Jaaa met dat nummer dusquote:
Nooitquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
UK met een inzending die op het Continent niet begrepen/gewaardeerd wordt.
Gras is groenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Zoals 15 keer in de afgelopen 17 jaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Dit is van beter niveau dan 2 jaar later of 2003quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef Sableheart het volgende:
Vroeg hij nu daadwerkelijk om op basis van de muziek te stemmen?
En hij verwachtte dat dat hem zou helpen??
En die jatte het weer van ABBA!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Dus hier heeft Duncan z'n speech van gejat
Het gerucht gaat nog wel dat dit nummer grotendeels door de backings werd gezongen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Nu het hostland!
Met een prima powerballad. Niet iets waar ze nog een keer mee hadden kunnen winnen, maar gewoon goed
Nu ga ik er op letten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nog wel dat dit nummer grotendeels door de backings werd gezongen.
En toch lijkt het wel echt of ze dit zelf zingtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nog wel dat dit nummer grotendeels door de backings werd gezongen.
Als wij een oude bekende zouden sturen, wie mag dan van jullie?quote:
Ik ook. Hoor en zie het nog niet.quote:
Ik heb het ook niet bedacht, maar wel meermaals gelezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch lijkt het wel echt of ze dit zelf zingtOf bedoel je later pas?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook. Hoor en zie het nog niet.
Is dat een ander dan Lia uit 1985?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Anna’s zusje Olympia (wat een ouders heb je dan) heeft ook nog meegedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |