Dide is afgeleid van de naam Candide (zoals in de operette Candide van Bernstein of het boek van Voltairrequote:Op donderdag 24 december 2020 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal vandaag in de dagstart met een meisjes Diede, maar dan geschreven als Dide!
Daar zou ik dan gewoon Candy van maken. Dat vind ik zo een leuke naam 😍quote:Op donderdag 24 december 2020 10:34 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Dide is afgeleid van de naam Candide (zoals in de operette Candide van Bernstein of het boek van Voltairre)
Ik heb er teveel en schimmelinfectie associatie bijquote:Op donderdag 24 december 2020 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zou ik dan gewoon Candy van maken. Dat vind ik zo een leuke naam 😍
Onze lieve kleine candida, ze laat haar sporen naquote:Op donderdag 24 december 2020 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb er teveel en schimmelinfectie associatie bij
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Onze lieve kleine candida, ze laat haar sporen na![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Onze lieve kleine candida, ze laat haar sporen na![]()
Aaron carter geloof ik...nick was de grote als ik t me goed herinnerquote:Op donderdag 24 december 2020 19:08 schreef Tink89 het volgende:
En dat liedje van nick carter (zo heette die toch?): Iiiiiii want candy...
Je hebt helemaal gelijk. Maar goed, dat liedje dusquote:Op donderdag 24 december 2020 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Aaron carter geloof ik...nick was de grote als ik t me goed herinner
Ik kan de complete lijst meisjesnamen 2020 en jongensnamen 2020 nergens vinden, ben ik nou zo’n oen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel blij dat het niet is geworden wat de sites van o.a. geboortekaartjes voorspelt hadden.
Onze oudste dochter werd op #1 verwacht, maar staat alsnog niet in de top 10.(#17)
De jongste is wel gestegen in 2020 t.o.v. van 2019, maar van ~ 70x naar ~90x in 2020.
Gewoon googlen op Svb kindernamen en dan de homepaginaquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik kan de complete lijst meisjesnamen 2020 en jongensnamen 2020 nergens vinden, ben ik nou zo’n oen?Kun je even een linkje plaatsen?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:19 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Gewoon googlen op Svb kindernamen en dan de homepagina
Wat stom dat namen die minder dan 25x gegeven zijn er niet meer op staan! M.i. is privacy niet echt een overtuigend argument, want nu weet iedereen dat de pappa en mamma van Noah en Emma niet zo heel erg origineel waren (dat kun je ook als een schending van de privacy beschouwen). En de mamma en neppappa van Djemino waren misschien wel origineel, maar die plempen alles op een openbaar insta-profiel (en veel mensen die hun kind zo'n maffe naam geven, melden dat supertrots op babybytes o.i.d.). Of wat chiquer: via een geboorteaankondiging. Wonnemoed ging een tijdje geleden ook viral. Dus ook dan is privacy niet echt een argument
Nog geheel los van het feit dat er geen koppeling is met de achternaam natuurlijk. Soms wordt de privacywet wel erg makkelijk erbij gehaald. Volgens mij hadden ze bij de SVB gewoon geen zin in die lijsten
Hahaha, ik zit ook veel mee te lezen in SHO, waar een topic is over Barbie/Samantha. Daar bleek de vader van de baby (Djemino) toch niet de vader te zijnquote:
Ik zie alleen een lijst met gecombineerd jongens- en meisjesnamen, niet van ieder apart. En inderdaad heel jammer is dat, dat zijn juist de leukste namen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:19 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat stom dat namen die minder dan 25x gegeven zijn er niet meer op staan! M.i. is privacy niet echt een overtuigend argument, want nu weet iedereen dat de pappa en mamma van Noah en Emma niet zo heel erg origineel waren (dat kun je ook als een schending van de privacy beschouwen). En de mamma en neppappa van Djemino waren misschien wel origineel, maar die plempen alles op een openbaar insta-profiel (en veel mensen die hun kind zo'n maffe naam geven, melden dat supertrots op babybytes o.i.d.). Of wat chiquer: via een geboorteaankondiging. Wonnemoed ging een tijdje geleden ook viral. Dus ook dan is privacy niet echt een argument
Nog geheel los van het feit dat er geen koppeling is met de achternaam natuurlijk. Soms wordt de privacywet wel erg makkelijk erbij gehaald. Volgens mij hadden ze bij de SVB gewoon geen zin in die lijsten
Op de site staat ook dat het bewust gecombineerd is, omdat sommige namen zowel aan jongens als meisjes zijn gegeven (en daaruit is weer een top 15 genderneutrale namen gekomen). Ik voorspel dat ze volgend jaar zelfs geen top 10 van jongens en meisjesnamen meer maken, maar gewoon een top 10 "kindernamen"quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie alleen een lijst met gecombineerd jongens- en meisjesnamen, niet van ieder apart. En inderdaad heel jammer is dat, dat zijn juist de leukste namen!
Wat een hoop onvriendelijke aannames.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:19 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |