SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Chirpy Chirpy Cheep Cheep - Middle Of The Road
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Sla Me Nog Een Keer - Britney Spears
Sla me, zei de masochistquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Sla Me Nog Een Keer - Britney Spears
Ik dacht dat die norse, ongeïnteresseerde blik kwam van de botox. Maar dat had ze dus altijd al.quote:
Ik ken je niet goed genoeg om te weten dat je van de sm bent.quote:
Nee, die kwam van de (herstel) Parkinson...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat die norse, ongeïnteresseerde blik kwam van de botox. Maar dat had ze dus altijd al.
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te gevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om te weten dat je van de sm bent.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te geven
En toen was het stil...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om het toe te geven
Eerlijk = eerlijk.... ze kwam goed terug.quote:
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die kwam van de (herstel) Parkinson...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.
Dankjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk.... ze kwam goed terug.
Drink eens door dan.quote:
Yep, dat heeft ze bekend gemaakt n.a.v. de kritische reacties op haar optredens bij Idols.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze Parkinson heeft. Dat is wel heftig.
Ja dat ga ik niet meer bijhoudenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Drink eens door dan.
Ik zit al aan mijn 5e speciaal biertje.
Eigenlijk mijn 6e, maar 1 was echt smerig, dus die heb ik weg gekieperd.quote:
Trustequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
Bedankt voor de muziek Melting
Doei Henk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Liefde In De Nacht - Nico Landers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |