abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197534448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat niemand hem recht in zijn gezicht durft te vertellen wat ze van die namen vinden.
Daarbij; als je ze persoonlijk kent wil je ook niet nog eens het gevoel hebben dat je de kinderen zelf afzeikt om hun namen.
Ofwel begeeft hij zich alleen in kringen waar de andere mensen hun kinderen hun namen geven zoals Eik of Specht en dit oprecht geweldig vinden.
Beetje de kak versie van die foute fb-groepen
pi_197534498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:10 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oh Y is nummer 8 in de top 10 van 2020, haha! Yara.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij krijgen wij binnenkort een kat die zo heet.

mijn naam staat niet eens meer in de lijst.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:02:24 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197534581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:58 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Ofwel begeeft hij zich alleen in kringen waar de andere mensen hun kinderen hun namen geven zoals Eik of Specht en dit oprecht geweldig vinden.
Dat kan ook nog, maar die kinderen gaan ook naar school, en al ben je Splinter, Hamer, Storm, Briesje, Raaf, Mus, Rover en Wolf gewend dan is Dit, Zij en Mini nog steeds next level.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197534862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook nog, maar die kinderen gaan ook naar school, en al ben je Splinter, Hamer, Storm, Briesje, Raaf, Mus, Rover en Wolf gewend dan is Dit, Zij en Mini nog steeds next level.
Misschien dat next level voor hen juist positief is. Geen idee. Hey, ik ben ook maar een saaie doos die svb-lijst namen kiest :{w :P
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 18:16:40 #255
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197534919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:41 schreef Bottoms_up het volgende:
Mensen die de naam Nev niet kennen kijken duidelijk minder trash tv dan ik.

Catfish O+
Dat was ook het eerste wat ik dacht _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 15:56 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij was het Dat ipv Das zelfs...
Ik was daarvan ook overtuigd maar Google leert mij dat het toch echt Das is. Waarschijnlijk hebben we het zo gelezen in combinatie met de andere namen :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 januari 2021 @ 18:20:13 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_197535033
Ik vind Mini nog het minst erg eigenlijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_197535261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef F_r het volgende:

[..]

volgens mij krijgen wij binnenkort een kat die zo heet.

mijn naam staat niet eens meer in de lijst.
Katten O+. Ken overigens ook een hond met mijn naam. Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jouw naam :D.
  woensdag 20 januari 2021 @ 18:58:49 #258
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197535876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat niemand hem recht in zijn gezicht durft te vertellen wat ze van die namen vinden.
Daarbij; als je ze persoonlijk kent wil je ook niet nog eens het gevoel hebben dat je de kinderen zelf afzeikt om hun namen.
Mijn zoon heeft een unieke naam (oud-germaans, wel een echte naam :+) en als iemand daar in de kraamweek wat over had gezegd was ik niet blij geweest :D
En uiteindelijk groeien de meeste mensen in hun naam, en past de naam ook wel. Bij Splinter weet je meteen over wie het gaat en hij is ook wel wat excentriek, net als zijn naam. Dus wellicht is nog niet alle hoop verloren voor Dit en Das.
Maar die omgeving denkt er echt wel het hunne van :D
pi_197538529
Soms zijn de reacties dan ook wel leuk. :9
Bij ons is de naam niet eens echt uniek, maar mensen verwachten snel dat het een afkorting is van een andere naam.
Vragen dan twee keer hoe of wat en vervolgens de reactie; 'Oh, wat gek'. :+

Ieder zo z'n smaak.
  donderdag 21 januari 2021 @ 07:49:51 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_197544535
Zoon staat er nog steeds niet in en toch als mensen zijn naam horen vinden ze het niet raar, volgens mij :P
pi_197544995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 20:33 schreef NicolasJoy het volgende:
Soms zijn de reacties dan ook wel leuk. :9
Bij ons is de naam niet eens echt uniek, maar mensen verwachten snel dat het een afkorting is van een andere naam.
Vragen dan twee keer hoe of wat en vervolgens de reactie; 'Oh, wat gek'. :+

Ieder zo z'n smaak.
Hoort mijn buurjongetje Sebas ook regelmatig
Alius aliud dicit
pi_197545115
Er is een generatie tot zo’n 40 jarigen die de naam van mijn dochter uitstekend kennen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ivm de bekende game.
Een vrouw op werk had een portemonnee ervan en toen vertelde ik dat mijn dochter zo heet.
Vond ze geweldig. :)
Haar vriend werkt er ook en onlangs stond ik erbij toen ze het ook tegen hem vertelde. Hij vond het ook zo cool. Favoriete game. :P
Of een man bij het zwembad die het hoorde toen ik mijn dochter riep. Hij was net op zijn telefoon dat spel aan het spelen.

En mijn vader kocht eens op vakantie een t-shirt wat hij gewoon mooi vond. Bleek het van de Z.elda merchandise te zijn. :D
Ik vind het leuke reacties en situaties. :)
pi_197545165
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:11 schreef vencodark het volgende:
Er is een generatie tot zo’n 40 jarigen die de naam van mijn dochter uitstekend kennen
SPOILER
ivm de bekende game.
Een vrouw op werk had een portemonnee ervan en toen vertelde ik dat mijn dochter zo heet.
Haar vriend werkt er ook en onlangs stond ik erbij toen ze het ook tegen hem vertelde. Hij vond het ook zo cool. Favoriete game. :P
Of een man bij het zwembad die het hoorde toen ik mijn dochter riep. Hij was net op zijn telefoon dat spel aan het spelen.

En mijn vader kocht eens op vakantie een t-shirt wat hij gewoon mooi vond. Bleek het van de Z.elda merchandise te zijn. :D
Ik vind het echt een prachtige naam. The rainbow warrior O+
Ben dan ook 40 jaar :')
Alius aliud dicit
pi_197545434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 08:59 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hoort mijn buurjongetje Sebas ook regelmatig
Mijn zoontje inderdaad ook.
Hij luistert er trouwens ook gewoon naar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 januari 2021 @ 09:42:19 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_197545481
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:11 schreef vencodark het volgende:
SPOILER
ivm de bekende game.

Game nooit gespeeld, maar het is gewoon een stoere naam, heet de dochter van Robin Williams niet ook zo?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197545589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Game nooit gespeeld, maar het is gewoon een stoere naam, heet de dochter van Robin Williams niet ook zo?
:Y Wel ook vernoemd naar de game, geloof ik. Maar het is ook een 'gewone' naam, een vorm van het ouderwetse Griselda en een Jiddische naam. Een van de tantes van Sabrina the Teenage Witch heet ook zo, en de vrouw van F. Scott Fitzgerald. ;)
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:05:01 #267
176471 oh-oh
pi_197545882
Ah ik heb echt een zwak voor Jiddische namen, logisch dat ik deze ook tof vind dan.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_197545913
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:15 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ik vind het echt een prachtige naam. The rainbow warrior O+
Ben dan ook 40 jaar :')
Thx. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 09:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Klopt, daardoor kwam mijn man op het idee. Dus voor ons niet vanwege de game maar vanwege Robin. :P
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:08:46 #269
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_197545947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 18:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Mijn zoon heeft een unieke naam (oud-germaans, wel een echte naam :+) en als iemand daar in de kraamweek wat over had gezegd was ik niet blij geweest :D
En uiteindelijk groeien de meeste mensen in hun naam, en past de naam ook wel. Bij Splinter weet je meteen over wie het gaat en hij is ook wel wat excentriek, net als zijn naam. Dus wellicht is nog niet alle hoop verloren voor Dit en Das.
Maar die omgeving denkt er echt wel het hunne van :D
Ik heb zelf een aparte naam. In mijn geboortejaar de enige met die naam. In een tijdperk dat iedereen gewoon Jeroen of Mark heette. Ik moet zeggen dat ik de eerste 18 jaar van mijn leven gruwelijk gebaald heb van mijn naam. Vervolgens heb ik em leren accepteren en nu ben ik er blij mee, precies om de reden die je noemt. Je blijft langer hangen bij mensen. Als ze bij ons op kantoor mijn naam noemen, weet iedereen dat het over mij gaat. En als je prestaties positief zijn dan helpt de combinatie van goed zijn in je werk en een aparte naam gigantisch :) .

Al denk ik dat dat voor de huidige generatie kinderen anders zal zijn omdat veel ouders iets "bijzonders" willen. Waardoor bijzonder weer gewoon wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door bleiblei op 21-01-2021 11:25:55 ]
pi_197546363
Dat herken ik wel. Ik hoef me maar een keer voor te stellen, mensen onthouden mijn naam wel.
Mijn naam is trouwens verre van uniek, maar meestal zijn het wat oudere mannen in plaats van een vrouw van 32 :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 21 januari 2021 @ 10:56:33 #271
176471 oh-oh
pi_197546694
Ik kende niemand met mijn naam maar het is toch geen rare naam of zo, altijd alleen maar positieve reacties op gehad, alleen in het Engels niet uit te spreken maar ach.
( Groucho Marx )
pi_197546877
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 10:40 schreef LeSage het volgende:
Dat herken ik wel. Ik hoef me maar een keer voor te stellen, mensen onthouden mijn naam wel.
Mijn naam is trouwens verre van uniek, maar meestal zijn het wat oudere mannen in plaats van een vrouw van 32 :')
Hoi Henk :W
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:39:04 #273
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_197547462
LeSage heet geen Henk (ze heeft haar naam hier wel eens gedeeld), maar ik ken dus wel een (jonge) vrouw die Henk wordt genoemd. Eigenlijk heet ze Henke, maar ja...
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:40:54 #274
176471 oh-oh
pi_197547500
Henka is een naam. Een vreselijke naam, maar het is er wel een :')
( Groucho Marx )
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:45:56 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_197547602
Ik ken een Hendrika en die noemen ze altijd Henk :')
Mijn naam is echt niet bijzonder, wel altijd blij mee.
pi_197547713
Ik ken wel een hanke
  donderdag 21 januari 2021 @ 11:52:54 #277
176471 oh-oh
pi_197547755
Ik ken een Hendrika en die noemen ze Kika.
Wat me dan echt altijd doet denken aan die stichting.
( Groucho Marx )
pi_197548609
Henk heeft inmiddels het een en ander voor me opgehelderd ^O^
pi_197549016
Troll even in onzin.

[ Bericht 96% gewijzigd door Peejtur op 21-01-2021 20:23:51 ]
  Moderator donderdag 21 januari 2021 @ 13:25:12 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197549642
Ik vind het altijd irritant als hier over namen wordt gepraat zonder de naam te noemen :{w ik ben daar ook veel te nieuwsgierig voor :')

Het is een beetje hetzelfde als op Facebook zetten dat je “zo teleurgesteld bent in iets” en dan niet wil vertellen wat er aan de hand is. Zeg het dan gewoon niet :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_197553533
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 13:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sneu dat je aan je kind refereert als "zoontje", wat nou als 'ie dat nou niet wil? ;(.
Om dat ons kind nog steeds in geschreven staat als jongen en we niet zo 123 weten wat we hier aan kunnen doen, was makkelijker geweest als we hem als nonbinair X konden inschrijven dat was makkelijker geweest dan was het HEN.

Wij hebben wel veel ervaring, om dat wij beide inmiddels zelf Non-binair X zijn ( vroeger had hij 2 mamma’s maar wij zijn beide van geslacht veranderd na een paar ingrepen, baarmoeder en borsten weg laten halen en gebruiken beide een zeer lichte dosis testosteron).

Maar hoe we onze zoontje beter kunnen noemen om dat het officieel zowel een meisjes als jongens naam heeft en kleding van beide geslachten draagt weten we zo niet.
pi_197553825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 16:41 schreef Andrea02 het volgende:

[..]

Om dat ons kind nog steeds in geschreven staat als jongen en we niet zo 123 weten wat we hier aan kunnen doen, was makkelijker geweest als we hem als nonbinair X konden inschrijven dat was makkelijker geweest dan was het HEN.

Wij hebben wel veel ervaring, om dat wij beide inmiddels zelf Non-binair X zijn ( vroeger had hij 2 mamma’s maar wij zijn beide van geslacht veranderd na een paar ingrepen, baarmoeder en borsten weg laten halen en gebruiken beide een zeer lichte dosis testosteron).

Maar hoe we onze zoontje beter kunnen noemen om dat het officieel zowel een meisjes als jongens naam heeft en kleding van beide geslachten draagt weten we zo niet.
Gewoon je kind? Daar is een vrij simpele genderneutrale term voor (in tegenstelling tot oom/tante, neef/nicht, etc), dus waarom die niet gebruiken?
  Moderator donderdag 21 januari 2021 @ 20:27:16 #283
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_197557768
Gegastmod. Bedankt voor de tr's.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_197720525
Ik kom net tegen: S.upriana. En broertje en zusje heten N.ordeshelly en W.aldriënna.

Ik voel me bijna saai met N.ora en A.rthur :+
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:36:08 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197720988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom net tegen: S.upriana. En broertje en zusje heten N.ordeshelly en W.aldriënna.

Ik voel me bijna saai met N.ora en A.rthur :+
Als W de oudste is, wat is er daarna dan misgegaan? Andere vader/moeder?
W is wel bijzonder maar niet dat je zegt van WTF? Hoe??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197721300
Een collega van mij is vernoemd naar een heel bekend fashion merk (van de parfum no 5) en heeft als achternaam Tassche. Ik vind dat echt om te gieren.

Vroeger zat bij onze dochter een C.hardonnay in de klas. Vind ik oprecht sneu voor het meisje
Alius aliud dicit
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:07:10 #287
176471 oh-oh
pi_197722388
Ik kwam laatst een Bliss tegen, vond ik ook niet echt wat.
( Groucho Marx )
pi_197722806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een Hendrika en die noemen ze Kika.
Wat me dan echt altijd doet denken aan die stichting.
Ik heet ook zo. En lees dan nu mijn username achterstevoren. Mijn ouders kunnen het me nog steeds niet uitleggen.

Mijn buurjongen heet Jens en ik heb destijds echt 3x gevraagd of ik het écht goed verstaan had. Ik kom uit een milieu waar stevig Brabants dialect wordt gesproken, en daar betekent jens iets als een stevige klap of dreun. Ik kende het niet als naam.

En nog zo een: een collega zei dat haar zoon Sep heette en dat ken ik in de betekenis van een groot stuk drop waar je aan likt. Waarom ik dat zo compulsief moest melden weet ik nog steeds niet. Zeg ik er nog bij (om het iets minder erg te maken): zolang je maar geen accent op de é hebt, dan kan het nog. Nou, 2x raden. _O-
pi_197724085
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heet ook zo. En lees dan nu mijn username achterstevoren. Mijn ouders kunnen het me nog steeds niet uitleggen.

Mijn buurjongen heet Jens en ik heb destijds echt 3x gevraagd of ik het écht goed verstaan had. Ik kom uit een milieu waar stevig Brabants dialect wordt gesproken, en daar betekent jens iets als een stevige klap of dreun. Ik kende het niet als naam.

En nog zo een: een collega zei dat haar zoon Sep heette en dat ken ik in de betekenis van een groot stuk drop waar je aan likt. Waarom ik dat zo compulsief moest melden weet ik nog steeds niet. Zeg ik er nog bij (om het iets minder erg te maken): zolang je maar geen accent op de é hebt, dan kan het nog. Nou, 2x raden. _O-
Sep/Sepp komt van Josef/Josephus.
Jens is Deens voor Johannes en Jente is de vrouwelijke vorm..

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 30-01-2021 15:58:05 ]
Kwak
pi_197724224
Bliss vind ik eigenlijk wel geinig :)
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:07:35 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197724799
Sep(p) en Jens vind ik echt doodnormaal. Toen ik nog in regio 013 woonde, hoorde ik ze ook regelmatig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_197726526
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Sep/Sepp komt van Josef/Josephus.
Jens is Deens voor Johannes en Jente is de vrouwelijke vorm..
Oh wat grappig, dat wist ik niet! Bij ons in de buurt woonde een jongen die Jente heette. Is ook direct de enige persoon die ik ooit ben tegengekomen met die naam.
pi_197726903
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oh wat grappig, dat wist ik niet! Bij ons in de buurt woonde een jongen die Jente heette. Is ook direct de enige persoon die ik ooit ben tegengekomen met die naam.
Ik ken een jongens Jinthe
pi_197727007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:07 schreef Tink89 het volgende:
Sep(p) en Jens vind ik echt doodnormaal. Toen ik nog in regio 013 woonde, hoorde ik ze ook regelmatig.
Ik kom uit Brabant, maar dus niet uit regio 013. Ik kan ook niet echt wennen aan die namen. Voor mij klinken ze echt als ‘Dropje’ en ‘Mep’. Ik heb die namen ook slechts eenmalig gehoord.

Maar goed, mensen hebben mij ook weleens gezegd dat mijn naam klinkt als een limonadesiroopmerk, dus ieder zijn ding
pi_197727223
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik ken wel een meisje (nouja, vrouw) Jente. Vind het ook meer een meisjesnaam, maar dat heb ik altijf met namen die eindigen op E
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_197727283
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:58 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ik ken wel een meisje (nouja, vrouw) Jente. Vind het ook meer een meisjesnaam, maar dat heb ik altijf met namen die eindigen op E
Ja het is dat ik het alleen eerder voor een jongen heb gehoord, maar ik vind het zelf inderdaad ook meer klinken als een meisjesnaam :Y.
pi_197727779
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik kom uit Brabant, maar dus niet uit regio 013. Ik kan ook niet echt wennen aan die namen. Voor mij klinken ze echt als ‘Dropje’ en ‘Mep’. Ik heb die namen ook slechts eenmalig gehoord.

Maar goed, mensen hebben mij ook weleens gezegd dat mijn naam klinkt als een limonadesiroopmerk, dus ieder zijn ding
Ze staan bij ons alletwee in de top vijf voor buikbaby :7

Maar goed, ieder zijn smaak. Zeker Jens is een veel voorkomende naam (de meest voorkomende mannennaam in Denemarken, zeg maar “Jan”)
Kwak
pi_197727809
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:01 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja het is dat ik het alleen eerder voor een jongen heb gehoord, maar ik vind het zelf inderdaad ook meer klinken als een meisjesnaam :Y.
Denk dat het wel kan voor jongens, maar dat de associatie meer vrouwelijk is. Volgens mij is het een verkleinvorm, zoals Jantje/Janneke. In t NL heb je dat wel met wat ouderwetsere namen zoals Sjoerdje, Hendrikje etc.
Kwak
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:31:38 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197727848
Ik kent Jente ook als meisjesnaam, en Jelte als jongensnaam. Ik houd er wel van :7 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 08:54:38 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197738892
Eerst deze maar even dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')