abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:51:02 #51
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195524314
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:26 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

Rob Rooken wordt 4x genoemd in het lijstje 10 meestverdieners tm april 2019
Dat riekt naar gegoochel.

[ afbeelding ]
Veel gewetenloze libertariërs in de top 10
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195524345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:26 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

Rob Rooken wordt 4x genoemd in het lijstje 10 meestverdieners tm april 2019
Dat riekt naar gegoochel.

[ afbeelding ]
Deze bedragen geven ze zichzelf naast hun politieke salarissen? Een kamerlid verdient 116.000 euro. Hoezo moet Baudet dan nog meer dan 60.000 bijschrijven?

En eeuwige student Yernaz pakt ook bijna 40.000 :')
pi_195543428
Zo'n 11% van de Nederlanders zien Baudet als betrouwbare leider. Nog minder dan in maart en het minste van alle politieke leiders. Thierry Baudet doet iets gigantisch verkeerd.

Ook grappig uit het recente I&O onderzoek: FvD-stemmers hebben liever Trump dan Merkel als leider tijdens Corona _O-.
pi_195543551
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n 11% van de Nederlanders zien Baudet als betrouwbare leider. Nog minder dan in maart en het minste van alle politieke leiders. Thierry Baudet doet iets gigantisch verkeerd.

Ook grappig uit het recente I&O onderzoek: FvD-stemmers hebben liever Trump dan Merkel als leider tijdens Corona _O-.
De gekozen richting is wel een boeiende inderdaad.
pi_195543658
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Veel gewetenloze libertariërs in de top 10
Ramautarzing 'De Grote Nederlandse Lolbertariër'.
Ik vroeg een tijdje geleden ook aan hem wat hij tegenwoordig zoal doet. Zeker een lucratieve hedgefund opgericht? Miljoenen aan het verdienen, zeker? vroeg ik.
Nee, hoor, hij liep college in de leer van Ayn Rand op één of andere privé-universiteit, in Oostenrijk... (Hoe oud is hij 35 of zo?)
Nou ja, nu weten we hoe hij dat financiert iig. :').
I´m back.
pi_195543694
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n 11% van de Nederlanders zien Baudet als betrouwbare leider. Nog minder dan in maart en het minste van alle politieke leiders. Thierry Baudet doet iets gigantisch verkeerd.

Ook grappig uit het recente I&O onderzoek: FvD-stemmers hebben liever Trump dan Merkel als leider tijdens Corona _O-.
Best nog veel eigenlijk.
I´m back.
pi_195544820
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n 11% van de Nederlanders zien Baudet als betrouwbare leider. Nog minder dan in maart en het minste van alle politieke leiders. Thierry Baudet doet iets gigantisch verkeerd.

Ook grappig uit het recente I&O onderzoek: FvD-stemmers hebben liever Trump dan Merkel als leider tijdens Corona _O-.
Baudet acht de kans dat hij minister president wordt 100 %

Psychologische kluif . Hij kan met deze uitspraak bluffen, stoer doen, provoceren, maar in hoeverre wordt hij gestuwd door zijn verwaandheid en slaat door naar wishfullthinking.
Eerlijk is eerlijk . Trump is meer verwaander, meer niet realistisch, meer een jerk dan onze eigen Thierry
pi_195548516
FvD lid vraagt zich af waarom er geen lijsttrekkerverkiezingen zijn bij forum voor DEMOCRATIE.

https://opiniez.com/2020/(...)e/rutgervandennoort/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:15:56 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195550922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD lid vraagt zich af waarom er geen lijsttrekkerverkiezingen zijn bij forum voor DEMOCRATIE.

https://opiniez.com/2020/(...)e/rutgervandennoort/
Van den Noort is niet zomaar iemand, hij behoorde lange tijd tot de binnenste kring volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195551044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD lid vraagt zich af waarom er geen lijsttrekkerverkiezingen zijn bij forum voor DEMOCRATIE.

https://opiniez.com/2020/(...)e/rutgervandennoort/
_O-
grappenmaker,,, dat willen de Baudettisten niet.
Zij vinden dat FvD-leden niet de hersens hebben een partijbestuur en partijleider te kiezen voor het Forum voor Democratie
En eigenlijk hebben ze gelijk wbt niet slimgenoegzijn, daarom hollen ze met Baudet mee.

of is er toch een subversieve neiging van Rutger van den Noort:
quote:
Afhankelijk van de verschillende kandidaten kunnen mensen dan een keuze maken: zien zij liever Baudet de klus klaren of geven ze toch de voorkeur aan een andere partijprominent?


[ Bericht 7% gewijzigd door Bluesdude op 10-10-2020 18:28:07 ]
pi_195552014
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD lid vraagt zich af waarom er geen lijsttrekkerverkiezingen zijn bij forum voor DEMOCRATIE.

https://opiniez.com/2020/(...)e/rutgervandennoort/
Beetje mal, ieder lid weet toch dat ze lid zijn van een persoonscultus?
pi_195552330
Rutger van den Noort schrijft
quote:
Als lid van de meest democratische partij van Nederland, Forum voor Democratie, en als rechtgeaarde democraat kijk ik dan ook al maanden reikhalzend uit naar lijsttrekkersverkiezingen van mijn partij.
De meest democratische partij? Kuchhh ** kuchhh
Bestuursverkiezingen zijn er niet ... bestuursleden wijzen hun vriendjes aan.
En het was toch in 2018 dat leden die dit ter diskussie stelden de partij uitgetrapt werden ?
Hoezo ben jij een rechtgeaarde democraat, Rutger ?
pi_195562370
Lennart van der Linden, eerste kamerlid FvD, pleit namens Echt voor Barendrecht voor strengere maatregelen op het gebied van corona. Weet die eigenlijk wel waar zijn andere partij voor staat?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 oktober 2020 @ 12:21:18 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195563421
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
Rutger van den Noort schrijft
[..]

De meest democratische partij? Kuchhh ** kuchhh
Bestuursverkiezingen zijn er niet ... bestuursleden wijzen hun vriendjes aan.
En het was toch in 2018 dat leden die dit ter diskussie stelden de partij uitgetrapt werden ?
Hoezo ben jij een rechtgeaarde democraat, Rutger ?
sterker nog, als de statuten nog ongewijzigd zijn, dan kan de ledenvergadering het bestuur niet wegsturen. Daarvoor moet een groot gedeelte van de leden aanwezig zijn en dat is niet te doen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195563450
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:21 schreef Hanca het volgende:
Lennart van der Linden, eerste kamerlid FvD, pleit namens Echt voor Barendrecht voor strengere maatregelen op het gebied van corona. Weet die eigenlijk wel waar zijn andere partij voor staat?
Zou me niets verbazen als blijkt dat het aantal slachtoffers sky high gaat worden en corona toch veel meer ellende veroorzaakt dan dat Thierry dacht dat het standpunt van FvD ook weer 180 graden gaat draaien.
En daar zal hij dan ook wel weer een punt aan zuigen dat bv de mainstream media hem altijd verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195563552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
Rutger van den Noort schrijft
[..]

De meest democratische partij? Kuchhh ** kuchhh
Bestuursverkiezingen zijn er niet ... bestuursleden wijzen hun vriendjes aan.
En het was toch in 2018 dat leden die dit ter diskussie stelden de partij uitgetrapt werden ?
Hoezo ben jij een rechtgeaarde democraat, Rutger ?
Groot ziener die Rutger van den Noort:

twitter
I´m back.
pi_195563692
quote:
80s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Groot ziener die Rutger van den Noort:

[ twitter ]
_O- Grootvizier.
Hoewel, op 22 januari 2020 dacht ik ook dat het het virus wel zal meevallen in Nederland.
Alom dacht men dat .
pi_195563717
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

_O- Grootvizier.
Hoewel, op 22 januari 2020 dacht ik ook dat het het virus wel zal meevallen in Nederland.
Alom dacht men dat .
Maar goed, dat je er niet een tweetje over maakte dan.
I´m back.
pi_195563777
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

_O- Grootvizier.
Hoewel, op 22 januari 2020 dacht ik ook dat het het virus wel zal meevallen in Nederland.
Alom dacht men dat .
Punt is natuurlijk dat Rutger van den Noort er zeker van was. Rutger die spreekt altijd in zekerheden, daar waar anderen spreken in waarschijnlijkheden. Rutger heeft dat ook niet eens door, terwijl hij toch een doctors titel draagt, en daardoor maakt hij niet zelden een zeperd. Wat op zich natuurlijk wel weer grappig is.
I´m back.
pi_195563950
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar goed, dat je er niet een tweetje over maakte dan.
Op 8 maart zat ik met een kennis in de trein van Breda naar Amsterdam.. We maakten nog de grap van : bij de Moerdijk zetten ze de trein stop en mogen we niet de provincie uit. Lachuhhh
We gingen naar de Dam waar een paar duizend mensen demonstreerden. Nooit gehoord dat iemand op die dag daar covid19 kreeg
Een paar dagen later kwam Rutte met een alarmerend verhaal en de eerste lockdownadviezen en verplichtingen. Wisten wij veel dat in die week tientallen van het ziekenhuispersoneel in Breda al besmet waren.
In die week drong het wel tot me door: hier zijn we in 2020 nog niet van af
pi_195564072
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Op 8 maart zat ik met een kennis in de trein van Breda naar Amsterdam.. We maakten nog de grap van : bij de Moerdijk zetten ze de trein stop en mogen we niet de provincie uit. Lachuhhh
We gingen naar de Dam waar een paar duizend mensen demonstreerden. Nooit gehoord dat iemand op die dag daar covid19 kreeg
Een paar dagen later kwam Rutte met een alarmerend verhaal en de eerste lockdownadviezen en verplichtingen. Wisten wij veel dat in die week tientallen van het ziekenhuispersoneel in Breda al besmet waren.
In die week drong het wel tot me door: hier zijn we in 2020 nog niet van af
Ja, nou ja, het drong toch wel vrij snel door dat er iets ernstigs aan de hand was. Kan me herinneren in de eerste paar delen van die Covid-topicreeks dat vosss meldde dat het toch wel iets aan de hand is, want je gooit niet zomaar een regio met 58 miljoen inwoners in lockdown. Daar was ik het wel mee eens. Echter toen corona in NL arriveerde toen zaten we hier over het algemeen met z'n allen wel nog steeds in de 'we zijn hier toch zeker een nuchter volkje'-mode.
I´m back.
pi_195564341
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:58 schreef Ryan3 het volgende:
Echter toen corona in NL arriveerde toen zaten we hier over het algemeen met z'n allen wel nog steeds in de 'we zijn hier toch zeker een nuchter volkje'-mode.
yip

Die eerste golf had gesmoord kunnen worden als begin februari er strengere lockdowns waren en de bevolking zelf het gevaar inzag en voorzichtig werd. Geen carnaval vieren, niet skieën, terugkerend uit Italie in quarantaine gaan
Maar dat voorstel zou alom niet begrepen worden. Ik ook niet begin februari.
We zitten middenin de tweede golf..... wordt dat erger?
Ik verwacht harde maatregelen uit Den Haag deze week.
Baudet, Wilders en Willem Engel kunnen hun feestje bouwen.... en de boze burgers naar hen toe trekken
pi_195564446
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

yip

Die eerste golf had gesmoord kunnen worden als begin februari er strengere lockdowns waren en de bevolking zelf het gevaar inzag en voorzichtig werd. Geen carnaval vieren, niet skieën, terugkerend uit Italie in quarantaine gaan
Maar dat voorstel zou alom niet begrepen worden. Ik ook niet begin februari.
We zitten middenin de tweede golf..... wordt dat erger?
Ik verwacht harde maatregelen uit Den Haag deze week.
Baudet, Wilders en Willem Engel kunnen hun feestje bouwen.... en de boze burgers naar hen toe trekken
Ja, ik vermoed ergens ook idd een harde lockdown, maar er zijn wel wat problemen dus. 1) veel mensen gaan dit financieel (en psychologisch) niet meer trekken, 2) een niet onsignificant deel van de bevolking gaat dus idd beserk, 3) wat zal de schade aan de economie zijn, ook op de langere termijn? Dus ja. de regering staat voor een heel moeilijke beslissing iig.
I´m back.
pi_195564538
Hoe de FvD in navolging van Trump oproept tot onveilig gedrag, waardoor meer mensen ziek, met sommigen maandenlang ellende of voor jaren... en o, ja meer doden.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:16:43 #75
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195575126
twitter


Nog een fraaie

@Dejannn
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 oktober 2020 @ 20:21:24 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195575249
de auto bijeenkomst in 's Hertogenbosch gaat niet door
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195606228
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe de FvD in navolging van Trump oproept tot onveilig gedrag, waardoor meer mensen ziek, met sommigen maandenlang ellende of voor jaren... en o, ja meer doden.
Dus al die moslims die nu de IC bevolken konden dat wel verstaan en zijn massaal bier gaan drinken?

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:16 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]

Nog een fraaie

@:Dejannn
Moslims mochten hun geloof alleen prive belijden, er waren geen uitkeringen maar slechts armenhuizen, waar het eten heel goed was maar niet halal, en de straffen waren wat strenger. Is dat wat Lucassen voorstelt om
het te laten werken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195606277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:02 schreef Jaeger85 het volgende:
FvD lid vraagt zich af waarom er geen lijsttrekkerverkiezingen zijn bij forum voor DEMOCRATIE.

https://opiniez.com/2020/(...)e/rutgervandennoort/
nou, die gaat gecanceld worden door Baudet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195606440
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nou, die gaat gecanceld worden door Baudet.
Zuivering van tegengeluiden!
pi_195607804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus al die moslims die nu de IC bevolken konden dat wel verstaan en zijn massaal bier gaan drinken?
Jij wilt je schuld verduisteren en wijzen naar de klassieke zondebok : moslims.
Bietje walgelijk van je
pi_195608717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij wilt je schuld verduisteren en wijzen naar de klassieke zondebok : moslims.
Bietje walgelijk van je
Klassieke zondebok? Hoe kom je daar nou weer bij? Ze zijn juist de lievelingetjes die altijd van kritiek gespaard moeten blijven.

De relevantie is natuurlijk dat moslims over het algemeen geen alcohol drinken. Dus hoezo krijgen de kroegen en alcohol dan de schuld van al die moslims in het ziekenhuis?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:31:05 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195609821
bij Kantar smelt FvD naar 6 zetels in de peiling
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195610368
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:31 schreef rubbereend het volgende:
bij Kantar smelt FvD naar 6 zetels in de peiling
Is niet vreemd met zo'n wappie aan het nroer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195610416
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:31 schreef rubbereend het volgende:
bij Kantar smelt FvD naar 6 zetels in de peiling
Bij Kantar kunnen ze weer een coalitie vormen waar rechts Nederland z'n vingers bij aflikt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:15:15 #85
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195610728
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:16 schreef Klopkoek het volgende:
[ twitter ]

Nog een fraaie

@:Dejannn
Ja, voornamelijk uit Duitsland, en verder vooral uit de Zuidelijke Nederlanden en later ook uit Frankrijk. Dat is wel buitenland, maar de stelling is toch een beetje versluierend. De meesten waren protestants. Degenen die dat niet waren werden in elk geval in politiek opzicht als tweederangs burgers beschouwd.
pi_195610905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klassieke zondebok? Hoe kom je daar nou weer bij? Ze zijn juist de lievelingetjes die altijd van kritiek gespaard moeten blijven.

De relevantie is natuurlijk dat moslims over het algemeen geen alcohol drinken. Dus hoezo krijgen de kroegen en alcohol dan de schuld van al die moslims in het ziekenhuis?
De afgelopen 20 jaar onder een steen geleefd? Geen andere groep die in die periode zoveel kritiek heeft gekregen...

Maar voor de PVV/FvD fans is het natuurlijk nooit genoeg.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:55:12 #87
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195614147
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:15 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, voornamelijk uit Duitsland, en verder vooral uit de Zuidelijke Nederlanden en later ook uit Frankrijk. Dat is wel buitenland, maar de stelling is toch een beetje versluierend. De meesten waren protestants. Degenen die dat niet waren werden in elk geval in politiek opzicht als tweederangs burgers beschouwd.
Een traditie die we moeten koesteren neem ik aan?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:20:36 #88
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195614655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Klassieke zondebok? Hoe kom je daar nou weer bij? Ze zijn juist de lievelingetjes die altijd van kritiek gespaard moeten blijven.
1998 belde.
pi_195615440
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:31 schreef rubbereend het volgende:
bij Kantar smelt FvD naar 6 zetels in de peiling
En bij I&O Research naar 7.
pi_195627457
Is de webcare al wakker? Want Sjerrie schijnt weer eens niet helemaal eerlijk over de centjes te zijn geweest:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195627655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klassieke zondebok? Hoe kom je daar nou weer bij? Ze zijn juist de lievelingetjes die altijd van kritiek gespaard moeten blijven.

Dit soort bizarre retoriek vervreemdt mensen van FvD. Tipje: hou het gewoon bij de kernboodschap :)
pi_195628974
Wanneer gaat Thierry Baudet eigenlijk zijn excuses aanbieden voor de miljarden aan schade en al het gigantische persoonlijke leed waar hij en Willem Engel mede voor verantwoordelijk zijn door het volk continu maar op te jutten tegen de coronamaatregelen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195629366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit soort bizarre retoriek vervreemdt mensen van FvD. Tipje: hou het gewoon bij de kernboodschap :)
Dat buitenlanders / moslims van heel veel de schuld zijn en dat dit niet benoemd mag worden is toch juist belangrijk deel van de kernboodschap?
pi_195629782
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat buitenlanders / moslims van heel veel de schuld zijn en dat dit niet benoemd mag worden is toch juist belangrijk deel van de kernboodschap?
Ik hoop dat die weer meer verlegd wordt naar meer directe democratie en anti-kartel. Niet dat ik dan op ze stem, maar het is in ieder geval een nuttigere toevoeging dan de Wilders 0.5 waar Thierry nu tot verworden is. Ook Weltschmerz kan wel beter dan die eeuwige slachtofferrol die extreemrechts pakt met het simplistische anti-moslim huillie huillie.
pi_195630193
Democratie dit dat maar ondertussen neppe Tweede Kamerdebatten aan elkaar knippen plakken. Wat een schurftpartij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195630508
De wappie-bagatellisering van Jort Kelder.
Helemaal in lijn van de baudetclub der ontkenners
twitter


twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Bluesdude op 14-10-2020 14:24:29 ]
pi_195630602
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik hoop dat die weer meer verlegd wordt naar meer directe democratie en anti-kartel. Niet dat ik dan op ze stem, maar het is in ieder geval een nuttigere toevoeging dan de Wilders 0.5 waar Thierry nu tot verworden is. Ook Weltschmerz kan wel beter dan die eeuwige slachtofferrol die extreemrechts pakt met het simplistische anti-moslim huillie huillie.
Tja, Baudet komt nu eenmaal uit de ideologische hoek van zijn vriendjes Le Pen en Vlaams Blok. Dat anti-kartel en directe democratie is er volgens mij enkel bijgesleept als instrument om die ideologie door te drukken en niet als doel op zich.
pi_195632651
quote:
Gereformeerde euro’s bij Forum voor Democratie14 okt 2020"Ik vind dit valsheid in geschrifte en gewoon gesjoemel"
https://pointer.kro-ncrv.nl/node/350
liberalen en orthodoxe christenen, een paar apart... maar rommelen met integriteit hebben ze gemeenschappelijk
pi_195632735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://pointer.kro-ncrv.nl/node/350
liberalen en orthodoxe christenen, een paar apart... maar rommelen met integriteit hebben ze gemeenschappelijk
Liberalen? Die zijn toch juist zeer ongewenst bij FvD?
pi_195632803
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Liberalen? Die zijn toch juist zeer ongewenst bij FvD?
FvD is een tak van rechts liberalisme.
Wilders ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')