Dat kan, maar ik heb geen overzicht van wie wie allemaal gehad heeft de afgelopen jaren. Ik denk dat er met de relatief beperkte groep deelnemers dit jaar dan ook wel heel weinig overblijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:54 schreef FlyingFish het volgende:
@:lunapuella, kun je ook weer bepaalde mensen uitsluiten? Ik dacht dat Lemijn dat vorig jaar ook had gedaan, zodat je niet een lootje kan trekken dat je al gehad hebt? Ik heb ondertussen best wat mensen gehad al, en andersom.
Ja, maar dit is de eerste keer dat ik het organiseer, dus ik heb geen eerdere groepen om te pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:06 schreef Lemijn het volgende:
Je kan dat uitsluiten makkelijk doen als je de groep van een jaar geleden pakt en wat mensen wist en anderen toevoegt. Maar ik had bijvoorbeeld ook niet de combinaties verwerkt die in de jaren dat SQ het organiseerde waren geweest.
Graagquote:
Goed dat je het zei, de mail zat in mijn ongewenste post dus ik had hem anders gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:18 schreef lunapuella het volgende:
Vergeet trouwens allemaal niet om je lootje 'in te leveren' door alvast iets op je lijstje te zetten. Kan een simpel 'hoi!' zijn, als er maar wat staat. Je kan het later altijd aanvullen. Maar anders kunnen de lootjes nog niet getrokken worden geloof ik.
Nee hoor, de lootjes worden niet in tweetallen verdeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:17 schreef Framblij89 het volgende:
Ben zo benieuwd!![]()
Er doen trouwens 17 leden mee zie ik, is een oneven getal geen probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |