Dat wordt in de praktijk eigenlijk ook alleen maar gebruikt om in een brandstofcel elektriciteit op te wekken voor een elektrische motor.quote:
Waarom rijdt hij nog rond?quote:
Niet buiten de tracks rijden. Of anders paaltjes plaatsen. Buiten de paaltjes om of in de paaltjes is dan een aantal seconden straf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Goed idee. Dan vliegen ze letterlijk de baan af....
Dat leerde ze pas in 2015 dat dat niet zo heel handig was. Too little too late. RIP Julesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Tinos85 het volgende:
Via YouTube de race van 2011 op de Nurburgring te kijken, toch bijzonder om te zien dat ze onder een gele vlag een auto met een kraan uit de grindbak halen
Kan toch? Is nog steeds actief in andere motorsporten en is ook al eens terug gekomen in de F1. De vraag is alleen of het zo snel is, hangt er vooral af van wat voor motorregels ze kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:45 schreef beantherio het volgende:
Ross Brawn denkt dat Honda nog wel terug komt.
Vertel dan even je slechte grapquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef RichardHammond het volgende:
Kwam gisteravond laat Robert Doornbos tegen bij een benzinestation. Had eerst niet eens in de gaten dat hij het was. Vond het al vreemd dat een Taycan bij de benzinepomp naar binnen dook. Bij het afrekenen maakte ik nog een slecht grapje, maar kon een minzaam lachje vanaf.
Toffe gozer. Robert Doornbos heb ik in Utrecht ontmoet op een beurs. Op de foto gegaan voor een donatie aan het Prinses Máxima Centrum.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef RichardHammond het volgende:
Kwam gisteravond laat Robert Doornbos tegen bij een benzinestation. Had eerst niet eens in de gaten dat hij het was. Vond het al vreemd dat een Taycan bij de benzinepomp naar binnen dook. Bij het afrekenen maakte ik nog een slecht grapje, maar kon een minzaam lachje vanaf.
Zeg wel grapje, maar was eigenlijk meer opmerking. Waren best wel veel mensen en niemand herkende hem. Hij rekende voor mij af en toen floepte er bij mij iets uit van: "Hoi Robert, volgens mij kent niemand jou in Rotterdam". Was echt oprecht verbaasd dat niemand hem herkende.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vertel dan even je slechte grap
Nice. Flitste nog even door mijn hoofd, maar vriendin zat nog in de auto en volgens mij had Robert haast. Volgens mij is het een aardige kerel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toffe gozer. Robert Doornbos heb ik in Utrecht ontmoet op een beurs. Op de foto gegaan voor een donatie aan het Prinses Máxima Centrum.
Verhalen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Nee, ze hebben nooit gehandhaafd dat coureurs gele vlaggen negeerden, en toen reed Bianchi zichzelf vakkundig dood.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat leerde ze pas in 2015 dat dat niet zo heel handig was. Too little too late. RIP Jules
Je reageert op een post van een week oudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Verhalen?
Spa Francorchamps investeert de komende 10 jaar 80 miljoen euro om het circuit te vernieuwen voor onder andere de Motogp die terug moet keren.
Nieuwe tribunes en weg met de uitloopstroken voor grind. Wel wordt bij Eau Rouge meer ruimte gemaakt om crashes zoals die van Hubert te voorkomen.
Het is geen verhaal, het is een gepland feit, de planning is afgerond, de financiering is rond, en men gaat er mee aan de slag.
https://www.motorsport.co(...)raps/4888499/?nrt=54
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert op een post van een week oud
Dank.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
donatie aan het Prinses Máxima Centrum.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Verhalen?
Spa Francorchamps investeert de komende 10 jaar 80 miljoen euro om het circuit te vernieuwen voor onder andere de Motogp die terug moet keren.
Nieuwe tribunes en weg met de uitloopstroken voor grind. Wel wordt bij Eau Rouge meer ruimte gemaakt om crashes zoals die van Hubert te voorkomen.
Het is geen verhaal, het is een gepland feit, de planning is afgerond, de financiering is rond, en men gaat er mee aan de slag.
https://www.motorsport.co(...)raps/4888499/?nrt=54
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
... de vergelijking gaat mank...
Nou, ik ben erg onder de indruk van je argumenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |