De kerk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, grootste bedrijf ter wereld.
Ik zal eens kijken waar wij staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn feitje klopt niet
Zelfs niet het grootste oliebedrijf meer
blij dat ik altijd wel met beheer IT te maken heb, kan je dat aoort rommel voor jezelf uitzettenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Zit je tegen een deadline aan te werken, stress, of je zit met meerdere mensen wat te bespreken en te testen en HOPPA pc een kwartier op slot.
Dat er niks door het raam werd getieft is een wonder.
Of nee, dat je kaartjes voor een concert wilde bestellen om klokslag tien uur en die kut-pc om drie voor 10 op slot ging. Meteen dat programma weer verwijderd.
Ga je bitterbal ophalen op Schiphol?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, rondje lopen was iets langer dan gepland
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je bitterbal ophalen op Schiphol?
Mooie warming-up voor je scrotumquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekken
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat lopend zou doen had ik gisteren al moeten vertrekken
en hoofd alvast op een presenteerblaadjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspek
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stap in je bolide en verras haar. Bij de schuifdeuren staan met een fles cola en een stukje vetspek
trek je puppy pak aan en ze neemt je mee naar huis!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee is
Doequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net 4 uur in een vliegtuig vol met kinderen gezeten, weet niet of dat zo'n goed idee is
O dat doe ik ook weleens, als er op het bord iets anders staat dan op de trein zelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:00 schreef mschol het volgende:
echt, mensen
stapt men echt blindelings in een trein zo van: oh ja dan kom ik wel waar ik moet zijn ofzo?
net iemand die vraagt, in de trein naar maastricht, of die naar maastricht gaat
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:05 schreef Karzai het volgende:
mogen geen foto's en filmpjes meer geplaatst worden op fok?
Ze zijn bang geworden van mijn foto's van gisteren.quote:
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat het meteen weg wordt gehaald?
[ afbeelding ]
Niks mis met jouw foto’squote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn bang geworden van mijn foto's van gisteren.
Ongebakken babi pangangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |