Nou kijk aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat hebben ze de laatste maanden ook gedaan, las ik.
Ik zie nog steeds geen plaatjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:13 schreef chufi het volgende:
Dat plaatje in de OP is gewoon nog een plaatje van een Staphorst gezin anno nu of wat?
Mijn ouders zijn slecht ter been en vinden die stream prima zoquote:
'Kijk zoals het hoortquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn slecht ter been en vinden die stream prima zo
Ow nu welquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik de helpdesk maar eens bellen
Toevallig kwam ie van de week langs in Raad de Straat (NL)quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb geen zin om te zoeken maar schijnt een grote kerk te zijn met goede ventilatie.. bla bla
Die regels zijn deze week ook aangepast geloof ik, voor religieuze bijeenkomsten en begrafenissen. Niet voor een trouwerij... of zoiets.
Fijn geregeld voor mensen als je oudersquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn slecht ter been en vinden die stream prima zo
Dan krijg je vast een mooi vlot.. bloemetjes en een flinke fik erin.quote:
Zitten ze dan ook op anderhalve meter van elkaar af?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb geen zin om te zoeken maar schijnt een grote kerk te zijn met goede ventilatie.. bla bla
Die regels zijn deze week ook aangepast geloof ik, voor religieuze bijeenkomsten en begrafenissen. Niet voor een trouwerij... of zoiets.
Niet gezien... wat was t beeld dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Toevallig kwam ie van de week langs in Zoek de Straat (NL)
Geen idee; dat stond er wel bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten ze dan ook op anderhalve meter van elkaar af?
die kerkquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet gezien... wat was t beeld dan?
Ik vind het een rare gang van zaken, het zou niet moeten mogen, maar we wachten wel af hoe de toestand in Staphorst is over een week of twee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee; dat stond er wel bij.
Daar hebben ze geen GGDquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gang van zaken, het zou niet moeten mogen, maar we wachten wel af hoe de toestand in Staphorst is over een week of twee.
Mooi. Dan wordt niemand positief getestquote:
Slimme manier om niet op slot te hoevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi. Dan wordt niemand positief getest
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi. Dan wordt niemand positief getest
Tuuk welquote:
Maar geen inloopspreekuurquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk wel
Edit: GGD IJsselland
Ik ga er nog maar eens een paar bijmaken. Zelfgemaakte zitten fijner dan die wegwerpdingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, ik heb mijn stoffen mondkapjes allemaal weer gewassen en gestreken
Mogen ze daar wel gebruik van maken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk wel
Edit: GGD IJsselland
Daar doet geen enkele GGD meer aan. Alleen op afspraak.quote:
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze daar wel gebruik van maken?
Heb jij ze zelf gemaakt? Ik ben niet zo handig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga er nog maar eens een paar bijmaken. Zelfgemaakte zitten fijner dan die wegwerpdingen.
Lijkt me eerder andersom. De burgemeester en veiligheidsregio bepalen. GGD voert uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze daar wel gebruik van maken?
Ja ik heb er wel al wat zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ze zelf gemaakt? Ik ben niet zo handig.
Ik heb wel herbruikbare gekocht bij Kruidvat, die zitten inderdaad een stuk fijner.
Vrij interpretatiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrij interpretatie
Die Staphorster boffen maar.
Ik bedoelde of ze wel gebruik mogen maken van de GGD, iets met God's wil enzo, kindjes worden daar toch ook niet altijd ingeënt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom. De burgemeester en veiligheidsregio bepalen. GGD voert uit.
Zure hoofden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!
Dan heb je zelf je stofjes kunnen kiezen. Gebruik jij er ook nog een filtertje in?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel al wat zelf gemaakt.
Ik doe er iedere keer een stuk keukenpapier in. Schijnt ook goed te filteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je zelf je stofjes kunnen kiezen. Gebruik jij er ook nog een filtertje in?
Ow zo. Weet ik niet. Biblebelt gedoe. GGD doet iig meer dan alleen prikjes geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ze wel gebruik mogen maken van de GGD, iets met God's wil enzo, kindjes worden daar toch ook niet altijd ingeënt?
Een afkeurend zuinig mondje ja?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!
Heb er een paar geprint.,.. en gebruik wattenpads..=, maar gelukkig heb ik ze tot nog toe niet nodigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn mondkapjes zijn door een oud-collega genaaid. Daar kan ook een filtertje in. Ik gebruik gewoon keukenpapier.
Op een A4-tje en die plak je dan op je gezicht?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb er een paar geprint.,.. en gebruik wattenpads..=, maar gelukkig heb ik ze tot nog toe niet nodig
Wij hebben familie wonen in de buurt van Elspeet. Daar zijn de meesten ook zo gereformeerd als de hel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zure hoofden.Misschien zitten ze ook wel op FOK!
En niet gediend van fotograferende jonge damesquote:
GoA is timetravelar en heeft gewoon een 3D printuh!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een A4-tje en die plak je dan op je gezicht?
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben familie wonen in de buurt van Elspeet. Daar zijn de meesten ook zo gereformeerd als de hel.
Gaaf! Doe eens laten zien!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA is timetravelar en heeft gewoon een 3D printuh!
Ik las juist dat dat niet goed is, maar weet niet waarom.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Misschien omdat mensen geen stofzuigers zijn.
oh dan doe ik het ook maar niet meer, ook al weet ik niet waarom nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las juist dat dat niet goed is, maar weet niet waarom.
Als je voor de grap eens oplet hoe sommige mensen eten, zou het nog best weleens kunnen dat je je mening op dat punt nog bijstelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Misschien omdat mensen geen stofzuigers zijn.
Ik heb een zooi van die wegwerp mondkapjes.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn mondkapjes zijn door een oud-collega genaaid. Daar kan ook een filtertje in. Ik gebruik gewoon keukenpapier.
Die is gaaf!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een zooi van die wegwerp mondkapjes.
Laatst o.a. een mondkapje opgestuurd gekregen van iemand uit Michigan waarvoor ik mod op Twitch.
[ afbeelding ]
Heb je ook wat uppers ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Om even helemaal tot rust te komen.
Echt een uniekequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! Op de andere kant staat Michigan
At your servicequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je ook wat uppers ?
De andere kant van Michigan is Okinawa.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! Op de andere kant staat Michigan
< Geeft de chihuahua een kans en zet het op.quote:
Niet op mijn mondkapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De andere kant van Michigan is Okinawa.
Als in dansen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fair enough, lekker! Ik bewoog!
Shake it baby!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa, meer een kortstondige shake.
Ja maar wie moeten we nu nog gelovenquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:19 schreef mazaru het volgende:
De gezondheidssituatie van de Amerikaanse president Donald Trump is "erg zorgelijk" en "er is nog geen duidelijk pad naar herstel". Dat heeft Witte Huis-stafchef Mark Meadows zaterdag 'off the record' tegen journalisten gezegd.
Ik heb geen idee. De 1 liegt nog harder dan de ander. De tijd zal het lerenquote:
Wat een leukequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een zooi van die wegwerp mondkapjes.
Laatst o.a. een mondkapje opgestuurd gekregen van iemand uit Michigan waarvoor ik mod op Twitch.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... dat ja.. toevallig staat CNN op
Breaking News
Ik weet, zag het ookquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ja... dat was dus nét op TV
Jah, Twitch is een stream platform dat voornamelijk door gamers wordt gebruikt. Sinds covid zitten daar ook heel veel werkloze muzikanten. Ik hang daar nogal veel rond de laatste tijd. En een paar streamers hebben gevraagd of ik op hun kanaal wil modden. Is een fluitje van een cent daar, behalve heel af en toe een troll en met enige regelmaat een spambot is er qua modden niet veel meer te doen dan af en toe een shoutout en commands invoeren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een leukeen wat lief!
![]()
Ben je mod op Twitch?![]()
ik weer niet eens wat Twitch is
Ah..quote:
Ahhhhhhh... voor Gamers... dan klopt het wel dat ik dat niet kenquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, Twitch is een stream platform dat voornamelijk door gamers wordt gebruikt. Sinds covid zitten daar ook heel veel werkloze muzikanten. Ik hang daar nogal veel rond de laatste tijd. En een paar streamers hebben gevraagd of ik op hun kanaal wil modden. Is een fluitje van een cent daar, behalve heel af en toe een troll en met enige regelmaat een spambot is er qua modden niet veel meer te doen dan af en toe een shoutout en commands invoeren.
Er zat ook een cd bij van "Creature Of One" de band waar die streamer in speelt. Gesigneerd en all. So sweet
Zett ze anders in een emmer water voor de deur , bel aan en ren hard wegquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah..
Ik zit met een bos bloemen in mijn maag, het is voor buurvrouw van 4 hoog, een bloemist
heeft dat gebracht ik weer stom... hij vroeg mag ik het hief afgeven?
Dus Ja nou is zeg is goed... ik vroeg we; doe je dan wl een kaartje in haar brievenbus?
Zou ie doen... dus nu staat die bos bloemen nog steeds, ik ben net wakker dus ik ga nu
toch écht niet naar 4 hoog om hem te brengen![]()
Als het lang duurt dan zijn ze verlept
Jah ik ken het alleen maar omdat ik het gebruik voor het tekenen. Gamen is ook mijn ding nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhh... voor Gamers... dan klopt het wel dat ik dat niet ken![]()
Maar ja dat briefje n dat mondkapje is wel heel lief
oh... en een CD ook nogquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhh... voor Gamers... dan klopt het wel dat ik dat niet ken![]()
Maar ja dat briefje n dat mondkapje is wel heel lief
Ik kijk er heel af en toe maar verder is het niets voor mij..quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah ik ken het alleen maar omdat ik het gebruik voor het tekenen. Gamen is ook mijn ding niet
Ah... dus daar teken je ook dus... ik snapquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah ik ken het alleen maar omdat ik het gebruik voor het tekenen. Gamen is ook mijn ding niet
Ik ben verslaafdquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk er heel af en toe maar verder is het niets voor mij..
Een liedje voor jouquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdAan het muziekgedeelte dan.
dit kan jij dus ook doenquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een liedje voor joutekenen en muziek in één
![]()
Dat programma is ook hier op tv... meestal zapp ik wegquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Entrepreneur Steve Gadlin talks about appearing on ABC's 'Shark Tank,' where he convinced billionaire Mark Cuban to invest in his stick-figure cat drawing business.
Is leuk manquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat programma is ook hier op tv... meestal zapp ik weg
ziet er bekend uit dat plaatjequote:
En dan zegt een aantal Fokkers nog steeds dat alleen mensen er kunnen krijgenquote:Op zondag 4 oktober 2020 06:31 schreef pullup het volgende:
De halve staf van Trump zit met corona thuis lees ik
Laatste gevalletje
[ twitter ]
Voor mijn Tom is het elke dag dierendagquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan zegt een aantal Fokkers nog steeds dat alleen mensen er kunnen krijgen![]()
Oh ja Dierendagonzin eigenlijk
![]()
één dagje geen vlees eten en morgen weer een half varken op je bord
Is dat Donald?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mijn Tom is het elke dag dierendag
Daar heb je ook leuke flashmobs vanquote:
Iedere dag een feestje?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is het ook elke dag dierendag voor
ik heb het toch maar gedaan... ik kon zien dat ze thuis was want haar auto staat voor de deurquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah..
Ik zit met een bos bloemen in mijn maag, het is voor buurvrouw van 4 hoog, een bloemist
heeft dat gebracht ik weer stom... hij vroeg mag ik het hief afgeven?
Dus Ja nou is zeg is goed... ik vroeg we; doe je dan wl een kaartje in haar brievenbus?
Zou ie doen... dus nu staat die bos bloemen nog steeds, ik ben net wakker dus ik ga nu
toch écht niet naar 4 hoog om hem te brengen![]()
Als het lang duurt dan zijn ze verlept
Vannacht om half 2?!quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb het toch maar gedaan... ik kon zien dat ze thuis was want haar auto staat voor de deur![]()
Ze was nog in Pyama, maar ik ook dus...
Nee man zojuist!quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vannacht om half 2?!
Niet gek dat de buurvrouw toen nog in har pyjama was
Had toch gekund dat je het besef van dag en nacht niet meer hadquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man zojuist!![]()
een kwartier geleden
In dat laatste filmpje leek ie wel een beetje op Boris Johnson toen die ziekjes een filmpje de wereld instuurde, dus je weet het maar nooit bij Donald.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:22 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat ineens weer goed met Trump, of zou dat filmpje eerder opgenomen zijn?
Je moet er even komen maar dan,,quote:
Ik haak af!quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:48 schreef espri het volgende:
Ik heb een leuke tas gezien die ik wil haken maar ben alweer met een vest begonnen en die op de pennen staat moet ik alleen de mouwen nog.. kom tijd tekort...
kan die staan dan ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:56 schreef espri het volgende:
Ik probeer mn vest neer te zetten maar werkt ff niet...
Mooi espri! Mooie kleuren ook!quote:
Mooie herfstkleuren he?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi espri! Mooie kleuren ook!![]()
Ik raak een beetje in een spagaat van twee projecten tegelijk, want ik weet elke keer niet aan welke ik bezig moet
Heb je je kast vol met eigen haaksels hangen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Mooie herfstkleuren he?
Ja dat herken ik wel, raak soms in de war welke naald bij welk werkje hoort dus maak er een foto van
quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi espri! Mooie kleuren ook!![]()
Ik raak een beetje in een spagaat van twee projecten tegelijk, want ik weet elke keer niet aan welke ik bezig moet
Ja heb wel een aardige verzameling nu.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je kast vol met eigen haaksels hangen?
Ow dat is wel een handige tip, al is dat nu niet nodig, want Bella is met 2,5 en het vest met 7, dat verschil zie ik wel
Ze breekt nog afquote:
Hierna ga ik voor een mooie omslagdoek, ik vond dat Papaya (?) garen van jou zo mooiquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja heb wel een aardige verzameling nu.
Nee zo raak je niet in de war haha maar ik werk het liefst met 3 of 3,5 en dan wil ik het wel eens kwijt raken dus een fotootje maken helpt, schrijf het ook wel op hoor want soms kan ik het weken laten liggen omdat ik dan wel 1 project hou waar ik mee bezig ben en af wil hebben.
Was je op stap geweest met David?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeps, ik had m'n avondkleding nog aan. Even omruilen.
Papatyaquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hierna ga ik voor een mooie omslagdoek, ik vond dat Papaya (?) garen van jou zo mooi
Ik ben ook klaar met de koffie ...quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen koffie meer voor mij![]()
Ga happy wezen jonguh!quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen koffie meer voor mij![]()
Ow thanks voor de tip, straks even kijken, even als bladwijzer opgeslagen als "papatya tip espri"quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:21 schreef espri het volgende:
[..]
Papatya![]()
Is dit weekend nog in de reclame bij Pera& Pascha, scheelt toch een hoop, zou eens kijken als ik jou was.
Ja haha. Ik heb er ook een bewegende van, maar die is voor de 'vroege' ochtend wat aan de drukke kant.quote:
Die vind ik ook erg leuk ja, die bewegende.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja haha. Ik heb er ook een bewegende van, maar die is voor de 'vroege' ochtend wat aan de drukke kant.
Ja maar heb je al geslapen dan ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja haha. Ik heb er ook een bewegende van, maar die is voor de 'vroege' ochtend wat aan de drukke kant.
Ik wil er graag één die makkelijk over je schouders blijft hangen, dus een soort van uitsparingen voor de armen heeft, mmmm beetje lastig uit te leggen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:32 schreef espri het volgende:
Ah gevonden maar die had ik hier al eens neer gezet.
Zulke pi's zijn ook niet echt sfeerverhogend hèquote:
Snap je maar dat gaat vanzelf omdat je blijft meerderen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil er graag één die makkelijk over je schouders blijft hangen, dus een soort van uitsparingen voor de armen heeft, mmmm beetje lastig uit te leggen.
Dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke pi's zijn ook niet echt sfeerverhogend hè
Jammer.quote:
Vanmiddag eens op zoek naar een leuk patroon.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:58 schreef espri het volgende:
[..]
Snap je maar dat gaat vanzelf omdat je blijft meerderen.
Het was niet de bedoeling om sfeerverhogend te zijn?quote:
Ik kan je made by Siem aan raden, die maakt leuke dingen, zit op YT.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag eens op zoek naar een leuk patroon.
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling om sfeerverhogend te zijn?
Hey hoiquote:
Thanx, maar moet wegquote:
Ik kan niet vinden wat ik zoek, misschien ben ik gewoon wel lastig, want ik wil een rechte achterkantquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ik kan je made by Siem aan raden, die maakt leuke dingen, zit op YT.
Dan heb je wel hele dikke vingersquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast![]()
Komt door de mobiel, dan klik ik er zonder te weten op
En van voren?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wat ik zoek, misschien ben ik gewoon wel lastig, want ik wil een rechte achterkant
Ik ook hoor, ik ben niet goed in mobiel Fokkenquote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:25 schreef espri het volgende:
[..]
Dus een omslagdoek met alles recht en armsgaten...
Dan kan je 2 lange lappen haken die je na gewenste lengte alleen voor de achterkant vast haakt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zoietsMaar dan in een mooie kleur uiteraard.
[ afbeelding ]
Verrek!quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
Dan kan je 2 lange lappen haken die je na gewenste lengte alleen voor de achterkant vast haakt.
Haha dank u.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek!![]()
Zo simpel is dat inderdaad, twee lappen haken en die dan voor een gedeelte aan elkaar haken. Jij bent goed
Ik ben nog maar pas aan mijn vest begonnen en ben al op zoek naar het volgendequote:
Verslavend he?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog maar pas aan mijn vest begonnen en ben al op zoek naar het volgende
Ja echt, ik wil zoveel, had ook een heel leuk hangoorkonijn gezien, keuzes, keuzesquote:
Je bestelt wel wolletjes, maar je doet er niets mee?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het uitzoeken en wolletjes bestellen verslavender dan het haken/breien zelf.
Ah jij bent ook een haakster?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het uitzoeken en wolletjes bestellen verslavender dan het haken/breien zelf.
Die staat hier nog steeds niet aan..quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef chufi het volgende:
Zetten jullie de thermostaat dan ook een graadje lager?
Is niet nodig als je met iets groots bezig bent, dan zit je al een soort van onder een dekentjequote:Op zondag 4 oktober 2020 11:38 schreef chufi het volgende:
Zetten jullie de thermostaat dan ook een graadje lager?
Ja hoor maar ben eerder van doe een vest aan dan de verwarming hoger, maar het is echt nog warm hier.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de nieuwe beglazing doet prima zn werk.
En precies dat ja, ligt het op schoot en zit ik al te puffen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is niet nodig als je met iets groots bezig bent, dan zit je al een soort van onder een dekentje
Heb jij wel de verwarming wel al aan dan? Hier is het nog 22 graden zonder verwarming.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de nieuwe beglazing doet prima zn werk.
Ja want ik moet mn nieuwe cv ketel inwerken, dus af en toe ffquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij wel de verwarming wel al aan dan? Hier is het nog 22 graden zonder verwarming.
Lekker warmquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want ik moet mn nieuwe cv ketel inwerken, dus af en toe ff
Hier 19, maar daar zet ik de kachel niet voor aan. Doe wel een trui aanquote:
Jahquote:
Meestal wordt het hier niet kouder dan onder de 20 .. Maar soms vind ik het lekker om het even behaaglijk te hebben.. De ramen dicht scheelt ook snel een graadje of zoquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier 19, maar daar zet ik de kachel niet voor aan. Doe wel een trui aan
Huh...stuk? Of bedoel je wat anders?quote:
Vroeger had ik een oudere vrouw die in een rolstoel zat onder me wonen. Toen had ik bijna nooit de kachel aan omdat mijn vloer zoveel warmte af gaf. Het was net of ik vloerverwarming had. Nu woont er iemand die hele dagen werkt en vroeg naar bed gaat. Daar heb je helemaal niets aanquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wordt het hier niet kouder dan onder de 20 .. Maar soms vind ik het lekker om het even behaaglijk te hebben.. De ramen dicht scheelt ook snel een graadje of zo
Ja dat scheelt een hoop, daar maak ik ook gebruik van.. onder en bovenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger had ik een oudere vrouw die in een rolstoel zat onder me wonen. Toen had ik bijna nooit de kachel aan omdat mijn vloer zoveel warmte af gaf. Het was net of ik vloerverwarming had. Nu woont er iemand die hele dagen werkt en vroeg naar bed gaat. Daar heb je helemaal niets aan
Ik ook, maar ik vond dat altijd een geklootquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:34 schreef aloa het volgende:
Ik had vroeger een gaskachel...dat was pas lekker.
Viel wel mee vond ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond dat altijd een gekloot
Oh jaaaaaaaaa dat was pas lekker. Als je die aanzette had je instant warmtequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:34 schreef aloa het volgende:
Hoiquote:
Dit jaquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaa dat was pas lekker. Als je die aanzette had je instant warmte![]()
Ervoor gaan zitten tot je een schroeilucht rook van je trui. Voor je naar buiten ging even je jas erop leggen.
Heerlijk! Ik heb echt moeten wennen aan CV.
Maar alleen als je er vlakbij zat. En in die tijd had je totaal geen isolatie. In de kamer was het lekker met alles dicht maar ging je de slaapkamer in, dan zaten de ijsbloemen aan de binnenkant van het raam.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit jaEcht wat een hitte kwam daarvan af
Ik heb wel met een muts op geslapenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar alleen als je er vlakbij zat. En in die tijd had je totaal geen isolatie. In de kamer was het lekker met alles dicht maar ging je de slaapkamer in, dan zaten de ijsbloemen aan de binnenkant van het raam.
Afgelopen nacht al ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel met een muts op geslapenzo koud in de slaapkamer
quote:
quote:
Dat dus. Oud huis met een gaskachel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:34 schreef aloa het volgende:
Nee, want heb nu cvquote:
Ik zet 's avonds sws de kachel uit...quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:04 schreef aloa het volgende:
Niet dat ik de kachel aan heb op de slaapkamer.
Toen ik hier kwam wonen stonden er zo'n lelijke radiotor in de slaapkamer, die is er meteen uitgesloopt. De verwarming staat toch nooit aan in de slaapkamer en het was echt zo'n tenenstootding.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:04 schreef aloa het volgende:
Niet dat ik de kachel aan heb op de slaapkamer.
Nee het was wel een stuk lager, maar wel een lelijk breed ding, stonden trouwens ook in de woonkamer, een halve meter vanaf de schuifpui, dus die hebben we ook gelijk weg laten halen, waardoor ik veel meer ruimte kreeg.quote: