als je je door niemand laat beïnvloeden? Lijkt me juist nogal onzinnig als je van tevoren al zegt niet beïnvloedbaar te zijn en je vooral van niemand iets aantrekt.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 18:37:04 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_195429186
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat is het nut van complotten discussiëren als je je door niemand laat beïnvloeden? Lijkt me juist nogal onzinnig als je van tevoren al zegt niet beïnvloedbaar te zijn en je vooral van niemand iets aantrekt.
Interesse.
pi_195429202
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Interesse.
Close-mindedness heet dat, als je nergens voor open staat. ;)
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 18:41:05 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_195429272
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Close-mindedness heet dat, als je nergens voor open staat. ;)
Juist niet. Je kan in allerlei dingen geïnteresseerd zijn. Dus ook in het occulte en samenzweringen en allerlei complotachtige dingen. Daar is BNW toch juist voor? Anders post je er niet lijkt mij.
pi_195429275
Hoe ga je uberhaupt een complot geloven als je er niet uit jezelf op bent gekomen en je laat je tevens door niets of niemand beïnvloeden? Dat is onmogelijk.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 18:48:34 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_195429413
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:41 schreef illusions het volgende:
Hoe ga je uberhaupt een complot geloven als je er niet uit jezelf op bent gekomen en je laat je tevens door niets of niemand beïnvloeden? Dat is onmogelijk.
Je hoeft het toch niet te geloven maar er wel in geïnteresseerd zijn? Kan allebei hoor ;)
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:56:12 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195429566
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alternatieve geluiden wil niet zeggen grondeloos allerlei in potentie gevaarlijke rotzooi op het internet slingeren.

Vreemd dat BNW'ers dat maar niet kunnen begrijpen. Misschien moeten ze zelf eens slachtoffer worden van dergelijke laster, misschien dat dan het kwartje valt dat je wel alles KAN zeggen, maar niet alles HOEFT te zeggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:02:04 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195429671
Die agenda is er al jaren en toch worden steeds meer mensen er bewust van dat ze worden voorgelogen . Ik denk niet dat het nog tegen te houden is wat ze ook verzinnen . Zelfs censuur werkt niet echt want mensen krijgen het toch wel te zien wat ze verborgen willen houden en fact checkers nemen mensen ook niet serieus . Wat kan je nou eigenlijk tegen bewustzijn doen , niks toch . Van elke maatregel die vrijheidsberovend is worden weer meer mensen bewust .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 19:03:46 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_195429698
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Alternatieve geluiden wil niet zeggen grondeloos allerlei in potentie gevaarlijke rotzooi op het internet slingeren.

Vreemd dat BNW'ers dat maar niet kunnen begrijpen. Misschien moeten ze zelf eens slachtoffer worden van dergelijke laster, misschien dat dan het kwartje valt dat je wel alles KAN zeggen, maar niet alles HOEFT te zeggen.
Het enige wat ik niet begrijp is dat users die absoluut niet in deze zaken geïnteresseerd zijn hier wel komen posten alleen om de mensen die hier wel belangstelling voor hebben af te kraken en voor van alles uit te maken. Voor de feiten kan iedereen toch terecht op NWS, maar blijkbaar is BNW toch wel heel interessant voor velen anders zouden ze het links laten liggen. Of rechts. Maakt mij niet uit :P
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:04:50 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195429727
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het enige wat ik niet begrijp is dat users die absoluut niet in deze zaken geïnteresseerd zijn hier wel komen posten alleen om de mensen die hier wel belangstelling voor hebben af te kraken en voor van alles uit te maken. Voor de feiten kan iedereen toch terecht op NWS, maar blijkbaar is BNW toch wel heel interessant voor velen anders zouden ze het links laten liggen. Of rechts. Maakt mij niet uit :P
Uhm nee.

De reden is om de nonsens die hier verspreid wordt te voorzien van een tegengeluid. Juist omdat BNW'ers die nonsens graag als 'feiten' presenteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:17:46 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430024
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste blijf bij jezelf en laat je door niemand beinvloeden ^O^ En al helemaal niet door msm jehova's die nog bewust moeten worden van de wereld buiten wat ze met de paplepel hebben ingegoten .

[ Bericht 2% gewijzigd door Summers op 04-10-2020 19:24:11 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:25:55 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430185
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste blijf bij jezelf en laat je door niemand beinvloeden ^O^ En al helemaal niet door msm jehova's die nog bewust moeten worden van de wereld buiten wat ze met de paplepel hebben ingegoten .
Laat je wel beinvloeden door bagger websites met sensationele claims. Dat dan weer wel natuurlijk. Independent thinking, man!!!!!!!!!!!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195430186
quote:

De niet complotdenkers nemen altijd heel eenzijdig de standpunten van de overheid en media over. Bijv. in deze coronatijd. Wanneer de overheid politiestaat maatregelen invoert zijn deze 'kritische niet eenzijdig denken dat mensen (kots)' ALTIJD voor.

Welke 'echte' misstanden heb je het over?
pi_195430202
Mand.
Vakman pur sang
pi_195430214
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhm nee.

De reden is om de nonsens die hier verspreid wordt te voorzien van een tegengeluid. Juist omdat BNW'ers die nonsens graag als 'feiten' presenteren.
De nonsense van de domme normies, overheid en linkse media kregen al tegengeleuid. Dit werd dan zwartgekalkt als onzin en "complottheorie". En er moet een apart subforum voor worden aangemaakt waar deze mensen belachelijk worden gemaakt. En moderators doen altijd mee.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:27:33 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430217
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:25 schreef I-O het volgende:

[..]

De niet complotdenkers nemen altijd heel eenzijdig de standpunten van de overheid en media over. Bijv. in deze coronatijd. Wanneer de overheid politiestaat maatregelen invoert zijn deze 'kritische niet eenzijdig denken dat mensen (kots)' ALTIJD voor.

En jullie nemen alles over zolang het maar tégen het normale narratief is. Met het verschil dat jullie steevast zonder enkele onderbouwing voor jullie hersenspinsels komen, anders dan: "de elite".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:28:23 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430236
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef I-O het volgende:

[..]

De nonsense van de domme normies, overheid en linkse media kregen al tegengeleuid. Dit werd dan zwartgekalkt als onzin en "complottheorie". En er moet een apart subforum voor worden aangemaakt waar deze mensen belachelijk worden gemaakt. En moderators doen altijd mee.
Links, ja? Wat is er links aan, precies. Licht eens toe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 19:30:57 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_195430297
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef I-O het volgende:

[..]

Echt niet.
pi_195430298
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En jullie nemen alles over zolang het maar tégen het normale narratief is. Met het verschil dat jullie steevast zonder enkele onderbouwing voor jullie hersenspinsels komen, anders dan: "de elite".
Je blijft zaken omdraaien. Dit is typisch voor de naieve domme slinksen. Het beleid tegen Corona is bijvoorbeeld niet normaal. Staat niet in verhouding tot de realiteit. Besmettingscijfers worden overdreven. Dat is pas een correcte beginpunt voor vragen en kritiek.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:32:53 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430335
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef I-O het volgende:

[..]

Je blijft zaken omdraaien. Dit is typisch voor de naieve domme slinksen. Het beleid tegen Corona is bijvoorbeeld niet normaal. Staat niet in verhouding tot de realiteit. Besmettingscijfers worden overdreven. Dat is pas een correcte beginpunt voor vragen en kritiek.
Wat is er precies links aan het corona-beleid, I-O... Zeker wanneer we weten dat de grootste partij al bijna tien jaar de VVD is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195430339
quote:

[..]

Wie zijn dat dan? Ik heb het over mensen die eenzijdig kritisch zijn, de mensen waar jij hebt over hebt voldoen daar ook aan als het om bepaalde hypothesen gaat. ;) Volgens mijn definitie zijn dat toch ook complotdenkers?

Jij bent degene die met een nieuw onderscheid aan komt zetten. Ben je soms een 'schaap' of 'normies' roeper omdat je dat eenzijdige kritische denken op willekeurige mensen projecteert?

quote:

Doe je eige onderzoek!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:36:50 ]
pi_195430344
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt niet.
Jij bent met de jaren een beetje gedraaid. Maar de rest van de blauwen die zien dit als leuk om mensen te pesten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:33:56 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430356
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:33 schreef I-O het volgende:

[..]

Jij bent met de jaren een beetje gedraaid. Maar de rest van de blauwen die zien dit als leuk om mensen te pesten.
Agossie... pesten?

Bill Gates een genocidale maniak en Hillary een baby-eter noemen, dat is dan weer 'kritisch zijn'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195430403
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:33 schreef I-O het volgende:

[..]

Van wie ben jij nou weer een kloon dan?

Laat me raden .. begint met een J.
pi_195430415
Ik zeg nog even dit en dan ga ik weg. Want linkse trollen zijn altijd irritante energiezuigers. Verspilde moeite altijd en ze zijn toch niet serieus.

De mainstream media en politiek doen zelf aan complot theorieën. Bijv. Donald Trump heeft zogenaamd met de Russen een tweetje gehad. 4 jaar lang niets aan bewijs. Maar dat mag en moet dan wel in NWS en POL besproken worden?
pi_195430431
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:36 schreef I-O het volgende:
Ik zeg nog even dit en dan ga ik weg want linkse trollen Ijn altijd irritante energiezuigers
Ah, hit and run. Hoe voorspelbaar. Over verspilde energie gesproken _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:37:22 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:38:55 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430483
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:36 schreef I-O het volgende:
Ik zeg nog even dit en dan ga ik weg. Want linkse trollen zijn altijd irritante energiezuigers. Verspilde moeite altijd en ze zijn toch niet serieus.

De mainstream media en politiek doen zelf aan complot theorieën. Bijv. Donald Trump heeft zogenaamd met de Russen een tweetje gehad. 4 jaar lang niets aan bewijs. Maar dat mag en moet dan wel in NWS en POL besproken worden?
Wat
is
er
links
aan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:39:23 #45
189978 controlaltdelete
pi_195430499
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies, mij zie je zelden in NWS posten maar men komt om de eer van Saint Bill, Bill & Hill te verdedigen alsof het eigen familie betreft, door het vuur voor die lui. Dit brengt helaas ook een vuige tong mee.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Juistem, je snapt het. Ik heb geen boodschap aan ze want ze overtuigen mij toch niet maar ze kunnen het niet laten. Als bloedhonden komen ze achter je aan. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:40:13 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430518
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, mij zie je zelden in NWS posten maar men komt om de eer van Saint Bill, Bill & Hill verdedigen alsof het eigen familie betreft, door het vuur voor die lui. Dit brengt helaas ook een vuige tong mee.
[..]

Juistem, je snapt het. Ik heb geen boodschap aan ze want ze overtuigen mij toch niet maar ze kunnen het niet laten. Als bloedhonden komen ze achter je aan. :o
Als jij Trump zou verwijten baby's op te eten zou ik je net zo goed aanpakken.

Laster = laster.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 19:40:43 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_195430533
Echt, waarom komen sommigen hier alleen maar posten om users weg te pesten? Dit is BNW waar andere zaken besproken worden en dit is geen nieuws. Zoveelste keer. Als je zo'n bloedhekel hebt aan BNW waarom kom je dan hier? Pesten of drammen? Blijf dan gewoon weg en maak het de users die hier wel graag komen posten het leven niet zuur.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:41:26 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430555
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Echt, waarom komen sommigen hier alleen maar posten om users weg te pesten? Dit is BNW waar andere zaken besproken worden en dit is geen nieuws. Zoveelste keer. Als je zo'n bloedhekel hebt aan BNW waarom kom je dan hier? Pesten of drammen? Blijf dan gewoon weg en maak het de users die hier wel graag komen posten het leven niet zuur.
Let dan op wat er gepost wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:42:47 #49
189978 controlaltdelete
pi_195430594
quote:
Omdat ze graag trollen en zich beter willen voelen dit onder de noemer laster bestrijden.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:43:46 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430616
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat ze graag trollen en zich beter willen voelen dit onder de noemer laster bestrijden.
Hmmja.

Anderen weg kunnen zetten als pedo's en moordenaars doe je dan natuurlijk weer niet om jezelf heel goed en moreel verheven te voelen, nobele waarheidsstrijder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:45:35 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430666
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, mij zie je zelden in NWS posten maar men komt om de eer van Saint Bill, Bill & Hill te verdedigen alsof het eigen familie betreft, door het vuur voor die lui. Dit brengt helaas ook een vuige tong mee.
[..]

What Has Been Seen Cannot Be Unseen :s)
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:46:33 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430699
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:46 schreef I-O het volgende:

[..]

Het valt me op dat linkse mensen altijd voor alle politieke onzinbeleid zijn. Alles wat Nederland ondermijnt zijn zij altijd voor. Er zit nooit een kleine afwijking in hun loyaliteit omdat ze eens het idee krijgen 'hey de overheid is zo vaak fout en nog gaan zij op diezelfde voet door met beleid a tot z. dus nu tijd voor kritiek'. Nope. Gewoon never.
Dat is je definitie van 'links'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195430787
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jehova gedrag maar een jehova gaat tenmnste nog weg als je geen interesse hebt hier houden ze hun voet tussen de deur . Zo zie je maar dat het een geloof is en ze kunnen niet verkroppen dat mensen hun geloof verlaten . In elke religie heb je mensen die niet kunnen verkroppen dat mensen hun specifieke religie verlaten .
Weet jij wat Jehova betekent?
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:52:35 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430835
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet jij wat Jehova betekent?
Mensen komen hier leuren met hun msm geloof om zieltjes terug te winnen , geen interesse :W
pi_195430847
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen komen hier leuren met hun msm geloof om zieltjes terug te winnen , geen interesse :W
Dat zijn Jehova's getuigen, heel wat anders als Jehova. :')
pi_195430851
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:52 schreef I-O het volgende:

[..]

Ik ben voorstander om bepaalde users op read-only te zetten voor dit sub-forum. Een lijst kan gemaakt worden. Dan kunnen echt geinteresseerden met elkaar ideëen uitwisselen zonder dat die kindjes steeds ertussen komen en aandacht eisen. Terwijl ze nieteens serieus geinteresseerd zijn behalve om het gaslighten van andere users. Als ze niet geinsteresseerd zijn in de materie kunnen ze ook wegblijven. Maar dit doen ze dus niet uit zichzelf.
_O-
pi_195430865
quote:

[..]

Ik ben voorstander om bepaalde users op read-only te zetten voor dit sub-forum. Een lijst kan gemaakt worden. Dan kunnen echt geinteresseerden met elkaar ideëen uitwisselen zonder dat die kindjes steeds ertussen komen en aandacht eisen. Terwijl ze nieteens serieus geinteresseerd zijn behalve om het gaslighten van andere users. Als ze niet geinsteresseerd zijn in de materie kunnen ze ook wegblijven. Maar dit doen ze dus niet uit zichzelf.
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:59:02 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430965
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zijn Jehova's getuigen, heel wat anders als Jehova. :')
Who cares de mensen die ongevraagt aan je deur komen om je ervan te overtuigen hun waarheid aan te nemen , de mensen die je ongevraagt willen redden van jezelf :r
pi_195430996
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Who cares de mensen die ongevraagt aan je deur komen om je ervan te overtuigen hun waarheid aan te nemen , de mensen die je ongevraagt willen redden van jezelf :r
Noem het beestje dan bij z'n naam. Als je mij Jehova noemt ben je me God aan het noemen, ik weet niet of dat je bedoeling is? :D
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:44 #60
189978 controlaltdelete
pi_195431005
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jehova gedrag maar een jehova gaat tenmnste nog weg als je geen interesse hebt hier houden ze hun voet tussen de deur . Zo zie je maar dat het een geloof is en ze kunnen niet verkroppen dat mensen hun geloof verlaten . In elke religie heb je mensen die niet kunnen verkroppen dat mensen hun specifieke religie verlaten .
Volgens een onderzoek van de Stanford University.
Internettrollen gebruiken agressie om een emotionele reactie uit te lokken, om te provoceren, om tegenstrijdig te zijn of gewoon om andere mensen lastig te vallen. Deskundigen geloven dat mensen die zich bezig houden met trollen, narcisten zijn. Ze hebben een lage eigenwaarde. Hun motivatie is wraak of gewoon verveling.

Op onze sociale netwerken zijn er twee soorten internettrollen: de grappig, ironische trollen en de stokers die graag discussies beginnen en mensen beledigen.

Over het algemeen zijn er twee soorten internettrollen. De eerste soort handelt uit verveling. Ze proberen grappige of bedrieglijke situaties te creëren om bij iemand iets uit te lokken. De tweede soort is de stoker. Dit type trol heeft andere motivaties. Dat kunnen het verlangen naar wraak, jaloezie of het eenvoudige verlangen zijn om iemand schade te berokkenen of uit evenwicht te krijgen. Meerdere studies tonen aan dat internettrollen tot 70 uren per week online kunnen doorbrengen en mensen lastig vallen.

Stokers genoeg hier van mij krijgen ze de middelvinger >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 04-10-2020 20:05:55 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:10:03 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431214
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Internettrollen gebruiken agressie om een emotionele reactie uit te lokken, om te provoceren, om tegenstrijdig te zijn of gewoon om andere mensen lastig te vallen. Deskundigen geloven dat mensen die zich bezig houden met trollen, narcisten zijn. Ze hebben een lage eigenwaarde. Hun motivatie is wraak of gewoon verveling.

Op onze sociale netwerken zijn er twee soorten internettrollen: de grappig, ironische trollen en de stokers die graag discussies beginnen en mensen beledigen.

Over het algemeen zijn er twee soorten internettrollen. De eerste soort handelt uit verveling. Ze proberen grappige of bedrieglijke situaties te creëren om bij iemand iets uit te lokken. De tweede soort is de stoker. Dit type trol heeft andere motivaties. Dat kunnen het verlangen naar wraak, jaloezie of het eenvoudige verlangen zijn om iemand schade te berokkenen of uit evenwicht te krijgen. Meerdere studies tonen aan dat internettrollen tot 70 uren per week online kunnen doorbrengen en mensen lastig vallen.

Van mij ook ik hoef niet gered te worden van mezelf ik ben tevreden met mijn wereldbeeld . Het is beyond arrogantie van mensen om die grens te overschrijden als je zegt dat je geen interesse hebt .
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:10:32 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_195431221
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo he

De eerste keer ooit in je leven dat je een bron gebruikt?
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:14:14 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_195431310
quote:
_O- _O- _O-

Ze brengen het wel als nieuws, dat is het hele probleem. Wat snap je daar niet aan?

Prima hoor, dat jij wilt geloven dat de aarde plat is en je wilt er geen bronnen voor geven, zal mij aan mijn reet roesten, maar als je dingen gaat roepen die verwerpelijk zijn en je kunt daar geen bronnen voor geven is dat iets waar je best tegenin mag gaan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:18:05 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431399
quote:

[..]

Ik hoop dat je de ironie van deze reactie waarin je pleit voor een soort gedachtenpolitie inziet.

Wat jij wil is een safe space om kritiekloos elkaar na te kunnen praten waarbij mensen die er andere denkbeelden op nahouden niet welkom zijn.
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:20:36 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_195431459
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat jij wil is een safe space om kritiekloos elkaar na te kunnen praten waarbij mensen die er andere denkbeelden op nahouden niet welkom zijn.
Dat is nu toch al?
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:26:01 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431592
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Graag. De actieve users hier horen zich aan te melden bij de GGZ, niet op FOK!
Jij hoort je daar aan te melden om opnieuw te leren dat je plus 7 miljard medeaardbewoners zelf de keuze hebben waar ze wel en niet in geloven en dat jij ze niet kan dwingen aan te nemen waar jij in geloofd . :W
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:27:21 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_195431618
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij hoort je daar aan te melden om opnieuw te leren dat je plus 7 miljard medeaardbewoners zelf de keuze hebben waar ze wel en niet in geloven en dat jij ze niet kan dwingen aan te nemen waar jij in geloofd . :W
Ja goed verhaal. Lekker Nederlands. Doen we niks mee.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:27:41 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431628
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

En al die miljarden hebben ook het recht jou aan te spreken op je nonsens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:29:47 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431668
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is nu toch al?
Welkom inderdaad niet, maar handhaving vindt (gelukkig) niet plaats op denkbeelden maar ik las een pleidooi om daar verandering in aan te brengen.

Gevaarlijke ontwikkelingen...
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:32:51 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431728
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:24 schreef I-O het volgende:

[..]

Ha beet.
Shit. Daar heb je me even flink te pakken.
quote:
Heb je er weer eentje die voelt zich aangesproken.

Mja andere subfora en onderwerpen worden wel kritisch gemodereerd waarbij users en onwelgevallige meningen worden geweerd.
Dat heeft doorgaans niks met de mening te maken maar meer met de onderbouwing (of beter: het gebrek daaraan) en de wijze waarop die mening verkondigd wordt te maken.
quote:
Dan lees je niets over mods die miepen over censuur of whatever. Geef nou maar toe dat je zelf altijd al aan censuur deed
Ja, je hebt gelijk.
quote:
om niet-linkse meningen te deleten die jou niet bevielen. Niet zo hypocriet doen. Ik heb dit vaker bij jou gezien.
Nu gaat dit topic niet over mij, en dat wil ik graag zo houden, maar ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden. Waar heb je dat gezien? Kan je concreet wat voorbeelden benoemen?
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:33:53 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431752
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:32 schreef I-O het volgende:

[..]

Trump 4 jaar lang beschuldigen met laster en geen nbewijs leveren. En na 4 jaar lang aanzien er toch mee doorgaan. Dat gedrag is pas nonsense en complottheorie te noemen. Maar zelfrelativering daar doe je als narcist natuurlijk niets mee. Dus ik verdoe weer mijn tijd weereens.
Wat zeg ik nu net?

Als hier zou worden beweerd dat Trump baby's eet of allerlei ranzige perverse rituelen uitvoert om eeuwig jong te blijven en daarvoor pizzakoeriers en Griekse miljonairs nodig heeft, zal je mij net zo goed horen.

Laster = laster.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:36:09 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431807
Overigens verstaat men onder narcisme een gevoel van bijzonder zijn en een opgeblazen gevoel van belangrijkheid.

Laat dat nu net noodzakelijk zijn om jezelf als nobele, eenzame waarheidsstrijder tegen de gigantische elite, hun media en hun voetvolk te profileren, bezitter van geheime kennis en openbaring, behept met een intelligentie die maar voor een paar stervelingen is weggelegd.

Narcisme... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:37:09 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431828
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:35 schreef I-O het volgende:

[..]

Begrijp je het wel echt. Of lul je maar iets om niet dom over te komen?

Dat laatste blijkt dus namelijk wel het geval. Anders zeg je dat niet. Anders zou je iets zeggen van 'goh mijn linkse denkbeelden waren toch niet zo links blijkt. dank je wel!'
Mijn linkse denkbeelden zijn altijd hetzelfde geweest: een sterke verzorgingsstaat, een gereguleerde vrije markt, werknemersrecht en sociale zekerheid.

Wat die SJW'ers van jou er mee te maken hebben is mij niet helemaal duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:39:38 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431881
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens verstaat men onder narcisme een gevoel van bijzonder zijn en een opgeblazen gevoel van belangrijkheid.

Laat dat nu net noodzakelijk zijn om jezelf als nobele, eenzame waarheidsstrijder tegen de gigantische elite, hun media en hun voetvolk te profileren, bezitter van geheime kennis en openbaring, behept met een intelligentie die maar voor een paar stervelingen is weggelegd.

Narcisme... :')
Niemand stuurt je om kleingeestig te zijn daar kies je zelf voor . Niemand stuurt je om bnw met vooroordelen te betreden daar kies je zelf voor . Niemand verteld je om alleen msm bronnen voor waar aan te nemen en nooit verder te kijken daar kies je allemaal zelf voor .
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:41:50 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431925
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand stuurt je om kleingeestig te zijn daar kies je zelf voor . Niemand stuurt je om bnw met vooroordelen te betreden daar kies je zelf voor . Niemand verteld je om alleen msm bronnen voor waar aan te nemen en nooit verder te kijken daar kies je allemaal zelf voor .
"Kleingeestig"...

Je hebt nog nooit een serieus boek gelezen, man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:45:55 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195432027
Het probleem is dat mensen realiteit en fictie nogal in de war halen, en zelfde als met religie men onschuldige mensen kwetst en erger.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2020 @ 22:18:26 #77
88815 The_Emotion
98.3
pi_195434062
Het een onzekere tijd voor iedereen, het is ook niet het virus zelf waar ik niet bang voor ben, wel de chaos eromheen!

Zwarten tegen de blanken witten, beelden die omgetrokken zijn, het klimaat, die safespace die we krijgen door anderhalve meter afstand te houden.
Van Sylvana en Akwasi tot Greta en Trump... Tot het treuren aan toe groot gemaakt door het besproken te worden, complotdenkers doen er net zo hard mee als de sheeple. Je kan ze vinden onder elke 5G mast, als vliegen op een lamp.

Mensen blijven steeds meer met vragen zitten en zoeken een eigen antwoord die men waar acht, soms is het cult of een kerk, soms een vereniging of het bedrijf waar je werkt of de commune waar je zit.
De facebook groepen, sociale media, het wekt het allemaal in de hand.
The Social Dilemma werd al aangekaart.

Maar ook @EttovanBelgie doet er net zo hard aan mee.
Men wordt wat men bestrijdt, hoeveel complotketters heb je al naar de Raad van Beroerten laten veroordelen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Admin zondag 4 oktober 2020 @ 22:23:12 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195434180
Deze krijgt een nachtslotje, we zijn niet 24 uur per dag aanwezig om op mensen te letten die de boel zelf laten ontsporen, morgen weer een dag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 oktober 2020 @ 22:40:48 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195434496
Geen beginnen aan _O_

Blijft mooi dicht.
Probeer het morgen op normale wijze nog enes.

Bedankt iedereen voor het gescheld, op de man en het elkaar het leven zuur maken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')