Het is een ingewikkeld verhaal. Maar het wordt in elk geval een puinhoopquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Trump twee dagen voor de verkiezingen het loodje legt, dan is het lastig om hem als president te hebben. Als hij de dag erna zou overlijden, dan gaat het door naar Pence.
beetje door slotjes heen posten, ik zag het welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een ingewikkeld verhaal. Maar het wordt in elk geval een puinhoop![]()
https://www.straitstimes.(...)d-or-dies-before-the
Ik heb het netjes opgeruimdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje door slotjes heen posten, ik zag het wel
Je klok loopt niet goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Haags, verkeerde tijdzone. We hebben al gegetenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Beetje druk gehad dus nu pas tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, verkeerde tijdzone. We hebben al gegeten
Eet smakelijk danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje druk gehad dus nu pas tijd
Welke?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck it, ik doe gewoon een soepje mee.
Uhh, ik heb nog iets met champignons staan.quote:
Da's mijn favorietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, ik heb nog iets met champignons staan.
Pasta met halloumi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:07 schreef Karzai het volgende:
ga een weekje vegetarisch koken heb ik besloten, wat is jouw favoriete gerecht @:ijsdraakje ?
Eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons in de kantine hadden ze vaak bospaddestoelensoep. Die was zo lekker
Ik krijg deze geur in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hadden dode tonijn die zelfs een kutkat niet zou eten.
Mn eetlust was spontaan weg van die lucht alleen al
Geen vers visje dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
En zalm?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Een van de weinige dingen die ik echt niet eet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vers uit de vriezer..
Maar tonijn is sowieso vies
Ja dat moet je daar al helemaal niet hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eet ik aan boord meestal niet omdat t verneukt wordt. Maar thuis wel.
Vorige week bij Niet Normaal Vies, was ie een vrachtwagen vol bedorven kip aan het schoonmakenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
Die geur is ook wel echt extreem nasty.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week bij Niet Normaal Vies, was ie een vrachtwagen vol bedorven kip aan het schoonmakenHad daar een week in de zon gestaan ofzo, was echt drek geworden. Vloeibare bedorven kip. Dat vond die gast het ergste wat ie had gedaan. Vergeleken met die vent met een rectale bloeding, of die man die z'n polsen had doorgesneden en al dat bloed helemaal tot in het beton was doorgelopen, en ook dat lijkvocht in die skitas
Maar nee, die bedorven kippendrek was het ergste.
Achter t huis van mn ouders is ooit een vrachtwagen met slachtafval en kadavers gekanteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week bij Niet Normaal Vies, was ie een vrachtwagen vol bedorven kip aan het schoonmakenHad daar een week in de zon gestaan ofzo, was echt drek geworden. Vloeibare bedorven kip. Dat vond die gast het ergste wat ie had gedaan. Vergeleken met die vent met een rectale bloeding, of die man die z'n polsen had doorgesneden en al dat bloed helemaal tot in het beton was doorgelopen, en ook dat lijkvocht in die skitas
Maar nee, die bedorven kippendrek was het ergste.
Had ooit een kok die de zalm om 9u in de pan deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat moet je daar al helemaal niet hebben.
Tegen een goed stukje gegrilde tonijn zeg ik geen neequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Een van de weinige dingen die ik echt niet eet
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achter t huis van mn ouders is ooit een vrachtwagen met slachtafval en kadavers gekanteld.
Daar is na 2 jaar het asfalt weggehaald en de fundering tot 1.5m afgegraven om van die lucht af te zijn.
Maybequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paracetamolletje met een glaasje water een optie?
Dat was zo intens kut.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Karzai het volgende:
Wij hadden vroeger software op onze computer, om de zoveel tijd ging ie op slot en moest je wat anders gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |