Precies wat ik wilde typenquote:
Ik zag het toevallig gisteren voorbij komen ja. En dan reageerde er nog iemand op met "wat een lieve naam". Eh?quote:Op maandag 21 december 2020 04:09 schreef Smart_ass het volgende:
Een koppel dat mee heeft gedaan aan temptation island heeft een zoontje genaamd Donder.. mocht iemand nog inspiratie nodig hebben.
Kinderen en zeker tieners zijn creatiever en helaas gemener dan dat. Ik heb op school gezeten met een Melek en die werd (blijkbaar door haar uiterlijk) Kameel-ek genoemdquote:Op maandag 21 december 2020 08:10 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ken een puber die Ezel heet![]()
Spreek je met een turks accent uit, oftewel als Ez-El. Zo noem je je kind toch niet als je in Nederland woont.
Ik vind de Turkse namen Sila en Melek ook mooi (spreek je uit als sehla), maar ivm eventuele pesterijen in de toekomst (sla en melk) sluit ik die namen uit.
Jammer, hè? Want Ezel is eigenlijk een prachtige naam.quote:Op maandag 21 december 2020 08:10 schreef CaVaBien het volgende:
Spreek je met een turks accent uit, oftewel als Ez-El. Zo noem je je kind toch niet als je in Nederland woont.
De betekenis is inderdaadquote:Op maandag 21 december 2020 09:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jammer, hè? Want Ezel is eigenlijk een prachtige naam.Met ditto betekenis.
quote:Op maandag 21 december 2020 11:07 schreef Jentin het volgende:
Kunnen jullie dan ook gewoon even zeggen wat die betekenis is, of is dit hint 1 voor een online escaperoom via Google ofzo?
Ik vind het een leuke naam.quote:Op maandag 21 december 2020 08:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig gisteren voorbij komen ja. En dan reageerde er nog iemand op met "wat een lieve naam". Eh?
Misschien bedoelen ze boefjes lief?quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat mag, dat kan, maar lief is het toch niet?
Zo ken ik een Ace-lynn. Uitgesproken als ezelin.quote:Op maandag 21 december 2020 08:10 schreef CaVaBien het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |