Neee Mattie.quote:
Vooral carlo heeft er een handje vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel schijtziek inmiddels van al die onnozele namen die genoemd worden.
Puur voor de show, echt irritant iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel schijtziek inmiddels van al die onnozele namen die genoemd worden door de panelleden.
Ja, alsof Ron in een pak zou zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel schijtziek inmiddels van al die onnozele namen die genoemd worden.
Hahaha ik dacht ook al wat TMS zou zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef Zonnebloem90 het volgende:
Had de Zebra een ketting met TMS om? Dat is een productiebedrijf...
Met rapper zou dan Craig David passen ;-)
THE MASKED SINGER :-pquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ook al wat TMS zou zijn
Het is Romy Monteiro denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik trek mijn Antje Monteiro in voor de Vos.
Mariska Bauerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Astronaut is wel duidelijk Mattie Valk, maar ik denk dat de Muis eruit vliegt maar geen idee wie dat moet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |