Dat kan, maar ik heb geen overzicht van wie wie allemaal gehad heeft de afgelopen jaren. Ik denk dat er met de relatief beperkte groep deelnemers dit jaar dan ook wel heel weinig overblijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef FlyingFish het volgende:
@:lunapuella, kun je ook weer bepaalde mensen uitsluiten? Ik dacht dat Lemijn dat vorig jaar ook had gedaan, zodat je niet een lootje kan trekken dat je al gehad hebt? Ik heb ondertussen best wat mensen gehad al, en andersom.
Ja, maar dit is de eerste keer dat ik het organiseer, dus ik heb geen eerdere groepen om te pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef Lemijn het volgende:
Je kan dat uitsluiten makkelijk doen als je de groep van een jaar geleden pakt en wat mensen wist en anderen toevoegt. Maar ik had bijvoorbeeld ook niet de combinaties verwerkt die in de jaren dat SQ het organiseerde waren geweest.
Graagquote:
Goed dat je het zei, de mail zat in mijn ongewenste post dus ik had hem anders gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef lunapuella het volgende:
Vergeet trouwens allemaal niet om je lootje 'in te leveren' door alvast iets op je lijstje te zetten. Kan een simpel 'hoi!' zijn, als er maar wat staat. Je kan het later altijd aanvullen. Maar anders kunnen de lootjes nog niet getrokken worden geloof ik.
Nee hoor, de lootjes worden niet in tweetallen verdeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:17 schreef Framblij89 het volgende:
Ben zo benieuwd!![]()
Er doen trouwens 17 leden mee zie ik, is een oneven getal geen probleem?
Maaruh ik kijk wie is de mol, dus iedereen die anderen verdacht proberen te maken vind ik dan weer verdachtquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maaruh ik kijk wie is de mol, dus iedereen die anderen verdacht proberen te maken vind ik dan weer verdacht
Niets is wat het lijkt... Trust nobody...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maaruh ik kijk wie is de mol, dus iedereen die anderen verdacht proberen te maken vind ik dan weer verdacht
Als het goed is krijgt je Santa daar ook een mail van.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:23 schreef Hupje het volgende:
Ik heb geen idee of je een melding krijgt als je lootje info aangevuld heeft, maar bij deze: santa, nu staat er wél iets ingevuld op mijn lootje en verlanglijstje!
Ha die Aureslee,quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:12 schreef Aureslee het volgende:
Goede morgen deze morgen,
Ik ben jou Santa deze keer
Dus ik ga voor je in de weer
Ik ben benieuwd waar je zo al van houdt
Als ik zo zag heb je al 1 kindje met een hart van goud
En ook nog een baby in de buik kon ik in een topic vinden
Maar verdere info kan ik nog niet verslinden
Zou je me binnenkort een update kunnen doen
Met wat je graag zou willen vinden in je schoen
Of wie je bent en waar je van houdt
En met wie je samen woont of bent getrouwd
Vertel me maar alles wat je kwijt wil
Dat maakt het zoeken naar cadeaus voor mij iets meer een peuleschil
Al zal het zeker een uitdaging zijn hoor
En ik hoop dat ik je uiteindelijk bekoor
Je info mag hier of in je lootje
En ik zorg zeker voor een cadeautje!
Ho ho ho aure,quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Ha die Aureslee,
Wat leuk dat je er bent!
Ik ben eigenlijk benieuwd of jij mij al kent?
Aan je vragen te zien zijn wij nieuw voor elkaar,
vertel mij eens, is dat waar?
Ik zal je alvast wat antwoorden geven,
zodat je iets meer weet over mijn leven.
Met mijn vriend ben ik al 8 jaar samen,
en we hebben beiden nog onze eigen achternamen.
2 jaar geleden kregen wij er een zoontje bij,
en de volgende staat te wachten in de rij
We wonen in het centrum van een grote stad,
samen met onze schattige zwarte kat.
Koken en bakken is waar ik graag mee bezig ben,
dat maakt mij in drukke tijden helemaal zen!
De kast staat vol met tientallen kookboeken,
en ik hou er nog altijd van om er nieuwe bij te zoeken.
Met mijn vriend speel ik s'avonds graag een kaart- of bordspel,
samen met een lekker speciaalbiertje, op dit moment 0.0 dan wel
Vertel jij nog eens wat over wie je bent?
Met hoeveel kinderen ben jij hier bekend?
Nu duik ik weer even terug in mijn leesboek,
die verslind ik ook als zoete koek!
Een nieuwe Gmail is altijd zo aangemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe doen jullie het met een kloon maken? Ik heb al een stuk of 7 klonen, maar ik heb nu echt alle emailadressen gebruikt waar ik toegang tot heb. Of maken jullie dan speciaal een nieuw emailadres aan om een kloon te kunnen maken?
Ik heb vooral veel oude kloons, zou het best fijn vinden als ik die kon weggooien om de e-mailadressen opnieuw te gebruiken voor dit soort dingen, maar dat kan zeker niet he?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe doen jullie het met een kloon maken? Ik heb al een stuk of 7 klonen, maar ik heb nu echt alle emailadressen gebruikt waar ik toegang tot heb. Of maken jullie dan speciaal een nieuw emailadres aan om een kloon te kunnen maken?
Ik heb even snel een Outlook e-mail adres aangemaakt, me hier geregistreerd en na drie maanden niet gebruiken komt het mailadres wel weer vrij. Al denk ik niet dat iemand dit mail adres nogmaals zou aanvragenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
Wellicht als je je kloons op #ANONIEM laat zetten, maar ja, dan gaat ook de historie om zeep natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:38 schreef Tink89 het volgende:
Zo, lootje ingevuld. Het vakje was haast te klein, dus lieve Santa: geef vooral een gil als je nog informatie mist
[..]
Ik heb vooral veel oude kloons, zou het best fijn vinden als ik die kon weggooien om de e-mailadressen opnieuw te gebruiken voor dit soort dingen, maar dat kan zeker niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |