Tuuk welquote:
Maar geen inloopspreekuurquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk wel
Edit: GGD IJsselland
Ik ga er nog maar eens een paar bijmaken. Zelfgemaakte zitten fijner dan die wegwerpdingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, ik heb mijn stoffen mondkapjes allemaal weer gewassen en gestreken
Mogen ze daar wel gebruik van maken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tuuk wel
Edit: GGD IJsselland
Daar doet geen enkele GGD meer aan. Alleen op afspraak.quote:
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze daar wel gebruik van maken?
Heb jij ze zelf gemaakt? Ik ben niet zo handig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ga er nog maar eens een paar bijmaken. Zelfgemaakte zitten fijner dan die wegwerpdingen.
Lijkt me eerder andersom. De burgemeester en veiligheidsregio bepalen. GGD voert uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze daar wel gebruik van maken?
Ja ik heb er wel al wat zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ze zelf gemaakt? Ik ben niet zo handig.
Ik heb wel herbruikbare gekocht bij Kruidvat, die zitten inderdaad een stuk fijner.
Vrij interpretatiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
De afkorting betekent daar God Geneest Direct.
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrij interpretatie
Die Staphorster boffen maar.
Ik bedoelde of ze wel gebruik mogen maken van de GGD, iets met God's wil enzo, kindjes worden daar toch ook niet altijd ingeënt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom. De burgemeester en veiligheidsregio bepalen. GGD voert uit.
Zure hoofden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!
Dan heb je zelf je stofjes kunnen kiezen. Gebruik jij er ook nog een filtertje in?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel al wat zelf gemaakt.
Ik doe er iedere keer een stuk keukenpapier in. Schijnt ook goed te filteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je zelf je stofjes kunnen kiezen. Gebruik jij er ook nog een filtertje in?
Ow zo. Weet ik niet. Biblebelt gedoe. GGD doet iig meer dan alleen prikjes geven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ze wel gebruik mogen maken van de GGD, iets met God's wil enzo, kindjes worden daar toch ook niet altijd ingeënt?
Een afkeurend zuinig mondje ja?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens door gereden met mij Puchje jaaaaaaaaaaren geleden. Het was wel een mooi pittoresk dorpje, maar wat een zure hoofden!!
Heb er een paar geprint.,.. en gebruik wattenpads..=, maar gelukkig heb ik ze tot nog toe niet nodigquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn mondkapjes zijn door een oud-collega genaaid. Daar kan ook een filtertje in. Ik gebruik gewoon keukenpapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |