dan snap ik het wel.. maar deze mensen zitten al minstens 2 stops in de trein, waarbij elke keer wordt omgeroepen dat hij maar Maastricht gaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Of toen er eens op een bord stond dat alleen de voorkant naar Amersfoort ging en ik dus geen idee had wat de voor- en achterkant was en het in de trein zelf ook niet werd aangegeven. Blijkbaar zat ik toen alsnog verkeerd, bedankt kut, maar liep er een conducteur door de trein die het nog eventjes aan iedereen vroeg.
smek smek smek smek smek pindakaasquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat het meteen weg wordt gehaald?
[ afbeelding ]
Zegt die dat over die puppy?quote:
Heb je de zon meegebracht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb de slappe lach om jullie reactie![]()
Sta nu te wachten bij bagage. Geloof dat de vlucht iets van 3 uur was
God dat kind janken. Iedereen had het er over
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb de slappe lach om jullie reactie![]()
Sta nu te wachten bij bagage. Geloof dat de vlucht iets van 3 uur was
God dat kind janken. Iedereen had het er over
[..]
Zegt die dat over die puppy?
Dadelijk stokje in je neus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee op het vliegveld uit mijn koffer gehaald. Mocht niet
Wiequote:
Was net tijdens het lopen even bij een tankstation om wat drinken te halen, kom je daar binnen en kwam gelijk een walm van versgebakken kroketten op je afquote:
Ga ik vanavond etenquote:
Geeft een plakboel maar is niet moeilijk en de moeite waard, binnenkort ook weer eens maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
nooit gedaan, zal eens googelen of dat te doen is
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Justin_Case het volgende:
Bijna 4000 besmettingen erbij.
KOEKOEK
Winter is coming.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het plafond was bereikt bij 3300..
Heb liever dat ze minstens een uur liggen onder een warmtelamp om de ervaring compleet te maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net tijdens het lopen even bij een tankstation om wat drinken te halen, kom je daar binnen en kwam gelijk een walm van versgebakken kroketten op je afToen heb ik me wel even moeten inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |