SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Chirpy Chirpy Cheep Cheep - Middle Of The Road
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Sla Me Nog Een Keer - Britney Spears
Sla me, zei de masochistquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Sla Me Nog Een Keer - Britney Spears
Ik dacht dat die norse, ongeïnteresseerde blik kwam van de botox. Maar dat had ze dus altijd al.quote:
Ik ken je niet goed genoeg om te weten dat je van de sm bent.quote:
Nee, die kwam van de (herstel) Parkinson...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat die norse, ongeïnteresseerde blik kwam van de botox. Maar dat had ze dus altijd al.
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te gevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om te weten dat je van de sm bent.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te geven
En toen was het stil...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te geven
Eerlijk = eerlijk.... ze kwam goed terug.quote:
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die kwam van de (herstel) Parkinson...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.
Dankjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ze kwam goed terug.
Drink eens door dan.quote:
Yep, dat heeft ze bekend gemaakt n.a.v. de kritische reacties op haar optredens bij Idols.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.
Ja dat ga ik niet meer bijhoudenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Drink eens door dan.
Ik zit al aan mijn 5e speciaal biertje.
Eigenlijk mijn 6e, maar 1 was echt smerig, dus die heb ik weg gekieperd.quote:
Trustequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
Bedankt voor de muziek Melting
Doei Henk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Liefde In De Nacht - Nico Landers...
Ik was eerst helemaal verbaasd dat de bassist van Led Zeppelin een plaat als dit had gemaakt, toen bedacht ik me dat ik misschien geen bier meer moet drinken vanavondquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal verbaasd dat de bassist van Led Zeppelin een plaat als dit had gemaakt, toen bedacht ik me dat ik misschien geen bier meer moet drinken vanavond
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was eerst helemaal verbaasd dat de bassist van Led Zeppelin een plaat als dit had gemaakt, toen bedacht ik me dat ik misschien geen bier meer moet drinken vanavond
Gewoon doen. Je bent in goed gezelschap met Melting.quote:
mixed emotions dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn cluppie heeft zich overigen voor de Holland Series, de nationale kampioenschappen honkbal, geplaatst.
Mag er dus helemaal niemand bij aanwezig zijn...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je bent in goed gezelschap met Melting.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn cluppie heeft zich overigens voor de Holland Series, de nationale kampioenschappen honkbal, geplaatst.
Mag er dus helemaal niemand bij aanwezig zijn...
Dit dus.quote:
Yep, behoorlijk.quote:
Jij wist wat er ging komen, zeker?quote:
Ik stop precies op het goede moment, hoor ik...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, ik weet de meeste platen toch niet
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stop precies op het goede moment, hoor ik...
Ik heb ook de neiging om naar de koelkast te rennen.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Damn, dit bestaat dus echt qua tekst en song.
Een vriendin van ons zingt dit vaak als de zon schijnt...
Melting verandert ons allemaal in alcoholistenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook de neiging om naar de koelkast te rennen.
Die aandelen van de brouwerijen staan tegenwoordig ook niet hoog.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Melting verandert ons allemaal in alcoholisten
Er zijn meer actieve brouwerijen dan actieve kroegen tegenwoordig...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die aandelen van de brouwerijen staan tegenwoordig ook niet hoog.
Behaalde resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal bij de volgende wat eerder commanderen...
Ik ga vast op mijn vingers zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal bij de volgende wat eerder commanderen...
Wild Rose - Nick en K.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga vast op mijn vingers zitten.
Ik weet zeker dat het voor mij nu niet werkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het werkt wel op een of andere manier
Ik ken het, maar daar houdt het ook even mee op. Black denk ik?quote:
Ik denk dat dat met veel nummers is, die ik draai.quote:
Ik luister bijna alleen nog maar 60's t/m 80's radio zenders, dus veel hoor je daar nog wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met veel nummers is, die ik draai.
Dat ook, ik heb sowieso bij radio 49 veel muziek (her)ontdektquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met veel nummers is, die ik draai.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ook, ik heb sowieso bij radio 49 veel muziek (her)ontdekt
Dit!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ook, ik heb sowieso bij radio 49 veel muziek (her)ontdekt
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Valentine - Nils Lofgren & Broes Springsteen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
100% van de luisteraars kent dit nummer.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
100% van de luisteraars kent dit nummer.
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
Bedankt Melting, was weer een prima show
Ik ga nog even wat TV kijken en een paar dingen in de koffer smijten.
Smijt ze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
Ik las 'in de koffie smijten'quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
Ik twijfel of ik nog voor een derde gaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb net trouwens toch nog een biertje gepakt.
Goed zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb net trouwens toch nog een biertje gepakt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog voor een derde ga
Kom maar door met die herrie!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:51 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of Mad nog wakker is, maar hierna een plaat die hij wel kan waarderen, denk ik.
Is geen herrie, en van Nederlandse bodem.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de beslissing makkelijker was geweest als je Koos Alberts had opgezet
Drukwerk - Schijn een lichtje op mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Is geen herrie, en van Nederlandse bodem.
Daar word ik als Amsterdammer toch niet echt vrolijk van...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Drukwerk - Schijn een lichtje op mij
Helemaal niet van Drukwerk of alleen dit nummer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar word ik als Amsterdammer toch niet echt vrolijk van...
Dat ga ik straks nog luisteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Van ver voor dat irritante rode petje...
Dit is nog een redelijk milde song.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:59 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed ook opzoeken, val bijna om.
Thanks Melting!
Welterusten brother52.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:59 schreef brother52 het volgende:
Ik ga mijn bed ook opzoeken, val bijna om.
Thanks Melting!
Slaap lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook plat, de lampen gaan hier automatisch 1 voor 1 uit...
Dank Melting!
Trusten all!
Ik luister tot mijn biertje op is. Gaat niet zo hard.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:01 schreef Melting het volgende:
Ik ga door tot 0.30. Daarna ga ik ook mijn bed opzoeken.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister tot mijn biertje op is. Gaat niet zo hard.
Welterusten MadMaster. Handig zo met die lampen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook plat, de lampen gaan hier automatisch 1 voor 1 uit...
Dank Melting!
Trusten all!
I like everything about you. Maar geen naam.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:06 schreef Melting het volgende:
Ken je deze plaat nog, livelink?
Is uit 1992.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:14 schreef livelink het volgende:
If you could see me now - The Script. Ik twijfel of er nog apart een rapper meedoet.
Deze komt denk ik door de kinderen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:15 schreef Melting het volgende:
Ik vind het toch knap dat je dit zo allemaal op kan lepelen hoor.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze komt denk ik door de kinderen.
Wat je nu speelt doet geen lampje branden.
Slaap lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Dj bedankt voor de fijne muziekjes!
Meteen krijg je antwoord.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:18 schreef livelink het volgende:
Ben ik nog de enige luisteraar? Of is Rataplan er ook nog?
Welterusten Rataplanquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Dj bedankt voor de fijne muziekjes!
quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
Grace Jones - Strange, I've seen this face before
Ik heb mijn biertje al drie nummers geleden op. Ik vind dit geen leuk nummer om mee te eindigen, dus doe er nog maar een.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef Melting het volgende:
Heb je je biertje al op, of is er nog tijd voor 1 plaat na deze?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn biertje al drie nummers geleden op. Ik vind dit geen leuk nummer om mee te eindigen, dus doe er nog maar een.
Welk biertje had je?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:33 schreef livelink het volgende:
Biertje heeft er eigenlijk best wel ingehakt eigenlijk.
Gewoon een blikje Heineken. Maar ik drink de laatste tijd weinig.quote:
Had je die van just me gekregen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:34 schreef Melting het volgende:
Ik heb niet zo'n super biertje als aflsuiter, maar ik ga zo toch maar plat.
Is wel een biertje uit just me's woonplaats.
Nee, gekocht toen ik daar op bezoek was. Zijn even naar de Appie gelopen.quote:
Oh, leuk dat ze die bij de Appie hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gekocht toen ik daar op bezoek was. Zijn even naar de Appie gelopen.
Ja, heb toen 8 of 9 biertjes van de lokale brouwerij gekocht.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, leuk dat ze die bij de Appie hebben.
Slaap lekker, en leuk dat je het einde nog hebt meegemaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:37 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dat was weer een fijne show! Welterusten
Wij hebben ook een lokale brouwerij, maar die verkopen ze niet bij onze Appie. Stom eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, heb toen 8 of 9 biertjes van de lokale brouwerij gekocht.
quote:
Ik heb hem op de lijst gezet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:42 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.stadsbrouwerijdedikke.nl/
Goedemorgen.quote:
Het is n mannetje 😉 ik denk dat ik rust uitstraal. Na het eten heeft hij lekker in bad gespeeld, ik heb toen hij in bed lag n boekje voorgelezen en hij viel meteen in slaap. Zal wel n saai boek geweest zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.heb je haar gisteren dan zo moe gemaakt?
Ik had het al aangepast. Ik sliep nog half, denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het is n mannetje 😉 ik denk dat ik rust uitstraal. Na het eten heeft hij lekker in bad gespeeld, ik heb toen hij in bed lag n boekje voorgelezen en hij viel meteen in slaap. Zal wel n saai boek geweest zijn.
Nachtbraker!!quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast. Ik sliep nog half, denk ik.
Je moet het telefoonboek ook niet voorlezen.
Lekker laten slapen die kabouter dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nachtbraker!!
Ik heb n verhaaltje van Donald Duck voorgelezen, was heel spannend!
Niets leuks gepland.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Gaan we allemaal nog iets leuks doen vandaag?
Wij gaan naar het Stoommuseum...
Wij gaan wandelen zodra het droog isquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Gaan we allemaal nog iets leuks doen vandaag?
Wij gaan naar het Stoommuseum...
Dat droog worden zal nog wel even duren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Wij gaan wandelen zodra het droog is
veel plezier met stoom afblazen![]()
Ik hou het bewust redelijk rustig, ik ben ook nog niet helemaal 100%.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijne muziek als je maar half wakker bent
Waar gaat dit over? Diepvriesfruit?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
Die zakjes met fruit zijn beloof ik ook voor 2 personen bedoeld, maar ik leef alleen dus tik dat in een keer weg.
Duurt wel even trouwens, want heb ban ca. een halve liter ijskoud spul
Ik heb weinig plannen. Ben nieuwe muziek aan het luisteren en ga straks Zondag met Lubach kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn er nog plannen voor vanavond?
Moet morgen om 10:14 nuchter bloed laten prikken dus het is eide avond rondom tienen.
Het lot maar niet tarten enzo als je vanaf 22:00u niet meer mag eten of drinken
dan nog snel even iets lekkers nemenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Nog 20 minuteb, haha.
Dan enkel nog waterrrrr.......
Hey deerne u bent 18 toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
dan nog snel even iets lekkers nemen
quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
En als ik daar voor opgepakt word ga ik lachend de bajes in, En justme haalt me op zonder tol te betalen.
Dan nog even de vogels eten geven en dan lekker gaan slapenquote:
ze moeten zingen voor hun etenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ze hebben altijd een paar dagen water en voer, haha.
Etters komen weinig tekort. Al geef ik ze niet veel snoepvoer
Ik dacht altijd dat je vanaf het wakker worden water moest drinkenquote:
22:00quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je vanaf het wakker worden water moest drinken
Goed zo!quote:
Goedemorgen Meltingquote:
Auw, auw, auw. Hopelijk gaat het al wat beter?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga met mijn poot omhoog, niet handig om op mijn grote teen een snijplank te laten vallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |