En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
Kom ik zo oppervlakkig over dan? Vraag Eizo als je een pic van me wil.
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.
hey kiidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
DBS was weer lit hè famquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
Donaties zijn zonder meer welkom, tenzij het urine betreft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:45 schreef Azula het volgende:
En de aanwezigheid bedoel hij hoeft maar in te loggen en er zijn weer 26 donaties nodig.
Maatjequote:
Puntjes komen zo wel lekker binnen.quote:
Je staat dus buitenspelquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik zit al achter de achterlijn hoor.
Voor open goal missen is ook een kunstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik heb begrepen dat het strafschoppen worden
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voor open goal missen is ook een kunst
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschien
Deze maand nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze blijft hier toch niet, zal weer als een schaduw in de nacht verdwijnen.
Wat een fijne optimist ben je ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerst uitzieken en dan komt ze knallen
Wat brengt jou deze mooie dag mquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een fijne optimist ben je ook.
Ietwat dommig maar fijn.
Werken op het land gvdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag m
Nee dan zat ik hier nu niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Werken op het land gvd
Jij al weekend zeker
@debraa... nee ik durf het toch niet hihihihihiquote:
@DeBraad ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraa... nee ik durf het toch niet hihihihihi
Ik post hier soms ook ineens niet meer. Misschien heeft hij ook een forumban.quote:
Héél gekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik post hier soms ook ineens niet meer. Misschien heeft hij ook een forumban.
Nee wel je vrienden Ronald McDonald en Maggie De Blockquote:
Mattiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee wel je vrienden Ronald McDonald en Maggie De Block
So nou heb er van genoten.. tzijn net randstedelingen zo he met dat achterlijk gedrag..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was een leuk feestje in Tilburg
Ja je mog erin komen he?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heb gisteren al een feestje bij/met Azula gehad.
En wat moet jij hierquote:
Oeii, dan hebben wij hier misschien een probleempjequote:
Hey waardeloze ventquote:
Aids?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet goedhoop dat mn test snel bekend is.
Succes puffjequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar hoef je niet mee thuis te werken!
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Help m dan. Wat is er loos met dat ding?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
kruidnagelolie is HET euthanasiemiddel voor vissen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben je lauw ofzo broerquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.
Hij ligt gewoon lekker te slapen johquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
We zijn sterker dan ooit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:Flippiee kijk het afwijzen van @:hplc heeft @:ierseginger alleen maar sterker gemaakt.
Kijken wat het gaat geven, omgaan met @:Catkiller en @:instortendester kan niet veel goeds beloven.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey
Ik denk dat ik met mijn nieuwe accout een hetero-act ga opvoeren
Ik kom er vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat we elkaar in Utrecht weer mislopen
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogifquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we iets leuker met elkaar om zouden gaan.
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem gaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?
Wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem ga
Deze act was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem ga
Wow pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!
Je zegt het goed, waren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij zulke goede FOK!matties waren...
Ben jij 3Pink?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sow... je hebt me gewoon gedumpt dus. Nou dan ga ik wel slijmen bij @:solotovski
SebbeSwensje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sow... je hebt me gewoon gedumpt dus. Nou dan ga ik wel slijmen bij @:solotovski
Wiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:16 schreef Chia het volgende:
hallo ik ben hermann ik praat altijd met zonder hoofdletters blablabla
Ken ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Een voormalige user die bezig is met een comeback
Maar hij komt niet meer in deze giftige omgeving.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als er weer iemand is hier die zwaarder is dan @:debraad
@DeBraad zit nu dag in dag uit met zn dikke reet in dts, dus dat gaat wel richting de 180 voor t einde van het jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want omdat iemand de hele dag ergens post betekent dat natuurlijk dat 'ie verder geen flikker uitvoert. Neem nog een snuif anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraad zit nu dag in dag uit met zn dikke reet in dts, dus dat gaat wel richting de 180 voor t einde van het jaar
BOEMquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want omdat iemand de hele dag ergens post betekent dat natuurlijk dat 'ie verder geen flikker uitvoert. Neem nog een snuif anders.
Jij zou hier toch niet meer komen deze maand?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want omdat iemand de hele dag ergens post betekent dat natuurlijk dat 'ie verder geen flikker uitvoert. Neem nog een snuif anders.
Dit zijn de betere ideeën.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar kan ik gaande het onderzoek geen uitspraken over doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dit zijn de betere ideeën.
[..]
Daar kan ik gaande het onderzoek geen uitspraken over doen.
Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Alles goed verder?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oktober is zo om hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij zou hier toch niet meer komen deze maand?
Wat? Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja een hele giftige maand vol met aanrandingen en gestalk gebolk
echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:24 schreef Chia het volgende:
Er zitten hier ook wel wat rotte appels tussen of i.i.g users die je soms echt wel het bloed onder je nagels krijgen met hun posts/postgedrag. Maar over het algemeen is iedereen hier wel aardig naar elkaar en als er een keer onaardig gedaan word is dat meestal met een lollige ondertoon, beetje plagend.
ONZ is vooral gebaseerd op elkaar afzeiken en trollen, en VBL zitten in mijn ogen veel kinderachtige users hihi plas poep seks
Dit is een prima groep.
ik ook niet helaas, ik zou ook nooit meer op forums gaan zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Braddie kan zich ook echt niet aan zn woord houden he
Zo zonde van je energie, haten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef Chia het volgende:
Die giftige club in ONZ waar iedereen elkaar haat.
Hier hoef je geen tr's te plaatsen hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:24 schreef Chia het volgende:
Er zitten hier ook wel wat rotte appels tussen of i.i.g users die je soms echt wel het bloed onder je nagels krijgen met hun posts/postgedrag. Maar over het algemeen is iedereen hier wel aardig naar elkaar en als er een keer onaardig gedaan word is dat meestal met een lollige ondertoon, beetje plagend.
ONZ is vooral gebaseerd op elkaar afzeiken en trollen, en VBL zitten in mijn ogen veel kinderachtige users hihi plas poep seks
Dit is een prima groep.
Ja hier heb ik precies niks aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Die giftige club in ONZ waar iedereen elkaar haat.
Nauwelijks, alle evenementen zijn afgelast en dat zal nog wel even zo blijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je nog veel met lego bezig?
Jawel, als hier ONZers komen doe ik dat even als waarschuwing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier hoef je geen tr's te plaatsen he
Kan je thuis toch nog wel enorme bouwwerken maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nauwelijks, alle evenementen zijn afgelast en dat zal nog wel even zo blijven.
En dan om de dag de boel afstoffen zeker, geen zin inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan je thuis toch nog wel enorme bouwwerken maken.
Pics?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Chia het volgende:
Ik maak elke dag enorme bouwwerken in de porseleinen pot. HAHAHA!
haha LittleBrownies zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:50 schreef Chia het volgende:
Ik maak elke dag enorme bouwwerken in de porseleinen pot. HAHAHA!
zo'n onzin ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Überhaupt weten wie dat is plaatst je echter in een vergelijkbare categorie...
Jij ging toch een ander account makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ken hem hiervanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dan kniel ik en strek ik mijn arm, dat laatste zit in de familie dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:56 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd of Lance ook zoveel praatjes heeft in gangpad 3 bij de AH.
Zeker om de scheve deur van de IKEA-kast tegen te houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dan kniel ik en strek ik mijn arm, zit in de familie dus dat komt mooi uit
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
ik zie inderdaad dat dit account bijna een jaar oud is
@ de rest
Tot de volgende xquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
@ de rest
Nee, 13 channels om braddie te dissen zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ook
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ook
maar het zijn er tegenwoordig maar 6quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, 13 channels om braddie te dissen zie ik niet zitten
Ik denk dat alleen @Catkiller en ik het leuk vinden als jij komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel in
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen @:catkiller en ik het leuk vinden als jij komt
Gaat dit over Amaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel in
hadden we nog een plekje over in bff of is 5 de maxquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
@:Hans waarom zeg je dat alleen jij en CK fan zijn van noel, ik ben de #1 fan
Bedoel je niet bolle Heinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef HPLC het volgende:
@:fer_de_lance Ik kan nog niet dm'en, maar die magere Hein zegt dat je je eens moet gedragen naar je leeftijd
Als jij #1 fan bent zit je al in zijn DM neem ik aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Kicken we @McGrath en @Der_Mann tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
hadden we nog een plekje over in bff of is 5 de max
Die zal gek zijn gegaan na de 7-2 op Liverpoolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kicken we @:McGrath en @:Der_Mann toch
Horen we vast als hij over een half jaar weer inlogt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die zal gek zijn gegaan na de 7-2 op Liverpool
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Horen we vast als hij over een half jaar weer inlogt.
Ik las graaskapjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaakt
stuur een mail naar privacy@fok.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
@ de rest
Ik hoor graag kaasgrapjes. Wat heb je voor me?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te veel kaasgrapjes heb gemaakt
Het is geel en het stinkt en het is geen @Zosk, ra ra wat is het?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik hoor graag kaasgrapjes. Wat heb je voor me?
Mijn teennagels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is geel en het stinkt en het is geen @:zosk, ra ra wat is het?
Hermann?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
deze gaat dan ook al ver terug en was ook niet echt van mij
Haags dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
en ik miste mijn fans die daar om moesten lachen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
en ik miste mijn fans die daar om moesten lachen
Zelden.quote:
Mogen grapjes als 'hopelijk niet' nog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhjaLeeft @:Frozen-assassin nog?
Kom je vanzelf achter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mogen grapjes als 'hopelijk niet' nog?
Ik heb besloten om me dit keer aan het beleid te houdenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb besloten om me dit keer aan het beleid te houden
Als je denkt dat we na 2 keer elkaar quoten al vrienden zijn, dan ben je niet helemaal snik. Duurt tot minstens morgenquote:
Ik heb je al zeker 5x gequote vandaag, zijn wij nu vrienden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je denkt dat we na 2 keer elkaar quoten al vrienden zijn, dan ben je niet helemaal snik. Duurt tot minstens morgen
alsof ik al niet genoeg vrouwen in de friendzone hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb je al zeker 5x gequote vandaag, zijn wij nu vrienden?
Shit man ik dacht dat je één van de makkelijkere was. Ja laat maar dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je denkt dat we na 2 keer elkaar quoten al vrienden zijn, dan ben je niet helemaal snik. Duurt tot minstens morgen
Ohquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof ik al niet genoeg vrouwen in de friendzone heb
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhjaLeeft @:Frozen-assassin nog?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mogen grapjes als 'hopelijk niet' nog?
Jaaaaaa hoiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT WAT WAT??
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT WAT WAT??
Wiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shoutout naar @:Der_Mann en @:deadprez
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe heet Hermann
HERMANN!!!
ik had begrepen dat hij wilde registreren met Die_Frauquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.
Wat is er eiglk met DP gebeurd? Ergens in een goot terecht gekomen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat is er eiglk met DP gebeurd? Ergens in een goot terecht gekomen?
Dat zou voor hem een promotie zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat is er eiglk met DP gebeurd? Ergens in een goot terecht gekomen?
Ja alles goed hier.quote:
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:38 schreef HPLC het volgende:
zou het nog te vroeg zijn om mijn hahaatjes-tag weer terug te vragen?
Prima, veel gefeund de laatste maandenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja alles goed hier.
En daar?
[..]
Je kan het altijd proberen
Ze is wel mooi opgedroogd tov paar jaar terug. Zou trouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]