Had ik bij een vroegere werkgever ook, maar dat vond ik zwaar irritant. Gelukkig kon je overrulen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Karzai het volgende:
Wij hadden vroeger software op onze computer, om de zoveel tijd ging ie op slot en moest je wat anders gaan doen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zit je tegen een deadline aan te werken, stress, of je zit met meerdere mensen wat te bespreken en te testen en HOPPA pc een kwartier op slot.
Dat er niks door het raam werd getieft is een wonder.
Of nee, dat je kaartjes voor een concert wilde bestellen om klokslag tien uur en die kut-pc om drie voor 10 op slot ging. Meteen dat programma weer verwijderd.
Dat klinkt als (semi)overheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik bij een vroegere werkgever ook, maar dat vond ik zwaar irritant. Gelukkig kon je overrulen.
Denk aan leuke dingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er weer agressief van als ik eraan terugdenk.
Nee, grootste bedrijf ter wereld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt als (semi)overheid.
Walmart?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, grootste bedrijf ter wereld.
De kerk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, grootste bedrijf ter wereld.
Ik zal eens kijken waar wij staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn feitje klopt niet
Zelfs niet het grootste oliebedrijf meer
blij dat ik altijd wel met beheer IT te maken heb, kan je dat aoort rommel voor jezelf uitzettenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zit je tegen een deadline aan te werken, stress, of je zit met meerdere mensen wat te bespreken en te testen en HOPPA pc een kwartier op slot.
Dat er niks door het raam werd getieft is een wonder.
Of nee, dat je kaartjes voor een concert wilde bestellen om klokslag tien uur en die kut-pc om drie voor 10 op slot ging. Meteen dat programma weer verwijderd.
Ga je bitterbal ophalen op Schiphol?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, rondje lopen was iets langer dan gepland
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je bitterbal ophalen op Schiphol?
Mooie warming-up voor je scrotumquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekken
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekken
en hoofd alvast op een presenteerblaadjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspek
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspek
trek je puppy pak aan en ze neemt je mee naar huis!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee is
Doequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee is
O dat doe ik ook weleens, als er op het bord iets anders staat dan op de trein zelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:00 schreef mschol het volgende:
echt, mensen
stapt men echt blindelings in een trein zo van: oh ja dan kom ik wel waar ik moet zijn ofzo?
net iemand die vraagt, in de trein naar maastricht, of die naar maastricht gaat
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Karzai het volgende:
mogen geen foto's en filmpjes meer geplaatst worden op fok?
Ze zijn bang geworden van mijn foto's van gisteren.quote:
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat het meteen weg wordt gehaald?
[ afbeelding ]
Niks mis met jouw foto’squote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn bang geworden van mijn foto's van gisteren.
Ongebakken babi pangangquote:
dan snap ik het wel.. maar deze mensen zitten al minstens 2 stops in de trein, waarbij elke keer wordt omgeroepen dat hij maar Maastricht gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Of toen er eens op een bord stond dat alleen de voorkant naar Amersfoort ging en ik dus geen idee had wat de voor- en achterkant was en het in de trein zelf ook niet werd aangegeven. Blijkbaar zat ik toen alsnog verkeerd, bedankt kut, maar liep er een conducteur door de trein die het nog eventjes aan iedereen vroeg.
smek smek smek smek smek pindakaasquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat het meteen weg wordt gehaald?
[ afbeelding ]
Zegt die dat over die puppy?quote:
Heb je de zon meegebracht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb de slappe lach om jullie reactie![]()
Sta nu te wachten bij bagage. Geloof dat de vlucht iets van 3 uur was
God dat kind janken. Iedereen had het er over
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb de slappe lach om jullie reactie![]()
Sta nu te wachten bij bagage. Geloof dat de vlucht iets van 3 uur was
God dat kind janken. Iedereen had het er over
[..]
Zegt die dat over die puppy?
Dadelijk stokje in je neus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee op het vliegveld uit mijn koffer gehaald. Mocht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |